!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Ligt er aan Sjaan, als ze om op te vreten is kan ik niet garanderen dat ik haar laat staan Mara, hartige taart klinkt lekker! En chocola is altijd goed...

Ik heb in ieder geval drankjes, chipjes en toastjes klaar staan.

En nu ga ik even woordjes leren op Hyves, zodat ik morgen bij het examen ieders echte namen weet.
Hmm ik zou eigenlijjk ook moeten gaan leren maar ik denk dat ik het nooit ga onthouden. Ben nu al in de war over wie er wel en niet komen laat staan dat ik straks iedereen bij echte naam ken Ik ga morgen maar voor de snelle leercurve irl (hoop ik).

Ben in ieder geval blij dat ik bij frans in de auto zit, dan neem ik aan dat ik 1 naam wel kan herinneren
Ik ken de forum-namen en gewone namen en weet welke kinderen erbij horen, maar straks horen er gezichten bij, wordt weer een hele nieuwe uitdaging.

God, wat heb ik er zin in! Kijk er echt vreselijk naar uit.

Jannes, waar ben jij? Heb je al een tijd niet gezien. Ben jij er ook morgen?

En gaat alles goed met Engel, Origineel, NJB en Anna?
ik weet echt niet waar ik je adres kan vinden hoor Sjaan

Wil iemand even duidelijk omschrijven waar ik het kan vinden?

Anders moet ik Lein vanavond bellen om erachter te komen.

IK HEB ER OOK ZIN IN, en maak ook een hartige taart, maar niet vega.

Morgen praten we meer maar eerst het adres zien te krijgen...
Ff voor Floor: het staat bij de krabbels op onze Hyves! Ik heb er ook zin in!

Ben ook benieuwd hoe het de door Lein genoemde gaat. Zag op Hyves dat summerbreeze ook weer thuis is. Hoe was het?

Vanavond meer, zit in de auto.
Zie hyves.l.. Ik zal de krabbel nog een keertje zetten..
ooooooohhhh dames, sorry, heb het ontzettend druk gehad en kan nu pas reageren. Ik zie dat jullie om 14.00 hebben afgesproken, dus ik ben bang dat ik af moet haken. Ik moet namelijk om 16.00 weer terug want heb nog hele belangrijke afspraak s'avonds. Ik had gehoopt dat we rond 11.00 zouden afspreken, dan is het wel te doen, maar nu moet ik bijna 2 uur in de auto, 2 uur kletsen en weer 2 uur in de auto terug en dan nog snel, snel.... Ik vind het wel erg jammer, want had er ontzettend zin in. Misschien dat ik morgen me nog bedenk en als het niet te warm is naar jullie toe cross, maar ik wil het de kleine ook niet aandoen, zo'n hectische middag. Ik hoop echt dat we nog een keer gaan meeten, dan ben ik zeker weten van de partij...
Haha, ik ga steeds gokken bij de voordeur.. Lijkt me leuk..

Ik heb lekker allemaal fruit in huis gehaald, er stond een stalletje hier op de hoek, lekker!! (en gezond.. zegt zij die doordeweekr halve pakken koekjes achter elkaar leegeet..)
ooh, sjaanie, halve pakken koekjes, achter elkaar!

Ik heb het adres, ga de quiche effe maken en dan als ik tijd heb de rest doorlezen.

Skoemp: het lijkt me zo leuk om je wel te zien!

Kom je stiekum rond kwart voor twee en je kan ons toch effe zien. Ik blijf ws ook niet al te lang.
Oh Skoemp, niet gelezen daarnet.. Dat zou jammer zijn.. Je mag ook rond 13.30 al wel komen hoor, vind ik ook prima! 's morgens zijn we nog even naar (overgroot)opa, maar dan ben ik echt wel weer thius!
Gefeliciteerd ringel met mans baan!

MMM chocolade, fesa

De hartige taart is gelukt, adres is opgezocht.

Nogmaals ik heb er zin in!

Ik neem denk ik alleen de reiswieg mee. Maxi cosi blijft meestal in de auto, ligt niet lekker en hij moet er al drie uur in morgen.

Vandaag een super dag, lekker droog weer en samen vrij. Heerlijk genoten, gewinkeld en gekookt. Morgen mag ik uitslapen: FEEST!
Alle meiden die morgen naar de meeting gaan heel veel plezier.

Hoop dat jullie er een beetje mooi weer bij hebben en ben erg benieuwd naar de foto's!
Hhhmm, gisteravond onverwacht visite gehad, kan er iemand die melk in de koffie drinkt, wat melk(cupjes) meenemen? Dan komt het helemaal goed..
Vandaag is meeting-day!! Ben steeds helemaal vergeten te reageren, maar wij hebben vandaag het jaarlijkse uitje met de vereniging van vriend, we gaan zo naar Kijkduin.

Heel veel plezier dames en nu vallen eindelijk de oude vieze mannetjes onder ons, die zich voordoen als jonge hippe moeder, door de mand!!

Hoop dat er foto's worden gemaakt want ik ben echt benieuwd. Zal aan jullie denken hoor!
Ik baal echt enorm maar ik heb slecht nieuws. Ik zit thuis met een kindje met verhoging. We gaan dus niet komen, ik heb het even aangekeken vanochtend maar ze is echt niet helemaal fit.

En ik zou niet willen dat ze andere kindjes aansteekt als ze iets onder de leden heeft.

Ik vind het heel jammer en ik ben bezig frans te bereiken.. is nog niet gelukt. Ik heb haar wel gesmst maar ik weet niet of ze die ontvangen heeft.

Anders hoop ik dat je dit leest voor je naar hier rijdt.
Ik heb Frans bereikt. We (ik en I) kunnen dus helaas niet komen. Maar ik hoop dat jullie het gezellig hebben en hoop dat er flink wat foto's gemaakt worden dan kan ik die op hyves bekijken.
Meiden, heel veel plezier bij de meeting. Wat ontzettend leuk om iedereen te kunnen zien. Een rij van 10 maxocosi's met engeltjes van kindjes erin Maken jullie wel foto's voor de achterblijvers???

Gisteren nog een erg verlaat kraambezoek gehad en zoon kreeg een knuffel tijgetje die groter dan hemzelf was. Hij vond het heel interessant zo'n grote vriend

Verder vanmiddag naar verjaardag van zusje dus zoon wordt weer helemaal plat genuffeld door neefje en nichtje. Zo lief om te zien. Hij heeft trouwens weer allemaal bultjes in zijn gezicht...zullen wel weer mijn hormonen zijn. Is toch wat nu al last van hormonen haha

Mara, wat zielig dat ze niet helemaal fit is. Hopelijk trekt het weer snel weg.

Nogmaals veel plezier en eet smakelijk (er is genoeg zo te lezen hihi)
Zo, alles is weer spik en span hier.. Ik vond het heel gezellig om jullie eens te zien, nog niet eens met iedereen kunnen kletsen, maar jaa eeh, Linn kan best hard gillen.. Super leuk dat jullie er waren!

De winst voor ons:

1 puckababy (DN, volgens mij van jou, hij ligt al klaar in een envelop, mail je je adres even via hyves? Dan heb je hem dinsdag terug.. Is onmisbaar volgens mij..)

1 paard

1 trekker met aanhanger

1 graafmachine

1 koelelement

1 raceauto

1 taartvorm (frans, van jou!)

1 paars shirt met "I am here"

1 blauwe kleine bodywarmer

1 oranje iets grotere bodywarmer

1 jas van the north face

1 poppetje met groene pet

Zie foto op hyves, daar staat alles op.
2x...
Haha ik ga voor de taartvorm en het koelelement .

Ik kom het wel een x ophalen, want mijn zusje woont vlakbij.

Vergeet je het paard geen haver te geven?

Het was wel heeel leuk om zoveel mensen in het echt te zien. Bojan heeft zich gelukkig goed gedragen. In de auto teruig naar huis sliep ie als een osje. Daarna eten en meteen weer naar bed, daar heeft ie liggen gillen. Armerd, was helemaal overdonderd door al die baby's denk ik. Nu is ie stil gelukkig.

We weten nu dat:

-Lynn een Michael Jackson gilletje heeft

- de man van Lein beledigd was omdat DN zoon van Lein dik noemde

- Dochter van Lein later Inge de Bruijn wordt! Jeetje de armerd zit helemaal in de gipsbroek en kan zich aan haar armen vooruit trekken. Ik hoop voor haar dat het geen warme zomer wordt!

- Zoon van Bageera rustig om zich heen zit te kijken totdat je zegt dat ie zo lief zit te kijken

- Seppe toastjes lekker vindt

- Mila niet stikt in de draagdoek

-Tessa de oudste en de kleinste is

- Y. al kan staan!!!

- Freek het leuk vindt als zijn mama hobbelpaard speelt

- T van Skoempie al 3 keer bij de kapper geweest is!

- Oudste zoon van Bokito graag fruit eet en heel lief zijn gejatte stukje brood met Seppe deelt

Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Wat leuk dat het gezellig was! Ben benieuwd naar de verhalen!! Sjaanie, was Linn een beetje verdrietig dat ze zo gilde? Of was het van plezier? En zijn jullie misselijk van al het lekkers??

Vriend vertrok 's ochtends om 8.15 uur naar Kijkduin, ik zou 's middags daarheen gaan voor het middagprogramma. Belt hij mij op voor het adres, vertelt tie dat ze vanwege slecht weer naar het subtropisch zwemparadijs in Gorinchem gaan. Nou, dat had ik dan nog wel kunnen combineren met Utrecht... Helaas.

Zwemmen was superleuk. Veerle keek haar ogen uit, is zo lief geweest!
Hey das vlak bij ons! Man heeft nog overwogen daar te gaan zwemmen vandaag, maar toch niet gedaan.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Wij zijn ook weer thuis.Frans, het was Bokito die de zoon van Lein dik noemde

De kinderen sliepen al voor we de a12 bereikten en hier voor de deur werden ze weer wakker.

Sjaan, ik denk echt dat je je roeping als kinderjuf bent misgelopen, Floor, ik dacht in de auto nog dat ik het zielig voor je vind dat je man je culinaire baksels alleen eet om in leven te blijven, Kabouter, wat lag Tessa lekker te slapen in die babydrukte, Fesa, wat zijn jij en Y. een knap stel meiden, Frans, wat lief van je dat je nog aan de kleren had gedacht, Bokito, wat een mooie jongetjes heb je gebakken, Draakjenoah, wat een lieffies zijn N en T zeg, Bagheera, jij hebt echt wel een uteregs accent, ookal denk je van niet , Lein, wat ontzettend lief dat je voor iedereen wat had meegebracht, Skoempie, was je nog op tijd terug? Ik vond het erg leuk om T en Mila naast elkaar te zien.

Meiden, ookal bespreek je niks zinnigs op zo'n dag, ik vond het erg gezellig. En die Seppe die zo verlegen was dat ie aan mijn been bleef hangen in het begin, en van Mila vond ik altijd al dat ze zichzelf nog niet zo goed kan vermaken en dat ze echt aandacht nodig heeft van anderen, of gewoon helemaal alleen moet zijn, en dat heb ik vanmiddag nog eens bevestigd gezien. Leuk hoor om jullie en jullie kinders ontmoet te hebben.
hoihoi!

Nou ik vond het heel leuk hoor! Toen ik aan zoon vroeg of hij het leuk vond bij de baby's zei hij 'ja baby huiwe..' hahaha dat heeft nog wel het meeste indruk op hem gemaakt, al die verdrietige baby's! Zoontje is ook als een blok in slaap gevallen, merk wel aan hem dat hij het helemaal niet gewend is die drukte.

Sjaanie hoe durf je die auto een doodgewone raceauto te noemen!!! Het is een Carsauto :-)

Ik was weer lekker inconcequent vandaag zeg.. maarja liever dat hij brood en fruit pikt dan dat hij andere bende eet!

Lein nog super bedankt voor de stickertjes! Zoon begon te piepen in de auto en heb hem toen het velletje gegeven. Hij en z'n tas waren helemaal volgeplakt ;p

Frans nog bedankt voor de kleertjes! Ik hoop ooit nog echt een meid te krijgen maar als ik nu in de kast van de jongens kijk... Echt helemaal vol! Nou ja wie weet kan ik bij de volgende ronde nog wel een paar moeders blij maken

Ik ga naar bed, morgen de hele dag 4 jongens (en eigen jongens er nog bij) over de vloer dus dan is het wel fijn als ik uitgerust ben!

Ohja Ibbel hoe had je me dan voorgesteld? Ben nu toch wel erg nieuwsgierig, haha!
Laten we zeggen dat je in het echt veel mooier bent dan ik had onthouden van foto's of van wat ik zelf had bedacht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven