Moet ik hier mee doorgaan?

08-07-2009 13:44 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik (31) ga sinds een maand om met een leuk meisje (29) eerst heb ik 2 weken met haar gesms’t gemaild gebeld, dat klikte erg goed en we hebben erg gelachen. Toen kwam de 1e date ook dit was erg gezellig, ben er ook gelijk blijven slapen. Daarna heb ik haar nog 5x gezien en was het ook steeds weer gezellig, ze vond dat ik er goed uitzag, leuk koppie, lekkere lichaamsgeur, leuk gekleed, goed in bed enzo.

Na de laatste afspraak kreeg ik een mailtje van haar dat ze niet het gevoel heeft!! Ik vind het dus raar als je me eerst gaat zeggen dat ik er goed uitziet, leuk koppie, lekkere lichaamsgeur, goed in bed enzo…. En dan opeens gaat zeggen dat je het gevoel niet hebt. Dus ik reageer dat ik dit raar vind en dat dit juist de dingen zijn waardoor je iemand leuk vind, maar als ze dit niet heeft dat we dan ook verder geen contact meer moeten houden! Hier heeft ze niet meer op gereageerd maar stuurt wel steeds smsjes, en ja hoor we hebben weer een date, maar na iedere date krijg ik dit weer te horen, dat ze het gevoel niet heeft, dit is nu alweer de 3x dus ben ik er nu mee gestopt en heb haar gezegd dat ze niet meer moet sms-en omdat ik toch niet terug gaat sturen! Het is nu ook al een paar dagen stil.

Ik weet dat vrouwen veel verder denken dan mannen, dus er zullen ongetwijfeld dingen zijn die ze niet zeg. Ze woont in een andere provincie en daar wil ze zeker niet weg, dit heeft ze me al verteld, maar dat zou voor mij geen probleem zijn, maar vind het wel raar dat ze dit nu al zegt. Ik denk gewoon laten we het gewoon leuk hebben met elkaar en dan zien we wel hoe het loopt, gewoon vooruit kijken en niet achteruit want ik heb het iedee dat ze nog wel eens terug kijkt naar haar verleden.

Ik vind haar echt heel leuk en wil nog 1 keer iets proberen, heeft het nut om haar te vragen om een weekje met me op vakantie te gaan?

Graag uw mening dames, moet ik haar vragen voor een vakantie met de kans dat het nog iets gaat worden of moet ik er gewoon mee kappen? (jep ik ben verliefd)
Heb je haar al eens gevraagd waarom ze wil blijven daten als ze het gevoel niet heeft?
Kappen, ze gebruikt je alleen als neukertje op afroep.
Ik denk dat een weekje vakantie het laatste is waar ze op zit te wachten als ze al aangeeft dat het gevoel niet goed zit en dus liever niet naar je smst en geen contact houdt als jij daarom vraagt.. Je zegt nu zelf dat het ook al een poosje stil is..

Verder vind ik hannes vraag ook een goeie.
Als ik jou was zou ik haar niet meevragen.
Eens met Sarah Scot.

Zij is not into you. geeft eerlijk aan dat ze je leuk, lief en lekker vindt, maar dat ze dus niet verliefd is. alle dingen die ze zegt ovr lekker kioppie en goed in bed, maken jou perfect SV materiaal, maar hetgeen wat jou relatiemateriaal zou maken, liefde, ontbreekt.

Dat gaat ook echt niet komen als je haar meeneemt op vakantie. Als ze een beetje fatsoen heeft zou ze dat gewoon weigeren, om met jou op vakantie te gaan. Ik zou het haar niet vragen. Je bent leuk voor de neuk en meer niet. Wil jij meer zou ik contact verbreken, anders ga je alleen maar gekwetst raken. voor verliefde mensen is het onmogelijk om elk vriendelijk gebaar niet te interpreteren als een signaal dat er toch hoop is. bespaar je zelf dat.
Kappen! Als ze zegt dat ze 'niet het gevoel heeft', dan heeft ze dat ook niet. En als ze dat al gelijk uitspreekt dan denk ik dat ze daar heel zeker van is. Waarschijnlijk vindt ze je gewoon 'lekker' en meer niet!
quote:hannes82 schreef op 08 juli 2009 @ 13:47:

Heb je haar al eens gevraagd waarom ze wil blijven daten als ze het gevoel niet heeft?

Ja dat heb ik gevraagd, omdat ze twijfelt! Het komt allemaal zo eerlijk over, ja ik weet het als je verliefd bent dan zie je het niet, maar m'n gevoel weet het wel alleen lastig om dit te combineren.

Als ik haar vraag voor een vakantie weet ik wel waar ik aan toe ben als ze nee zegt, maar als ze ja zegt dan moet ze dit wel doen om me graag verder te willen leren kennen en het een kans wil geven en niet zomaar even een week lol en sex want dan kan ik beter met mn vrienden op vakantie gaan. Ik weet ook wel, waarom moet je hiervoor op vakantie gaan, nou omdat ze me dan een week ziet en dat dan haar twijfels weg kan halen? Veranderd dit jullie mening?
Nee. Káppen!
Denk je niet dat haar op vakantie vragen een beetje te opdringerig is?

Ik vermoed, en alleen vermoed, is dat je te hard van stapel loopt. En haar stapel staat er nog, zij is er nog niet vanaf. Zij wil je wellicht ook eerst leren kennen, maar niet op zo'n sneltrein vaart waarop jij dat wil.
Ik weet eigenlijk wel dat jullie gelijk hebben, maar ik snap niet dat ze steeds bij me komt liggen, lekker kroelen ook midden in de nacht komt ze lekker bij me liggen! Ik zou dat niet kunnen als ik geen gevoel hebt bij een vrouw, dus wat moet ik daar van denken dan?
Wat je daarvan moet denken is dat ze jou alleen voor de lekker heeft. Maar dat zei ik al. Neukertje op afroep, ze maakt gebruik van je, omdat zij weet dat jij haar wel ziet zitten en haar wilt pleasen.

Zo duidelijk?
Ik vroeg t omdat ik t zelfde denk als de rest, namelijk dat ze je als een makkelijk iemand ziet waar ze sex mee kan hebben en aandacht van krijgt. Leuk voor der ego want ze vindt je aantrekkelijk.

Je twijfelt niet over t feit of je wel of niet dat speciale gevoel bij iemand hebt, dat weet je meteen(zeker als je al gedate hebt). En zij weet dat ook, misschien is t verwarrend voor haar omdat ze de aandacht zo fijn vindt en is ze er niet helemaal bewust van, maar dat is niet het gevoel wat je moet hebben om er meer van te maken.

En echt als je iemand echt leuk vindt weet je dat je t juiste gevoel hebt, maakt niet uit wat voor verleden je hebt(ik weet niet wat voor excuses ze gebruikt?). Het is niet fair van haar om je te blijven smsen.

Laat je niet verwarren door haar. Laat haar los, hou je eigenwaarde en ga lekker met je vrienden op vakantie.
quote:thingzzzz schreef op 08 juli 2009 @ 14:40:

Ik vermoed, en alleen vermoed, is dat je te hard van stapel loopt. En haar stapel staat er nog, zij is er nog niet vanaf. Zij wil je wellicht ook eerst leren kennen, maar niet op zo'n sneltrein vaart waarop jij dat wil.Ik heb haar ook zeker niet gevraagd. Ik weet dat ze op vakantie wil maar niet gaat, dus dacht ik wie weet zou dit van pas komen.
Ik zou overigens prima tgen een geile gast aan kunnen liggen kroelen waarbij ik dat speciale gevoel niet heb. Weet ook zeker dat ik daar de enige niet in ben:)
Jij zou dat niet kunnen zonder gevoel, zij blijkbaar wel. Trap niet in de valkuil te denken dat het bij de ander net zo werkt als bij jou.

Ze houdt van kroelen, ze houdt van de aandacht die jij haar geeft, maar ze is niet verliefd. En waarschijnlijk zegt ze alleen dat ze twijfelt omdat ze bang is dat jij haar ook die andacht niet meer geeft en haar bed dan leeg is.

Grote kans dat ze inderdaad alleen zou meegaan om een pret en lol vakantie te hebben. Kans is zelfs groot dat ze op die vakantie iemand anders ontmoet en voor jou neus gaat flirten, zoenen etc.. met die ander. Wat doe je dan?
Hey Erik,

Ik zit in een beetje gelijke situatie maar dan vanuit de andere kant (zie topic wel...niet...wel...niet) Ik heb ook een hele leuke vent ontmoet en ik twijfel heel erg. Ik wil heel graag nog genieten van me vrijheid, wil nog niet gebonden zijn ben bang om me helemaal te geven. Ik heb dit wel allemaal met hem besproken en vandaar dat hij weet waar ik maar ook hij staat in deze situatie. En als het even weer onduidelijk is dan hebben we het er gewoon over. Niet zwaar maar gewoon luchtig. Ik weet zelf ook niet of ik al verliefd ben maar we doen het gewoon rustig aan. We hebben het leuk en dat is voor nu even genoeg. Het hele grote verschil met jou is wel dat wij nog geen sex hebben gehad. Ik weet natuurlijk niet wat haar verleden is en of ze zich ook zo voelt maar ik geef alleen een andere optie dan dat ze alleen achter je p*k aan is.

Succes en heb het er gewoon met haar over. Dat werkt heel verhelderend (ik ben ook geen grote prater maar ben er wel achter dat het heel erg oplucht en prettig is)

Liefs, Pmijn
Nou het is vrij duidelijk, jullie het allemaal eens zijn met elkaar.

Ik vind het ook een gekke actie maar een bevestiging is altijd handig dat ik de juiste keuze maak om haar niet te vragen! Omdat als het dan nog niks wordt dat ik me na de vakantie nog rotter voel en dan een maand verder ben!

Als ze me toch nog ga missen of wel iets voor me voelt dan kan ik het beste niks meer van me laten horen en wie weet neemt ze dan nog contact op met me (al geloof ik dat zelf niet maar je never know) Mee eens dat dit nog het meeste kans geeft?

Dan heb ik nog een vraagje, na de 1e date was het gelijk blijven slapen, 2 dgn later hadden we alweer afgesproken denken jullie dat dit zo werkt als je als jongen dan een beetje afstand houd en niet zo snel afspreek dat een vrouw je dan leuker/interessanter gaat vinden? Of denk je dat dit allemaal niet uitmaakt?
@pmijn

Ik ben verliefd en zij niet, het is bij ons niet zo dat ze haar vrijheid wil behouden of wat dan ook, ze mist gewoon het gevoel en mijn vraag was zou dat er nog kunnen komen als ik met haar op vakantie zou gaan, en de dames vonden van niet!

Ik neem aan dat je wel een gevoel hebt bij hem?
quote:erikh schreef op 08 juli 2009 @ 15:16:

Ik vind het ook een gekke actie maar een bevestiging is altijd handig dat ik de juiste keuze maak om haar niet te vragen! Omdat als het dan nog niks wordt dat ik me na de vakantie nog rotter voel en dan een maand verder ben!

Als ze me toch nog ga missen of wel iets voor me voelt dan kan ik het beste niks meer van me laten horen en wie weet neemt ze dan nog contact op met me (al geloof ik dat zelf niet maar je never know) Mee eens dat dit nog het meeste kans geeft?

Dan heb ik nog een vraagje, na de 1e date was het gelijk blijven slapen, 2 dgn later hadden we alweer afgesproken denken jullie dat dit zo werkt als je als jongen dan een beetje afstand houd en niet zo snel afspreek dat een vrouw je dan leuker/interessanter gaat vinden? Of denk je dat dit allemaal niet uitmaakt?

Nee, niet mee eens. Als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk, en hoef je geen spelletjes te spelen van wel of geen contact opnemen en een bepaalde tijd wachten met terugbellen/smsm-en.

Mijn advies, geef het gewoon lekker helemaal op met deze dame, she's just not that into you.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:erikh schreef op 08 juli 2009 @ 15:16:

Dan heb ik nog een vraagje, na de 1e date was het gelijk blijven slapen, 2 dgn later hadden we alweer afgesproken denken jullie dat dit zo werkt als je als jongen dan een beetje afstand houd en niet zo snel afspreek dat een vrouw je dan leuker/interessanter gaat vinden? Of denk je dat dit allemaal niet uitmaakt?Voor de een maakt dat wellicht wel uit, voor de ander niet. Maar hoe dan ook. Diegene moet vallen op hoe jij bent. Dus probeer geen taktieken te verzinnen waardoor je meer 'likeable' bent want het gaat er tenslotte om dat ze jou leuk moet vinden en niet je toneelspel.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ook (nog) niet hotel de botel verliefd ben en hij wel maar ik weet wel dat er iets is tussen ons. Time will tell of het ook werkelijk uitgroeit tot verliefdheid. En ik denk en hoop ook dat verliefdheid kan groeien maar dan moet er al wel een soort van connectie zijn. Daarbij moet ik ook toegeven dat ik soms bang ben dat ik alleen de aandacht leuk vind of dat ik niet durf verliefd te worden.

Ik zou i.i.g.niet vragen om mee te gaan op vakantie. Ik zou het daar heel erg benauwd van krijgen. Geef haar en jezelf de ruimte. Geef haar de ruimte om jou te gaan missen en dan niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk.
@pmijn

En of er verliefd kan groeien.... ik denk wel dat je het gevoel moet hebben anders komt de verliefdheid ook niet althans dat is bij mij zo. je moet elkaar wel graag willen zien! Ik denk niet dat het zomaar komt omdat je er dan bewust naar opzoek gaat, het kan idd gebeuren dat het later gebeurd maar niet zoals het nu zo bij mij is met dat meisje! Dit is ook wat de lady's hier zeggen. Als ik op vakantie zou gaan met haar en ze zou ja hebben gezegd dan is het voor de lol en sex of ze wil kijken of het gevoel wel komt maar dan ga ze er toch bewust naar zoek en dat werkt niet m.i.

Jij krijg het benauwd maar dat is om een hele andere reden, omdat je het rustig aan wil doen enzo.
@ de rest :P

Ik ben het met jullie eens, maar als je verliefd bent wil je alles proberen. Objecttief gezien is het mogenlijk door op vakantie te gaan en dat ze me een week ziet dat ze wel dat gevoel kan krijgen, omdat ze me dan toch beter leert kennen?!

(ja ik weet wat jullie gezegd hebben ;)

Dus eigenlijk is de kans net zo groot/klein als ik niks meer van me laat horen dat ze me toch gaat missen, of toch het gevoel krijgt dat ze me toch wel leuk vind dan dat ik met haar op vakantie ga?

Ik ga er iig niet vragen voor de vakantie, daar ben ik al uit hoe rot ik het ook vind maar ik heb mezelf er alleen maar mee en dat doe ik mezelf niet aan, alleen zeggen sommige dat ik mn gevoel moet volgen maar daar zijn de lady's het niet mee eens!

Dus om niet over een maand nog met dit gevoel te zitten houd ik het lekker vol om niks te sturen!

Werkt eigenlijk best goed dit, nog nooit hier op een forum over gehad. Al zijn de lady's wel hard in hun tekst.... :P
quote:thingzzzz schreef op 08 juli 2009 @ 14:40:

Ik vermoed, en alleen vermoed, is dat je te hard van stapel loopt. En haar stapel staat er nog, zij is er nog niet vanaf. Ik moet even nadenken wat je bedoelt, maar het is verrukkelijke beeldspraak!!
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven