Wel...niet...wel...niet

06-07-2009 16:10 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hey,

Een jaar geleden is me relatie van bijna 9 jaar op een best heftige manier beëindigd. Uiteindelijk ben ik super blij dat het over is. Ik voel me super! Ik geniet intens van het leven en ik leer mezelf een stuk beter kennen. Ik kan wel zeggen dat ik erg gelukkig ben zoals me leven nu eruit ziet.

Er gaat ook een hele wereld voor me open wat betreft mannen. Ik moet zeggen dat ik wel geniet van de aandacht.

Nu heb ik een paar weken geleden een hele leuke man ontmoet. Wat uiterlijk betreft niet helemaal mijn type is, ik val op hoog blonde mannen en hij is super donker groot en grof maar wel een hele aantrekkelijke vent om te zien. Het klikt ook bizar goed. We zitten op heel veel punten op 1 lijn en kunnen echt uren praten en lachen. De tijd gaat ook zo voorbij. Hij laat heel erg goed blijken (subtiel maar wel duidelijk) dat hij toch wel gevoelens heeft voor mij en ik weet het niet! Ik ben zo aan het twijfelen. Ik wil eigenlijk nog geen relatie of enige manier van vastigheid. Ik wil nog vrij zijn maar ik merk wel dat ik het erg leuk vind om bij em te zijn. Het ene moment denk ik nee... je vindt alleen de aandacht wel leuk en op het andere moment vindt ik em echt wel leuk. Het is 1 grote puinhoop in me hoofd. Nu ga ik hoe vaker ik em spreek of zie meer voor hem voelen maar het gevoel van alleen willen zijn groeit net zo hard mee. Ik heb aan het begin mijn twijfel naar hem uitgesproken en daarom staat de rem er een beetje op.

Herkent iemand dit en heeft iemand enig idee wat ik moet doen. Ik wil em ook niet aan het lijntje houden. Daar is te leuk voor maar ik wil ook graag alleen zijn.

Help wat nu?

(misschien is het niet helemaal te volgen maar dat zegt een hoop over hoe mijn gevoel en gedachten)
Joh, dit is toch voor iedereen! Gooi het eruit als je dat nodig hebt!

Wat super dat het al helemaal klikt met een vriendin van hem. Ik zou, als het goed voelt en je hem nog mist, hem gewoon ophalen.

Volgende week ga ik naar een gratis concert en ik wil hem ook uitnodigen maar al mijn vrienden zijn er ook. Nou heb ik daar wederom hele gemengde gevoelens over. Het maakt het gevoelsmatig zo beladen en 'echt'. Ik denk wel dat hij er prima tussen zou passen maar toch....wat zal ik doen?
Dat je hem mee wilt nemen zegt al genoeg.

Vorige dates moest ik niet aan denken om mee te nemen,

En als het dan tegenvalt kun je dat beter meteen weten, het is toch eigenlijk helemaal leuk als jouw vrienden m ook leuk vinden, en dan mag je daarna stralend verliefd rondlopen, hellup waaaaat eng, hahahah.

En ik wilde ook beslist absoluut niet verliefd worden en na anderhalve maand daten geloof ik dat het me gewoon te grazen neemt en dat ik het niet kan stoppen.
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.
Hier ook een soortgelijke situatie. Een jaar geleden na een toch wel serieuze relatie heeft hij het uitgemaakt. Nu zit ik weer heerlijk in mijn vel en geniet ook van het vrijgezel zijn.

Maar ook hier een leuke man ontmoet. Ziet er goed uit en het voelde gelijk vertrouwd. Maar toch twijfel ik ook.

Wat jij zegt komt zo bekend voor. Leuke man, waarom twijfel ik? Ben ik wel verliefd of is het meer spannend en nieuw? En inderdaad, kan verliefdheid groeien?

Geen antwoorden dus maar ik denk dat je gewoon moet kijken hoe het loopt en dat je na een tijdje zelf meer zekerheid zal krijgen of dit het is voor je.

Je kunt hem toch gezellig meenemen? Als jij denkt dat hij er prima tussen past. En daarnaast, bij een concert zit je niet echt verplicht tegenover elkaar en is het allemaal wat ongedwongen.
Inderdaad, dat je hem mee wilt nemen zegt genoeg. Aan de andere kant, kan ik het me ook voorstellen als je hem nog een beetje voor jezelf wilt houden..

Eerst elkaar nog wat beter leren kennen..

(dit las ik in de Linda trouwens... dat voor jezelf houden en het sprak me wel erg aan...)

Quote van BE:**En ik wilde ook beslist absoluut niet verliefd worden en na anderhalve maand daten geloof ik dat het me gewoon te grazen neemt en dat ik het niet kan stoppen.**

Aiaiai... heb ik dus ook. Hoe harder ik roep dat ik niet verliefd ben/wil zijn... hoe erger het wordt.. hahaha

(Nou de smileys en schuin schrijven is even helemaal zoek in mijn schermpje)
Bright Eyes, hoe was het gisteravond? Koortslip-test doorstaan?

Ik ben heel benieuwd....

Hier word dagelijks ge-sms't.

Ik mis hem....

Heb zo'n zin hem weer te zien en hij is nog maar 2 dagen weg... pffff aftellen. Heb het geregeld dat ik mee ga ophalen van het vliegveld... Zie al van die Hello/Goodbye tafelen voor me...
Jahaa,

Lekker gegeten en ik weet opeens een heel goede remedie tegen koortslip, hij is bijna weg. hahah.

Wat leuk NW dat je hem gaat halen, ben benieuwd of hij dat ook zo leuk vind, is het een verrassing voor hem dat je komt.
Hahaha heel goed BE! Goed om te horen dat het zo leuk was!

Ik ga vanavond weer wat met hem drinken. We zouden eerst wat gaan eten maar dat ga ik niet redden met me werk en daar baal ik behoorlijk van. We zijn er gister ook achtergekomen dat we sinds we elkaar kennen (1 maand) al elke dag gemaild, gesmst of gebeld hebben. Dat moet toch wat zeggen

NW geniet van de hele situatie. De eerste week zit er al bijna op. Nog even (nou ja bij wijze van ) en dan mag je hem verrassen!
Pmijn, elke dag contact... tsja... dat wil wel wat zeggen.

En balen dat je het niet redt met eten vanwege je werk... maar ja, je gaat wel wat met hem drinken gelukkig...

Ik ben jaloers op jullie, die van mij zit helemaal in Amerika, pfff veeeel te ver weg. Wel elke dag sms'jes trouwens.

Enne.. BE, jij bent je koortslip bijna kwijt, heeft hij 'm nu of zo? Ha ha ha

Goh, het is toch eigenlijk hartstikke leuk om verliefd te zijn? Wat doen we nou moeilijk?

Beetje beren op de weg zien... nou, volgens mij moeten we er gewoon maar van genieten...

Prettige dag, en Pmijn have fun vanavond!
Sinds onze eerste zoen een maand terug is het hier ook over en weer sms en mail.

Ik ken hem al heel lang maar nog nooit bekeken als iemand waar ik iets mee zou willen omdat hij ook niet direkt mijjn type is qua uiterlijk.

Het rare is, het is zo ontzettend vertrouwd en relaxed dat ik mezelf af en toe wel wil knijpen om te zien of het echt is..

En ik krijg die smile maar niet van mijn hoofd, hahah.
Herkenbaar.. Ik ken hem ook al langer maar ik was een jaar geleden nog getrouwd... Hij komt ook uit een lange relatie. Zag hem wel eens in de kroeg, heb hem ook wel eens eerder gesproken. Vond hem leuk, maar keek er heel anders tegenaan dan nu natuurlijk. Niet in termen van potentiële vriendjes...

Maar nu zag ik hem steeds vaker bij vrienden van me. En ik bleef mijn vriendin maar bestoken met vragen over hem en dat ik hem wel meer dan gewoon leuk vond. Blijkt nu dat hij haar man het hemd van het lijf vroeg over mij...en vertelde mij mooi, leuk en zeer interessant te vinden...

Dus tegen de tijd dat ik een balletje opgooide bij de man van mijn vriendin, wist hij genoeg.

Hij vond het geweldig te horen dat wij elkaar zo leuk vonden. Gaf ons elkaars 06-nr en toen moesten we het zelf verder maar doen...

En dat is nu een maand geleden... pfffff

Ongelofelijk, ik schreef 6 weken geleden nog op mijn eigen topic dat ik echt altijd alleen dacht te blijven......
Je hebt helemaal gelijk NW. Wat doen we nou mutserig? We moeten gewoon maar genieten en time will tell of dit bestemt is.

Gek eigenlijk dat je kan vallen op iemand die qua uiterlijk niet je type is. Ik heb precies hetzelfde maar daarom denk ik ook dat het veel gelijdelijker en geen pats boem knal verliefdheid is.

En die smile herken ik wel. Het is maar goed dat me collega's me niet zien. Ik heb zo'n zin in vanavond!!!
Ja, da's wel zo. Zo'n patsboem knal verliefdheid is soms ook ineens weer over he.. Een verliefdheid die langzaam toeneemt is misschien sterker. Je wordt niet ineens plotsklaps verliefd op het uiterlijk maar doordat je elkaar beter leert kennen val je juist als een blok voor het innerlijk...

Heb ik echt ook hoor.

Jeetje, die sms'jes die hij schrijft, zooooo lief en zo verliefd als hij klinkt.... Hij vind me bijzonder en zo.....

Maar goed.

Enne... mooi toch zo'n big smile....

Ik krijg 'm er ook niet af hoor..

Wat me ook nog opviel trouwens. Ik ging vorige week op de fiets naar hem toe.. mooi weer, zomerjurkje aan. Maar het leek wel of ik iets uitstraalde! Er werd meerdere keren naar me getoeterd en ook heel wat kerels keken me na, meer dan anders... Misschien toch de verliefde uitstraling of zo.... en dat terwijl ik onderweg was naar hem.. haha Egobooooost!
NW, Dat had ik afgelopen zaterdag ook. Een goede vriend van me had me zien staan bij de pin en begon helemaal te blozen toen ik aan kwam lopen, Hij zei, en ik dacht dat ik stiekem naar een beelschone verschijning zat te kijken, wauw wat zie je er fantastisch uit, .... zo dat is idd een egoboost!!

Ik straal schijnbaar ook.
Pmijn, hoe was het gisteravond? Alles wat je had gehoopt?

Ben benieuwd... update update.... aub....
Hey NW, het was weer super leuk, hij is leuk en lief en misschien wel perfect maaaar...... ik heb afgelopen weekend weer erg veel nagedacht en ik wil toch wat meer ruimte. Ik moet eerst een stap terug doen, overzicht krijgen om een stap vooruit te doen. Ik ben nog niet klaar met mijn leven zoals tie nu is. Ik wil nog vrij zijn.

Hopelijk wordt het dan duidelijk wat ik wil en wat mijn gevoelens werkelijk inhouden.

Ik heb het nog niet met hem erover gehad maar i've made up my mind :(

Ik houd je op de hoogte.
He pmijn.

Hier nog een, het weekend was fantastisch.

Ben nu weer alleen en wat geniet ik daar toch van, al is hij nog zo geweldig, mijn leventje zoals het momenteel is is al perfect.

Ik wil geen man in mijn leven, wel een die zijn eigen leven heeft en die mij mijn ruimte laat houden. Gelukkig is dat nog niet aan de orde. Maar zodra ik daarover nadenkt dan wil ik heel hard rennen.

Wat moeilijk he om te genieten van de ontluikende liefde, het niet willen toelaten omdat je eindelijk jezelf hebt gevonden en dat NOOIT weer wilt inleveren. Gewoon een stapje terug inderdaad en langzaamaan.........
NW,

Heb je hem al van het vliegveld geplukt?, hoe was het?
Oh BE,

Ik heb een super lange mail gestuurd over hoe ik me voel en over me twijfel en ik krijg een fantastische mail terug. Ik zou je het graag willen laten lezen maar er staan zoveel persoonlijk dingen in dat ik het hier niet durf neer te zetten.

Hij is echt heel leuk maar ik kan me (nog) niet 100% geven en dat verdiend hij wel.

Pfffff, door zijn reactie ga ik hem geloof ik nog leuker vinden maar ik moet eerst achterhalen waar de twijfel werkelijk vandaan komt voordat ik me helemaal kan geven.....
Ik wil lezen!!!! hahaha, oh wat erg he, heb je een die voor je wil gaan, maakt het alles nog ingewikkelderderderder
anoniem_13539 wijzigde dit bericht op 14-07-2009 11:59
Reden: @
% gewijzigd
Ik heb em verstuurd.....ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Ik denk dat je een superschat in handen hebt en niet moet twijfelen maar gewoon in het diepe springen.

Om Kiss te citeren, I,ve (you in deze) got nothing to loose , but my money and my mind.

Zegt een held op sokken hahaha...

Gun jezelf deze fantastische man en geniet ervan.
Hey held op sokken , misschien heb je gelijk maar ik neem nu gewoon even de tijd. Me leven en me koppie zijn zo vol met van alles en nog wat. Ik moet even ruimte creëren en nadenken.

Luister je zelf wel naar je eigen advies?

Wat je zei over lichamelijk contact. Bij ons is dat ook zo. Gek eigenlijk maar wel zo mooi. Voel jij wel die lichamelijke aantrekkingskracht?

Dank je wel trouwens voor je advies en luisterend oor (nou ja niet helemaal dan)
Hey NewWoman, hoe staat bij jou? Mis je hem nog steeds en wanneer ga je hem precies ophalen en gaat dat nog door?

Ben benieuwd...?
Haha toen ik het typte dacht ik idd later dat ik het net zo goed tegen mezelf kon zeggen.

Het lichamelijke, ik voel me niet tot hem aangetrokken als ik hem zie maar als hij me aanraakt dan verandert dat snel.

Gister spontaan na een feestje geweest en daarna hebben we toch gesexed, helaas had ik net iets te veel bier op en dat vind ik achteraf best jammer. Omdat ik nu niet de eerste keer nuchter met hem naar bed ben geweest en dat had ik liever wel geweest.
Gevonden! Dit topic was een beetje weggezakt...

Ben zaterdag terug gekomen van vakantie, gisteren weer begonnen met werken, heb vanavond late dienst...

Dames dames.. wat een ontwikkelingen.... We moeten niet zo bang zijn... echt niet. Volg je gevoel.... als het goed is is het toch goed?

Ik heb besloten mijn ogen te sluiten en het diepe in te springen, dat komt ook doordat RM er geen enkele twijfel over laat bestaan dat hij helemaal voor mij gaat. En dat hij donders goed weet dat ik bagage heb en er niet bang voor is. Hij wil mij, helemaal, met alles wat er bij hoort.... God, wat een geluk dat het zo is gelopen...Ik gooi mijn angsten overboord, het is het proberen alleszins waard en heel diep van binnen denk ik dat dit HET is, dat hij HET is voor mij.....

Helaas helaas is hij nog niet terug.... Hij komt de 29e pas..... aaaaaaaarrrggghhhhh. Wat duurt dat lang!!

Maar de vlinders vermenigvuldigen zich in rap tempo... Jeetje ik ben zooooooooooo verliefd! Zooo helemaal in love!!

We hebben al zoveel ge-sms't... En onze gevoelens worden met de dag sterker!! God, wat een heerlijk gevoel!

Was gisteren bij vrienden en toen kwam het onderwerp op RM, ze kennen hem ook goed... Dus ik vroeg, Goh, kunnen jullie goed met RM?? Ja, hoezo? Jij niet dan?? Ik zeg "Jawel hoor... Heeeeeeeeeeeel goed zelfs!" EN toen viel het kwartje! Je had die gezichten moeten zien! Ooooooohhh, ben jij het!!! Ze gilden het uit, helemaal enthousiast...

Ja ja, ik ben het! Ze lagen helemaal in een deuk! Hij was laatst een weekend weggeweest met de man van dat stel en die had hem gevraagd of hij al een keer weer verkering had... Nou, toen was hij ineens heel vaag gaan doen er was wel iemand maar heel pril en zo.... en hij had het niet verteld want dat was helemaal in het begin.... We hadden het weekend daarvoor onze eerste heftige date gehad en stonden op dat moment even op de rem, vandaar dat hij het ook even niet goed wist...

Maar goed, ik hoorde alleen nog maar meer fantastische verhalen over RM... Stralend en blozend zat ik daar aan tafel... M'n vriendin viel me om de hals..... Ze gunde het ons allebei zo!!!

Hadden helemaal niet aan mij gedacht, RM had wel verteld dat er iets gaande was en dat zij die vrouw ook goed kenden maar ze hadden de link tussen RM en mij niet gelegd... Hoe dan ook, ze vonden het geweldig! En ik ook!

RM zei pas dat hij me graag in een mooie strakke spijkerbroek zou willen zien, die had ik helemaal niet meer (afgevallen he.. de laatste tijd..) Dus gisteren heb ik een mooie spijkerbroek gekocht, voor als hij terug is,.. Inmiddels heb ik 'm aan, mooi topje erop, hoge hakken eronder, lekker muziekje opgezet en ik dans al de halve morgen door de kamer, me voorstellend dat hij me ziet dansen... Klinkt dit nu heel raar?? Haha, kan me niet schelen!

Ben heel blij dat ik moet werken, de tijd kruipt voorbij!

Nog 8 dagen te gaan voor ik hem weer zie. Ik heb het gelukkig zo kunnen regelen dat ik mee ga met ze ophalen en dat ik dan de hele dag en nacht en de volgende ochtend bij hem kan blijven..... OOoohhh, de tijd ging nog nooit zoo langzaam....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven