De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Hoi!

*zwaai* moet de laptop nu afgeven.

Fijne zondag!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Superleuke dag gehad. Ties was echt jarig, echt super.

Morgen meer, ga nu naar bed morgen weer werken.

Hoop wel dat het droog blijft, gaan morgen voor mijn verjaardag, verjaardag van collega en afscheid van stagiaire een dagje uit. Naar de kinderboerderij als het mooi weer is, hoop ik wel op.
Goedemorgen en meld!!

Fijn 12september, dat het zo'n geslaagde dag was! Zo te zien is het vandaag wel prima weer voor de kinderboerderij hoor, niet te heet meer. Morgen veel regen zag ik, mag ook wel van mij!

Ik werd vannacht wakker met vreselijke oorpijn echt heel erg. Ik wilde bijna vriend wakker maken om naar de HAP te gaan, maar toch maar niet gedaan. Paracetamol ingenomen en een watje met baby-olie erin gedaan (geen idee waarom eigenlijk, zoiets wat mijn moeder altijd deed) en ik werd elke keer opnieuw weer wakker van de pijn als ik op dat oor lag. Heel vaag. Nu doet ie nog steeds heel veel pijn en hij zit ook compleet dicht. Vervelend!!! Ik ga zo maar even de huisarts bellen want ik vind dit niet leuk. Zoals ik net tegen vriend zei; ik verdien geen extra pijn nu, ik moet zo al bevallen

Alles goed met de andere dames??

Fijne dag!
Oh oh wacht:

HARTELIJK GEFELICITEERD LIEVE DDDJ!!!

DDDJ gefeliciteerd met je verjaardag!

Hopelijk kun je snel terecht bij de huisarts en is de pijn snel voorbij.

12-9 mooi dat jullie verjaardag een succes was. Veel plezier vandaag hier ziet het er ook goed uit.

wij mogen zo naar de tandarts bah. En vanmiddag met Luke naar het CB en dan krijgt hij prikjes

Fijne maandag allemaal.
Q al bij de dokter geweest?

Zo nu eerst even een updat met betrekking tot de bv. Ik ga

gewoon (lekker eigenwijs ) door.

Ik stop wel/ ben al gestopt met kolven op mijn werk. Ik had nog een voorraadje in de diepvries en kreeg hij 50 bv- 50 kunstvoeding.

Maak je de verhoudingen anders dan drinkt hij dus veel minder. Dat was voor mij ook een reden om nog niet te stoppen.

Je merkt wel dat hij steeds meer en beter eet en dus minder drinkt.

Slaapt 's nachts ook wat beter wordt nu gemiddeld tussen 5 en 6 wakker *dit is de goden verzoeken natuurlijk*

En daar komt bij dat de dagen dat ik thuis ben meer bv geef maar minder last heb. De dagen dat ik werk minder bv geef maar meer last heb. Dus volgens mij ligt het meer aan mijn werk dan aan de bv.

Ben braaf en fanatiek aan het wii-en en dat is goed voor me.

Nick is nu overdag helemaal zindelijk, maar hij wil 's nachts nog wel een luier om.

Is weer wat beter te pas.....pfff wat was hij eigenwijs de afgelopen dagen.

Maar goed is een fase, is een fase, is een fase

Verder is lekker alles aan het ontdekken en lekker enthousiast.

Luke kan zichzelf nu overal aan optrekken en zet af en toe al wat stapjes tussen de bank en tafel etc.

Maakt vreselijk veel geluid als hij aan het spelen is (net alsof je naar een tenniswedstrijd kijk oehh, uhhh, en af en toe een hele harde gil )

Ga hem nu even wakker maken moeten zo naar het cb.

Fijne middag allemaal
Hoi ladies!

Nou.. ik ben zo'n raar geval he

Een deel van mijn trommelvlies is heftig rood en ontstoken, de rest ziet er goed uit. Dus vraagt de ha; heb je iets in je oor gehad? Ben je geprikt ofzo? Uhh... nee ik lag te slapen, zei ik. Wel schoot me te binnen dat ik van het weekend een raar beestje ving in Jano's kamer. Ik liet het aan mijn vriend zien en die zei dat zijn broer hem voor die beestjes had gewaarschuwd, want die schijnen in de oren van kinderen te kruipen en te bijten. Dus dat vertelde ik aan de ha, maar die had er nog nooit van gehoord. Het zou kunnen, hoewel er geen beestje in mijn oor zat. Het is ook geen standaard oorontsteking omdat slechts een deel van mijn trommelvlies ontstoken is en ik ben verder niet verkouden ofzo. Conclusie, neem een paracetamol en morgen belt ze me om te zien of het beter gaat. Zo niet krijg ik antibiotica, hoewel ze dat liever niet wil doen omdat ik binnenkort moet bevallen. Dus kortom... het blijft vaag! Het doet wel minder pijn nu, gelukkig. Maar echt weer iets raars voor mij dit!!

Goed dat je hebt besloten door te gaan met de bv Hera! En Nick zindelijk overdag, super! Jano lijkt het ineens weer een beetje vergeten te zijn... balen. Maar we zijn op de goede weg en gaan gewoon verder. Hoe ging het bij het cb?
DDDJ, gefeliciteerd met je verjaardag. Dat je maar een grote meid mag worden.

Hera, lastig zo met die bv. Maar lijkt mij dat het niet zoveel uitmaakt of je nu veel of weinig bv geeft op een dag. Maar meer dat door de bv je hormonen nog anders zijn dan normaal.

Wat goed van Nick helemaal zindelijk en Luke alweer aan het lopen. Gaat het toch snel he.

Quintie, inderdaad weer iets raars. Hopelijk gaat het met paracetamol iets beter en hoef je niet aan antibiotica.

Ties is echt vreselijk verwend gisteren. Weet onderhand niet meer waar hij mee moet spelen. Ook bambinoloco gekregen, vindt hij erg leuk. Zit er nu heel geconcentreerd mee te spelen.

Echt een aanrader.

Ik heb veel intratuinbonnen gekregen, dus we kunnen nu verder klussen in de tuin.

Vandaag gelukkig mooi weer dus nog lekker naar de kinderboerderij geweest en daarna naar de macdonalds.

Was een geslaagd dagje.
Bambinoloco is inderdaad erg leuk, hebben wij ook.

En ideaal intratuinbonnen kun je mooi gebruiken en scheelt lekker.

Ik bedoelde qua voedingen dat mijn lichaam dan toch meer hormonen aanmaakt of zie ik dat krom.

Maakt ook niet uit, we gaan gewoon nog even door

Resultaat op het cb was 10,3 kg en 77 cm. Dus "maar" 700 gram aangekomen in 2 maand tijd erg netjes dus. En 3 cm gegroeid.

en 2 prikken gekregen even gehuild maar moest harder huilen toen zijn bal afgepakt werd dan bij de prikken

Nick ligt nu in bed zonder luier spannend.

Vanavond even laten plassen voordat we gaan slapen en dan maar afwachten.

Had niet verwacht dat hij zo makkelijk zindelijk zou worden Het lijkt wel of er ineens een knop is omgezet.

Verder eigenlijk geen nieuws. Ga nog even sporten/wii-en

Groetjes
Hoop trouwens Q dat je morgen van je oorpijn af bent en je geen antibiotica hoeft te hebben.

Brabbel, balen dat je niet op viva kunt reageren, maar wel fijn dat je ons op de hoogte houdt.

Nala, al aan het trillen van alle afkickverschijnselen?

Nu ga ik echt wat doen.

Doei
Hera, volgens mij maak je niet automatisch meer hormonen aan omdat je meer melk aanmaakt. Maar goed toch nog even door dus. Hier ook nog, wilde eigenlijk stoppen omdat ze 's ochtends niet meer genoeg had aan bv maar ze heeft productie toch weer opgeschroeft en drinkt nu wel voldoende dus ga nog maar even door. Vind het wel lekker knus zo 's ochtends samen in bed.

Enne kan ik die knop van Nick even lenen, Ties snapt er echt nog niks van.

En nacht zonder luier, spannend hoor. Ik heb (vast) van die hoezen voor het bed met zo'n plastic onderlaag.

Moet morgen met Ties naar cb en donderdag met Fenne, kon niet op een dag omdat donderdag laat is en dat is alleen voor baby's, zucht.
Goedemorgen,

Wat irritant dat je nu 2 dagen achter elkaar naar het cb moet.

Ik vind het ook erg gezellig zo samen in bed 's morgens vroeg. En je hebt inderdaad gelijk dat je niet automatisch meer hormonen aanmaakt maar maakt ook niet uit.

Goed van Fenne dat ze zelf de productie weer omhoog heeft gekrikt.

Helaas kan ik de knop niet uitdelen. Ik dacht ook echt dat het bij Nick heel lang zou duren omdat hij ook niet super veel interesse had. Maar ineens begreep hij het.

Vannacht Nick wakker gemaakt om te plassen en eind van de nacht nog een keer (moest er toch uit voor Luke )

Wij hebben inderdaad ook zo'n hoes in bed met een plastic onderlaag.

Nick ligt nu nog lekker te slapen en Luke is klaar wakker en ik dus ook. Misschien toch last van de inentingen werd vannacht ook 2x wakker (of omdat ik gisteren vertelde dat het beter ging )

Nu is hij druk aan het brabbelen ook wel weer gezellig

Q hoe is het met je oor?

Fijne dag allemaal. Even brood klaarmaken voor Luke
Hoi!!

Oor is goed! Nou ja, nog wat gevoelig en hij zit nog een beetje dicht, maar geen pijn meer. Gelukkig. Op het julitopic werden de oorwormen al genoemd... kennen jullie dat? Is dat nou echt een fabeltje? Ik ben er nog niet over uit....
Is fabeltje!
Hmmm... hoef ik me dus geen zorgen te maken over eitjes in mijn oor?

En wat is er dan wel in mijn oor geweest?
hmm, geloof niet dat ik dat wil weten quint.

hera, balen van vannacht. Luke wil het maar niet snappen he.

Goed van Nick hoor, ook meteen 's nachts zindelijk.

Wat irritant die nieuwe topiclijst zeg.

Met Ties naar cb geweest, goed aangekomen. Hij is nu 12 kilo

Verder alles ok, alleen klonk hij wat nasaal dus nu moeten we even laten kijken naar zijn neusamandelen. maak er geen haast mee vraag het volgende keer wel aan de kinderarts.

Ga weer verder naar michael jackson
Super dat Ties zo goed is aangekomen!

Ga ook weer verder met michal jackson.
Goedemorgen!! (en meld)

Wat vonden jullie van de herdenking van MJ? Ik vond het best indrukwekkend en mooi gedaan. En bij de woorden van zijn dochter moest ik zo huilen! Hormonen I guess...

Met mijn oor gaat het goed! Geen pijn meer. De ha belde me gisteren nog om te zien hoe het gaat en het is ws toch een korte, zeer hevige oorontsteking geweest want mijn verkoudheid is ook erger geworden. Vandaag gaat het wel weer ietsje beter gelukkig.

Vanochtend ga ik met Jano naar het cb en vanmiddag naar de gyn, dan wordt ook besloten over inleiden en zo ja wanneer. Spannend dus! Ik kom later weer langs voor de update

Fijne dag allemaal enne, hoeraaa.. straks is Nala weer online!!
Goedemorgen!

Quint succes vandaag. Veel te doen dus. Eerst naar cb en dan naar de gyn. Ben benieuwd wanneer en of je ingeleid wordt!

Wel lekker voor je dat het wat koeler is nu. Die hitte is echt niks als je hoogzwanger bent!

Quint brrrrrrr een beestje wat in je oor kruipt??? brrr

Hera, hmm Luke is nog steeds een nachtbrakertje dus. Hopenlijk heeft ie vanacht wle weer beter geslapen! Knap van Nick dat ie helemaal zindelijk is. Milena ook, idd ineens viel het kwartje. Ze heeftook echt maar een paar ongelukjes gehad. Ze gaat zo overal mee naar toe en overal op de wc, knapperd!

Heb jij al vakantie? Ik wel!!

12-9 goed dat Ties goed is aangekomen! Tis wel echt een wurmpje nog, maar Mileen is net zo'n wurm hoor. Die woog voor ze ziek was 12,5 kilo, erna 12 en daarna heb ik niet meer gewogen. Leuk dat jullie zo'n lekkere verjaardag hadden. Bonnen zijn niet zo leuk om te geven, maar wel heeeeel leuk om te krijgen! Bambinoloco is leuk idd, Milena had het vorig jaar van de sint gekregen en ze speelt er veel mee. Ik vind het zo knap dat die kleintjes al zoveel dingen blijken te kunnen!

DDDJ, hoe was je verjaardag??

Nala, hoe is het?

Kay, hoe is het met jullie?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ik heb het laatste stukje van de herdenking gezien, vanaf Brooke Shields, daarvoor gesport (jawel! en het ging neit eens zo slecht ). Heb het niet helemaal gezien, maar wel een mening tuuk. Ik hou niet zo van die bekende mensen die ineens tranen met tuiten huilen en knuffelende families op het podium. Het lijkt zo hypocriet. Eerlijkgezegd huilde ik wel tranen met tuiten toen Paris wat zei. Jee wat een dapper ding en MJ mocht dan een rare snuiter geweest zijn, hij was wel haar vader. Zij verliest haar vader. Heel verdrietig.

Intussen worden er trouwens door kapper Milena puzzelstukjes in mijn haar gehangen., Erg mooi hoor, zegt ze steeds. ik ben benieuwd.

Wij hebben nog steeds echt heel beroerde nachten. Steeds denk ik dat ik het niet meer trek, maar dat b lijkt toch steeds wel zo te zijn . Ik ga tegenwoordig vaak naar beneden om te voeden. 1 ik erger me niet aan vrolijk doorsnukende man terwijl ik alweer wakker ben. en 2 man kan idd gewoon doorslapen en is dan ook minder moe. 3. ik blijf nogal op de hoogte van het n ieuws enzo . Hoewel ikk vannacht me per ongeluk zonder afstandsbediening op de bank geinstalleerd had, zoon enthousiast lag te drinken en ik ineens ontdekte dat ik een commerciele zender op had staan. Ik kon niet bij de afstandsbediening, dus heb 20 minuten reclames voor sex gekeken :-o

Nu ligt het spookie trouwens nog heerlijk te slapen. Snachts baal ik wel eens van hem, maar ben net even binnen geslopen en hij ligt zo enorm lief in zijn pyamaatje met zijn blote voetjes op zijn buikje

Vanochtend werd ik trouwens echt gewekt (na tuuk wekker van vent, opstaan van vent, vertrek van vent en het dichttrekken van de deur van vent ) door een poepje van Milena. Haha de knapperd. Man gaat om 7 uur weg en zij wordt dan altijd meteen wakker., Ik hoorde haar even rondscharrelen en toen een run richting potje nemen. En vervolgens: IK HEB EEN POEPIE IK HEB EEN POEPIE. Haha lekker.
Wat knap van Milena!

Balen dat Bojan de nachten ook nog niet begrijpt. Zie je al helemaal zitten vannacht

Q, spannend vandaag!

Gisteravond om 23:30 Nick wakker gemaakt om te plassen, wou/kon hij niet dus om 1:30 nog een keer en weer niet plassen. Vannacht om 5 uur werd Luke wakker dus nog een keer geprobeerd. Had hij al in bed geplast.

Bed/Nick verschonen, luke voeden en weer slapen.

6:30 roept Nick ik moet poepen. Snel eruit.

Luke ook weer wakker.

Was loos alarm, Nick weer terug gelegd. Luke laten drinken en om 7:40 was Nick alweer wakker en Luke ook.

GAAP.....beide kids in bad gedaan en dan hebben ze zo'n schik samen

En het is hier ook heel slecht weer.

*neemt plaats op de tribune voor nieuws van Q en Nala die weer online komt *
Haha, zie je al helemaal zitten net de seks reclames Frans. En oeh ik kan me 's nachts ook zo ergeren aan man die lekker licht te snurken.Hij hoeft maar een klein beetje een vervelend geluid te maken en ik haal uit, haha!

12-sept, lekkere verjaardag gehad dus, je had nog wel lekker weer!

Nala, verhuizing goed gegaan? COmputer alweer aangesloten?

Quinty, succes vanmiddag, hoop dat de gyn mee wil werken! En gelukkig geen oorpijn meer. Had het wel met je te doen met dat je straks moet bevallen en nu niet nog meer andere pijntjes wil... Gelukkig is het weer voor jou weer lekker!

Hera, de nachten zijn toch nog niet helemaal top dus en dan nu ook nog een bedplassertje erbij... We goed dat hij het verder wel ineens oppikt. Ik dacht dat kayleigh ook een beetje zover was, maar ze wil weer gewoon haar luier aan helaas!

Hier wel af en toe een stukje MJ herdenking gezien, maar was aan het werk, dus daar werd af en toe wel wat van me verwacht. Ik kan ook niet zo goed tegen al die opgeklopte drama en van die vreselijke speeches van amerikaanse dominees enzo. Vond het meisje wel zielig, maar ergerde me aan die familie die de microfoon zowat in haar mond duwden. Ach nou ja, verder was het wel mooi en groots! Vriend sms-te nog wel dat toen kayleigh een video van mj op tv zag ze zei ze: hij is helemaal niet dood, haha. Grapjas!

hier verder alles goed! Detlev heeft sinds gister zijn 3e tandje door allemaal onder op een rij, lekker eigenwijs hoofdje krijgt hij ervan!
Frans, lekker nachtje dus, man niet meer wakker gemaakt na al die opwindende tv.

Ik moet zeggen dat ik ook verbaast was hoe ik het volhield met die voedingen. Ben echt een slaper maar toch ga je door, heeft trouwens wel een tijdje geduurd voor ik weer echt bijgeslapen was.

Hera, balen in bed geplast. Moet je 's nachts ook nog bed verschonen. Gelukkig vakantie dat scheelt.

Quintie, al niews?

Kay, lekker ding die Kay, hij is niet dood.

Heb wel gekeken maar vond het een beetje overdreven gedoe. Irriteerde mee ook aan die familie met die microfoon bij dat meisje.

We zijn met Fenne bezig om laatste voeding te vervroegen. Gisteravond om half 9 gehad en geslapen tot kwart voor 6 vanmorgen. Gaat de goede kant op dus.

heb net mijn kinderen opgehaald bij kinderdagasiel (weer lekker reltopic, snap eigenlijk niet waarom ik op zo'n dom wicht reageer)
Bah. Gyn wil me nog niet inleiden. Baarmoedermond is nog onvoldoende verstreken om met gel te gaan beginnen vond zij. Ze heeft wel een beetje "gefriemeld" waardoor het misschien zelf op gang komt en anders volgende week wel voldoende verstreken kan zijn om te gaan inleiden. Dinsdag terug. Ik baal

Ze schatte haar nu rond de 3700/300 gram en ze is volledig ingedaald.

Kom later nog wel even terug online als mijn humeur beter is!
Aaaaaahh SJIT!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven