Hét (r)emigreren Topic

18-03-2009 16:57 4718 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

Ainne --> Ierland

Alejandra --> Bolivia

Anais --> Turkije

Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)

Bloempje --> Egypte

Caramella --> Net terug uit de UK

Chicha --> Spanje

Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*

Choc_11 --> Frankrijk

Discovery --> Nederland

Guiri --> Spanje

Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL

Ine --> Oostenrijk

JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur

Kodak --> US

Lapin --> Zwitserland

Liubi --> Duitsland

Marloussie --> Noorwegen *zwanger*

Moonglade --> Nederland

Nymeria --> UK

Orbit --> Nederland (terug uit Australië)

Raccoon --> US

Razzmatazz --> Frankrijk

Rubis --> Frankrijk

Saby --> Italië

Sanne --> Australië

Sarah2ndLife --> Australië

SFO --> US

Snjokorn --> IJsland

Spinnetje --> Zuid-Afrika

Speculaasje --> Israel

Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)

Undertaker --> gaat (terug) naar Australië

Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *

Visotsky --> Ierland *zwanger*

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Disco, er is op Relaties een topic voor je geopend: 'met meerdere tegelijk daten of toch niet? '
Alle reacties Link kopieren
Lapin, volgens mij zijn die Ikea bouwpaketten ook speciaal ontworpen voor vrouwen... Als ik zie hoe manlief er altijd mee stuntelt (dingen verkeerd in elkaar zet) terwijl ik ze altijd zonder problemen in no-time in elkaar heb zitten.

(mja, dat zul je vast niet weten... lijkt te veel op werk )
Oh Snjo, kom na Lapin dan even hier langs, kun je gelijk even naar onze deurknop kijken, want... nou ja, je weet waarom.

Aaah volle maan Lapin? Vandaar dat je hier de rellen niet meer bij kunt benen? Toevallig gisteren het doodgaande-hamster-topic gezien?
'Het doodgaande hamster' topic???? Nee, nog niet gezien.

Biebel, wat een onaardige opmerking. Ik werk me tegenwoordig rot in de tuin en met de honden (of is dat geen werk? )

Op Overige en kijk dan ook vooral bij de verschillende moderatortopics waar de klachtenregen binnenkwamen.

Oh 't beessie is inmiddels dood trouwens.
Heuj, het is mijn eerste rel!

Is wel makkelijker als je zo'n forumSTUUT bent als Ainne, en plaatjes kan plakken en zo. Maar de eerste stappen zijn gezet. Glim glim...
Oeps! Vergeten!!! En die forumjob (relnicht) kost natuurlijk ook al handen vol tijd!!!

Sorry... Ja, dan kun je het inderdaad beter door een klungelende man op laten lossen en zelf even de zo benodigde rust elders pakken...

(Ik keek even vanuit mijn eigen werksituatie bij de overheid... dan heb je tijd zat om van dit soort klusjes te doen...)
Als je zo blijft schelden meld ik je en dan krijg je een permaban, kuttekop.
Ik zou graag langskomen bij jullie (écht, ik meen het) maar ik heb nog maar zo weinig vakantiedagen.

Een bed in elkaar zetten is leuk, heb over m'n eigen queensize in totaal 2,5 uur gedaan.

Ainne, heb je al (fiets/smeer)olie geprobeerd? Werkte goed bij mijn balkondeur.

Ine; volgens mij heb ik thuis nog een recept voor abrikozentaart (uit de allerhande, dus makkelijk).
Snjókorn falla, á allt og alla
Wat de kraan betreft Lapin. Met een waterpomptang het stukkie eraf draaien waar het filtertje zit (beetje (veel) kracht gebruiken), pas op dat je het rubbertje niet verliest.

De boel even goed schoonmaken en weer terug schroeven.

Voila.
quote:Ainne schreef op 09 juli 2009 @ 13:33:

Als je zo blijft schelden meld ik je en dan krijg je een permaban, kuttekop.Je zal je taal enigszinds moeten aanpassen als je wil dat ik langs kom, heb namelijk gevoelige oren...
Dat ga ik vanmiddag meteen proberen Snjokorn. Maarrehhhh, hoe ziet zo'n waterpomptang er uit?

Geeft niet hoor Biebel, ouwe ambtenaar
Ik scheld hier alleen maar in het engels, dus geen probleem Snjo.

Oh enne, die deurknop is lam, dus hangt dood naar beneden. Hij had een nieuwe gekocht maar lukte niet dus nu zit die lamme er weer op.
Ik ga even boodschappen halen. Vanavond ga ik Indiaas koken, een groente-aardappelcurry, tandoorikip met knoflooknaan en rijst.

En vanmiddag komt de werkster weer, ga ik lekker naar zitten kijken.
En bedankt Ainne

ben even weg, tot straks
quote:lapin schreef op 09 juli 2009 @ 13:18:

Disco, er is op Relaties een topic voor je geopend: 'met meerdere tegelijk daten of toch niet? '

uhm ja....

ik weet dat ik overal een mening over heb maareuhmmmm deze link ik even niet aan mezelf?????

misschien ben je in de war met....??

@ sjnokorn... altijd lastig als je je rubbertje halverwege kwijt raakt.. kun je echt problemen mee krijgen....
Ik moet vanmiddag boodschappen doen. Wat zegt mijn koelkast over mij . . . grote crisis (er staat werkelijk bijna niets meer in, een aangebroken stukkie kaas, nog iets van 2 plakjes ham, een blikje kattenvoer en dat was het (oke, yoghurt in de deur en ook nog boter).
Nee nee nee nee nee. Als ik in de war kom met mijn dates/scharrel/wareliefdes/ONSen/lekkerekerels, open ik wel mijn eigen topic! Ik kan het tot nu toe heel goed zelf handelen .

Ga eens gauw ergens anders lopen rellen, Ainne en Cara!

Allerhande moet lukken, Snjokorn, dat is wel mijn niveau .

En anders heb ik een handige buurvrouw en handige gasten!

Trouwens, ik had jou moeten zijn, zo iemand zou perfect een huis als dit kunnen draaien. Ik kan al die kalkdingen enzo niet.

Ja, het is volle maan. Lapin, merk jij daar niets van? Sinds ik een tijd in de bergen woon, slaap ik slecht als het volle maan is. Ik vind het belachelijk, geloof er ook helemaal niet in, maar het klopt wel altijd.

Ik twijfel nu tussen siesta houden of boekhouding. Mmmmm.

Welke idioot heeft ooit boekhouden uitgevonden???
Ik wil trouwens vanavond koude wraps gaan maken. Moet alleen nog iets van kip of zalm halen en ijsbergsla.

Het kan toch gewoon met die kant en klare wrappannekoekjes uit de winkel?
Lapin, niet goed bijgelezen.... volgens mij was dat surfchickie die er drie luffers op na hield (ok als die het ook niet was geef ik het op...)
Snjokorn: een tostie en dan bakje yoghurt toe?

Ine: ja gewoon van die voorverpakte tortillas, weet je wat lekker is? Besmeren met tonijnsalade, daarover plakjes gerookte kipfilet, dan blokjes avocado en wat veldsla, dichtrollen en klaar.

Volgens mij is het tijd voor siesta. Misschien kun je vanavond bij volle maan de boekhouding doen....
Zit nog steeds te forummen, hahaha. Dus het zal wel optie 3 worden, die was ik vergeten te vermelden.

Optie 3. forummen en koekjes eten.

Mmm, lekker met tonijn! Goed idee. Tonijnsalade bestaat hier niet kant en klaar, maar is zo gemaakt met een beetje mayo, peper en zout. Als sla wilde ik rucola nemen, bedacht ik net, dat staat meters hoog hier in de tuin en moet nodig teruggesnoeid. De bovenste puntjes zijn nog lekker.

Als ik nog tonijn heb liggen hoef ik lekker ook niet meer naar de winkel!!
Ik heb geen brood meer. Net de laatste boterhammen opgegeten tijdens de lunch (heb nog wel beschuit en cnackebröd enzo hoor).

Disco; dat rubbertje he, kan inderdaad grote gevolgen hebben hahaha.

Boekhouden is toch voor de donkere winterdagen??!!
Hé hé, nog altijd Mevrouw kuttekop voor jou he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven