Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 6 juli 2009 om 20:06
quote:Olive01 schreef op 06 juli 2009 @ 20:02:
yavas (s met een slangetje eronder)... check!
Meditatief stofzuigen... en NIET met een tondeuse achter mijn katten aan gaan...
Agossie arme beesten hebben me nog nooit zo verbaasd aangekeken... hihihi
Ingel, klinkt als een top weekend meis!!je kan ze binnenstebuiten trekken...scheelt ook weer in de haren
yavas (s met een slangetje eronder)... check!
Meditatief stofzuigen... en NIET met een tondeuse achter mijn katten aan gaan...
Agossie arme beesten hebben me nog nooit zo verbaasd aangekeken... hihihi
Ingel, klinkt als een top weekend meis!!je kan ze binnenstebuiten trekken...scheelt ook weer in de haren
maandag 6 juli 2009 om 20:15
quote:appeltje72 schreef op 06 juli 2009 @ 19:26:
Lekker begonnen aan den werkweek?? WM ik lees dat het met je oma weer wat hoopvoller is?
Ik doe een schietgebedje voor oma. Ik ben dan al 37, maar mis m'n oma (van moeders kant) nog zo erg en ze is alweer 7 jaar dood. Als ik aan d'r denk krijg ik weer de tranen in mijn ogen en tegelijkertijd moet ik ook lachen. Ze was zooo lief en grappig!
Lieffff voor jou!
Vandaag ben ik naar de Efteling geweest met 3 andere meiden. Lang getwijfeld of ik wel of niet moest gaan. Voel me schuldig als ik niet naar oma ga. Wil alles meemaken, kan het moeilijk loslaten...maar mijn moeder en tante hebben op mij ingepraat en ben toch maar gegaan!
Was echt een hele gezellige en fijne dag....gelachen met de meiden en was ook niet heel druk dus in veel attracties geweest. Zonnig weer gehad, alleen rond 16:30 ging het regenen en onweren!
Maar het allermooiste moment was toch wel 11:45...Mijn moeder belde met heel fijn nieuws over mijn oma. We zijn weer een stapje verder. Ze heeft der hand opgetild, haar hoofd een klein beetje. De fysiotherapeute heeft ook met haar gewerkt en ze voerde hele kleine opdrachten. Mijn moeder belde nu ik dit bericht aan het tikken weer en ze is goed bij kennis, maar nog niet goed verstaanbaar. Weten niet of ze ons echt herkend. Ik kan niet wachten tot morgen 11u!
Lekker begonnen aan den werkweek?? WM ik lees dat het met je oma weer wat hoopvoller is?

Lieffff voor jou!
Vandaag ben ik naar de Efteling geweest met 3 andere meiden. Lang getwijfeld of ik wel of niet moest gaan. Voel me schuldig als ik niet naar oma ga. Wil alles meemaken, kan het moeilijk loslaten...maar mijn moeder en tante hebben op mij ingepraat en ben toch maar gegaan!
Was echt een hele gezellige en fijne dag....gelachen met de meiden en was ook niet heel druk dus in veel attracties geweest. Zonnig weer gehad, alleen rond 16:30 ging het regenen en onweren!
Maar het allermooiste moment was toch wel 11:45...Mijn moeder belde met heel fijn nieuws over mijn oma. We zijn weer een stapje verder. Ze heeft der hand opgetild, haar hoofd een klein beetje. De fysiotherapeute heeft ook met haar gewerkt en ze voerde hele kleine opdrachten. Mijn moeder belde nu ik dit bericht aan het tikken weer en ze is goed bij kennis, maar nog niet goed verstaanbaar. Weten niet of ze ons echt herkend. Ik kan niet wachten tot morgen 11u!
maandag 6 juli 2009 om 20:16
Appel, dat klinkt nog eens mooi, beetje creabea en technisch beroep. (Wat wil je later worden? Nou, een beetje een creabea techneut, hahahaha, soms vind ik mezelf echt bijzonder grappig).
Ik werk ook voor mezelf, en merk met de crisis ook dat het echt een beetje schrapen is, hoewel nu de komende paar dagen wel lekker 'vol' zit.
Zeg Olive, laat je die arme beesten wel heel?
Ik werk ook voor mezelf, en merk met de crisis ook dat het echt een beetje schrapen is, hoewel nu de komende paar dagen wel lekker 'vol' zit.
Zeg Olive, laat je die arme beesten wel heel?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 6 juli 2009 om 20:23
Weer goed nieuws WM!! Helemaal goed!!
Enne Thang, katjes zijn ongedeerd hoor... ben veel te gek op die twee knuffels om ze ook maar iets aan te doen (ze hadden in het asiel alleen wel mogen leren om hun eigen rotzooi op te ruimen )
Ow nee Appel... Heb jij zo'n gemuteerde hamster!
Bijna klaar met poetsen!! (kattenbak... ook zo'n fijn klusje...)
Enne Thang, katjes zijn ongedeerd hoor... ben veel te gek op die twee knuffels om ze ook maar iets aan te doen (ze hadden in het asiel alleen wel mogen leren om hun eigen rotzooi op te ruimen )
Ow nee Appel... Heb jij zo'n gemuteerde hamster!
Bijna klaar met poetsen!! (kattenbak... ook zo'n fijn klusje...)
maandag 6 juli 2009 om 20:29
maandag 6 juli 2009 om 20:48
maandag 6 juli 2009 om 21:01
Olive : relaxxxxxxx nog even wachten en dan lekker vakantie.
Reizen(boerinneke) wanneer ga je een normale baan van 9 tot 5 nemen ?
Ing : fijne nachtdienst
Zespri heeft vrijdagavond een date gehad , die erg leuk en gezellig was. Door een communicatie foutje via sms heb ik hem verkeerd begrepen. Dmv mail weer rechtgezet , nu maar hopen dat het nog goedkomt.
Reizen(boerinneke) wanneer ga je een normale baan van 9 tot 5 nemen ?
Ing : fijne nachtdienst
Zespri heeft vrijdagavond een date gehad , die erg leuk en gezellig was. Door een communicatie foutje via sms heb ik hem verkeerd begrepen. Dmv mail weer rechtgezet , nu maar hopen dat het nog goedkomt.