Napraattopic 2024.5, met geklets

05-04-2024 16:43 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat punt 5, dit keer zonder aanvulling.

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598

En hierbij ook de link naar 2024.4:
overig/napraattopic-2024-4-met-geklets/ ... ges/504573

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Code geel hier. Flinke wapper.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik proef nog steeds niks. Pijn aan mijn gezichtsholten uitstralend naar mijn tanden/kaken erbij :whip:

Wordt weer soep vanavond. Gisteren bruinenbonensoep, vanavond erwtensoep. Gewoon uit zo'n blik hoor
Ephemeral schreef:
28-04-2024 14:02
Een nieuwe keuken is echt fijn Selene! En zeker dat wafelblad weg. Wat een ellende is dat.

Mooie ava heb je!
Hela schreef:
28-04-2024 14:52
Mooie ava heb je!
Dank je. Ik vind haar een vrouw met klasse.
Ja, beeldschoon ook!
Hela schreef:
28-04-2024 16:05
Ja, beeldschoon ook!
Ja, vind ik ook.
SadSloth schreef:
28-04-2024 14:33
Ik proef nog steeds niks. Pijn aan mijn gezichtsholten uitstralend naar mijn tanden/kaken erbij :whip:

Wordt weer soep vanavond. Gisteren bruinenbonensoep, vanavond erwtensoep. Gewoon uit zo'n blik hoor

Bah... ik hoop dat je je snel beter voelt en iets anders kunt eten dan soep. Beterschap!
rosanna08 schreef:
28-04-2024 13:49
dat is ook de reden dat ik verhuisd ben. Nou ja, niet helemaal natuurlijk, maar het was wel de aanzet om een verhuizing in overweging te nemen.
Dat je niet meer op gas wilde koken?
Ephemeral schreef:
28-04-2024 14:02
Een nieuwe keuken is echt fijn Selene! En zeker dat wafelblad weg. Wat een ellende is dat.
Het is ook wel handig hoor. Zet er zo mijn pannen op, haal er gerust een schuurspons met jif overheen en ben er in het geheel niet zuinig op. Kan toch niets aan stuk. Maar het is lelijk en het schrijft klote op diepvrieszakjes.
Selene schreef:
28-04-2024 16:41
Dat je niet meer op gas wilde koken?
mijn gasfornuis was aan vervanging toe en aangezien toch iedereen van het gas af moet, leek het mij niet logisch om weer een gasfornuis aan te schaffen. Aanpassing in de meterkast en de aansluiting in de keuken moest ik zelf voor zorgen. dat in combinatie dat ik heel graag mijn tuintje kwijt wilde en gewoon lekker een nieuwe start wilde maken, zorgde voor een verhuizing :proud:

En ik heb echt nog geen seconde spijt gehad!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ah zo! Om er nou voor te gaan verhuizen vind ik ook zo wat :proud:
Potverdomme, ik zou juist een moord doen voor een tuintje. Geen enorm buitengebeuren hoor, maar gewoon een tuintje. Zo zie je maar weer.
Lady*Voldemort schreef:
28-04-2024 18:59
Potverdomme, ik zou juist een moord doen voor een tuintje. Geen enorm buitengebeuren hoor, maar gewoon een tuintje. Zo zie je maar weer.
ik heb nu wel een balkon dus kan gewoon lekker buiten zitten, maar de tuin was iedere zomer een jungledrama tot ergenis van de buren.
Selene schreef:
28-04-2024 12:48
Ik zou niet weten waar :lol:
Ga wel netjes melden dat ik de keuken vervang. En tegen de tijd dat ik dit huis uit ga ben ik dood of bijna dood, dan boeit niemand die keuken nog.
Sorry, ik ben een beetje aan het bijlezen, dus misschien mosterd. Maar volgens mij zijn woningbouwkeukens volgens de richtlijnen om de 10 jaar aan vervanging toe, dus als je er al meer dan 10 jaar mee doet en je gaat weg en ze zijn het niet eens met wat jij er in hebt gezet, dan kunnen/moeten ze het sowieso veravngen, volgens hun eigen regels. Geen idee natuurlijk of dat in jouw gemeente ook zo is (ik zit in Amsterdam, je weet wel, de snobs :-P ). maar volgens mij is dat dus sowieso tegenwoordig zo, dat volgens woningbouwregels keuken 10 jaar meegaan.
What would Patsy do?
Goedemorgen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Goedemorgen :sun:
Pieremachochel
Zere keel al sinds donderdag. Normaal wordt ik na een dag keelpijn verkouden. Nu dus niet, bah.
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
29-04-2024 07:15
Zere keel al sinds donderdag. Normaal wordt ik na een dag keelpijn verkouden. Nu dus niet, bah.
Word.

En goedemorgen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goedemorgen.

Vandaag naar het tuincentrum voor een nieuwe plant binnen en planten voor in de tuin&potten. Hurray!
Selene schreef:
29-04-2024 08:11
Goedemorgen.

Vandaag naar het tuincentrum voor een nieuwe plant binnen en planten voor in de tuin&potten. Hurray!
Leuk ,veel plezier.
Maar mensen gaan voorbij
Ladyday21 schreef:
29-04-2024 00:17
Sorry, ik ben een beetje aan het bijlezen, dus misschien mosterd. Maar volgens mij zijn woningbouwkeukens volgens de richtlijnen om de 10 jaar aan vervanging toe, dus als je er al meer dan 10 jaar mee doet en je gaat weg en ze zijn het niet eens met wat jij er in hebt gezet, dan kunnen/moeten ze het sowieso veravngen, volgens hun eigen regels. Geen idee natuurlijk of dat in jouw gemeente ook zo is (ik zit in Amsterdam, je weet wel, de snobs :-P ). maar volgens mij is dat dus sowieso tegenwoordig zo, dat volgens woningbouwregels keuken 10 jaar meegaan.
Hier echt geen 10 jaar hoor ;) woon dan in het oosten.. maar maak er maar gerust 20/25 jaar van :P geldt ook voor de badkamer…
groentuintje wijzigde dit bericht op 29-04-2024 09:09
0.00% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
hier ook 20/25 jaar.
Ik las zelfs ergens dat het 30 jaar kan zijn, voordat je een nieuwe keuken of badkamer krijgt. Al hebben wij het gewoon zelf aangepakt. En de vorige bewoners ook. Dat mag gewoon als het netjes gebeurt.
Voor iedereen een groene tuin
Ladyday21 schreef:
29-04-2024 00:17
Nee hoor, er zit geen tijd meer aan. Er wordt beoordeeld op de staat van de keuken. En aangezien ik netjes ben op mijn spullen heb ik dus nergens recht op.
Ik geloof dat ik volgend jaar een nieuwe keuken krijg. Dan zit het er 20 jaar in en zo oud is ook het appartement waarin ik woon.
Naar sociale huurwoningbegrippen heb ik een chique uitgebreide keuken. Zoiets komt er ook voor terug :cheer2:
Ben wel benieuwd of we dan ook van het gas afgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven