Samenwonen is makkelijker

07-07-2009 22:39 31 berichten
Vanwege herkenbaarheid
Alle reacties Link kopieren
Waarom is samen tv kijken saaier dan alleen tv kijken ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Samenwonen is makkelijker met dingen regelen.
Vindt je man het net zo heerlijk ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zoals de boodschappen ofzo?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Je kan toch best samenwonen en toch alleen dingen doen?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Wat is nou eigenlijk je probleem? **wordt kriebelig van vage OP's**
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Ik herken het wel. Daarom lat ik nog steeds, heb ook behoefte aan tijd voor mezelf en gewoon regelmatig even alleen zijn of alleen dingen doen. Maar zoals ik jouw bericht lees heb je die mogelijkheid nu toch genoeg?
Wil je man soms alleen maar dingen samen doen of zo?
quote:wzk schreef op 07 juli 2009 @ 22:44:

Wat wil je nou eigenlijk zeggen?Dat ze een "living apart together" relatie heeft.
Volgens mij juist niet. Ze woont toch juist net na tien jaar alleen te hebben gewoond samen. En dat is makkelijker omdat het leuker is om alleen tv te kijken en alleen dingen te doen?

Begrijp het nog steeds niet!
Living together but sometimes liever apart bedoel je
Ik snap het probleem ook niet zo eigenlijk.. Maarja als je zoveel alleen wilt zijn en ook liever alleen tv kijkt zonder je man, waarom woon je dan samen??!!
quote:Ainne schreef op 07 juli 2009 @ 22:49:

Living together but sometimes liever apart bedoel jeJa, apart he?
quote:Zuigstengel schreef op 07 juli 2009 @ 22:53:

[...]

Ja, apart he? Together komen we er wel.
Je bent geen heilige twee-eenheid geworden en hebt soms behoefte aan privacy? Nee dat hebben andere mensen nooit
quote:Ainne schreef op 07 juli 2009 @ 22:54:

[...]

Together komen we er wel.Yes, dat wel, maar dat samenliven hmmm, dat gaat hem nie worden nie
Maar waarom je je topic deze titel hebt gegeven, dát intrigeerd me wel.
Ik herken het. Ik woon nu een jaar of vijf samen en vind dat heerlijk, maar ben ook heel graag alleen. Ga ook iedere dag lekker wandelen (neem m'n lunch mee en ga op een bankje picknicken... heerlijk.. wat een rust). En ga graag alleen de stad in, of lekker alleen op de bank tv kijken (zonder commentaar van man! haha)

Mijn man is bij de politie en heeft dus wisselende diensten, wat voor mij betekent dat ik veel alleen ben (ik werk fulltime de gewone werktijden). Soms vind ik het weleens moeilijk omdat we elkaar weinig zien, maar ik vind het ook wel eens heerlijk om echt een paar avonden voor mezelf alleen te hebben.

Misschien heeft het er mee te maken dat ik enig kind ben. Kon mezelf vroeger heel goed vermaken en was graag alleen. Leuk als er vriendinnetjes kwamen, nog leuker als ze weer lekker naar huis gingen!
quote:Zuigstengel schreef op 07 juli 2009 @ 22:56:

[...]

Yes, dat wel, maar dat samenliven hmmm, dat gaat hem nie worden nie

Nou lekker is dat. Gelukkig heb ik al een zuigstengel thuis. Alhoewel, hij zit nu wel apart tv te kijken. Op een aparte bank. Wel together in dezelfde kamer. Dat wel.

TO, ik herken je verhaal!
quote:Mevrouwdekees schreef op 07 juli 2009 @ 22:55:

Je bent geen heilige twee-eenheid geworden en hebt soms behoefte aan privacy? Nee dat hebben andere mensen nooit Wij hebben zelfs afgesproken dat wanneer we samen gaan wonen, we nog maar één stoel gaan aanhouden. Gaan altijd bij elkaar op schoot zitten dus, want als je echt verliefd bent dan wil je dat.
Serieus dan.

Quirijn, wat jij beschrijft is toch volkomen normaal? Ik ga er voor het gemak vanuit dat de meeste samenwonenden niet 24/7 samen dingen ondernemen. Enig kind vroeger of niet.
quote:Spijker schreef op 07 juli 2009 @ 23:02:

[...]

Wij hebben zelfs afgesproken dat wanneer we samen gaan wonen, we nog maar één stoel gaan aanhouden. Gaan altijd bij elkaar op schoot zitten dus, want als je echt verliefd bent dan wil je dat.Oh oke. Ik neem de woorden in mijn vorige post terug
oh maar dat vind ik ook nomaal hoor.. zou er zelf ook geen topic over openen!! haha.. heb er geen problemen mee!!

beter dan die enge stelletjes die alles 'samen' willen doen.. ik zou die jongen van mij echt na drie weken uit het raam gooien (we wonen negen hoog dus behoorlijk effectief) als we alles samen gingen doen.. hij mij ook trouwens

dat enig kind.. ik had vroeger wel echt veel meer behoefte aan alleen tijd.. maar dat kan ook in mijn karakter liggen hoor..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven