Na n week n ander..

13-07-2009 18:41 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al veel geschreven..maar wil ook hierover jullie mening..Mijn relatie is nu 7 weken uit., na 5,5 jaar...na 1 week had hij n ander...Ik ben fout geweest, ik heb t verbroken..voor de 5e keer..ben boos op mezelf...Ben anders tegen onze problemen aan gaan kijken, echt..weet niet wat ik moet doen, ik ben echt kapot..vooral omdat hij n ander heeft. Als dat niet zo was geweest, waren we vast weer bij elkaar gekomen, maar hadden we weer doorgemodderd, had ik deze zware les niet geleerd..Hij weet dat, heb ik hem in brief geschreven en hem verteld..Ik wil mijn leven met hem weer terug, gaat echt niet goed met mij..vrienden zeggen dat dit waarschijnlijk n manier is om mij te vergeten..hij was knettergek van mij..wat is jullie mening..?
Dat deze nieuwe vriendin een rebound is.
ik denk niet dat het helpt als je hem terug krijgt. Je hebt de relatie al vijf keer verbroken. Dat is teveel. Zoveel kan er in die 7 weken niet verandert zijn. Ook bij jou niet.

Laat het gaan.
quote:allesrose schreef op 13 juli 2009 @ 18:41:

Ik heb al veel geschreven..maar wil ook hierover jullie mening..Mijn relatie is nu 7 weken uit., na 5,5 jaar...na 1 week had hij n ander...Ik ben fout geweest, ik heb t verbroken..voor de 5e keer..ben boos op mezelf...Ben anders tegen onze problemen aan gaan kijken, echt..weet niet wat ik moet doen, ik ben echt kapot..vooral omdat hij n ander heeft. Als dat niet zo was geweest, waren we vast weer bij elkaar gekomen, maar hadden we weer doorgemodderd, had ik deze zware les niet geleerd..Hij weet dat, heb ik hem in brief geschreven en hem verteld..Ik wil mijn leven met hem weer terug, gaat echt niet goed met mij..vrienden zeggen dat dit waarschijnlijk n manier is om mij te vergeten..hij was knettergek van mij..wat is jullie mening..?Ik ken je andere topics niet, maar dit lijkt me geen gezonde relatie. Waarom wil je hem terug? Heeft hij nog steeds diezelfde vriendin?
Het lijkt me meer dat je niet goed kan hebben dat ie een nieuwe vriendin heeft en dat je hem daarom terug wilt. Want volgens mij zou je het daarna gewoon weer voor de zesde keer uitmaken.
Waarom wil je je leven met hem terug, omdat je niet weet hoe je je leven moet invullen nu je alleen bent? Je hebt de relatie niet zonder reden 5 keer verbroken. Probeer het allemaal los te laten en hem ook. Liefdesverdriet doet veel pijn maar tijd heelt veel wonden..
Liselotte..jawel er is wel veel veranderd, bij mij. Ik had n groot probleem met zijn softdrugs gebruik,wiet. Hij deed dat 1 a 2 x per week, maar loog daarover, omdat ik hem daar in wilde veranderen..Nu denk ik..waarom wilde ik hem dat afpakken, hij functioneerd prima, op zijn werk, met zijn kids met mij..Ben daar anders over gaan denken, hij doet t al vanaf zn 15e jaar, zijn ontspanning en ik wilde hem dat afpakken...
Het 5 keer uitmaken is wel erg veel, ook mij lijkt me dat inderdaad niet gezond.

Ben je anders tegen jullie problemen aan gaan kijken op het moment dat je wist dat hij een ander had?
je wilde het hem afpakken omdat JIJ je er niet lekker bij voelde.

Das toch nummer 1 in een relatie, als je je ergens niet lekker bij voelt schort er iets in je relatie...

Maar meisje,laat het los....

Als hij na een week al een ander heeft zegt dat meer over hem dan over jou.

Als jullie echt meant to be zijn komt hij wel weer terug,

Vraag is dan of je dat moet willen, maar dat is aan jou
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ja, lafjoetwo..hij bleef altijd contact zoeken, als t uit was..kruipend kwamen we weer bij elkaar..nu is dat niet zo..en krijg ik deze pijn die hij altijd voelde..Nogmaals ben echt anders naar mezelf gaan kijken..ook met hulp van psycholoog..
Dat is wel jammer dat het eerst zo moet lopen voordat je tot inzichten kwam, maar dat zij zo.

Wat ik me wel afvraag is of deze omslag nu echt te maken heeft met hem of het idee dat hij nu de aandacht heeft voor een ander.
Kruipend weer terug bij elkaar komen? Wat denk je van "met opgeheven hoofd alleen verder gaan"?
move on! hoe moeilijk dat ook is, hij heeft een ander, dus laat hem met rust. je kunt beter energie in jezelf steken!
Je wilt dingen waar je moeite mee hebt van hem accepteren omdat je verdrietig bent, niet omdat jouw waarden echt veranderd zijn. Denk ik. En hoop ik, je waarden uit wanhoop opzij zetten komt je relatie niet ten goede.

Dat hij een rebound heeft is niet leuk, maar niet vreemd en ook niet iets dat jou nu nog aangaat. Niet leuk, maar het klinkt alsof jullie niet met elkaar kunnen, en nu moet je zonder hem leren verder te gaan.
This is an unacceptable timeline
Je zit er alleen mee omdat hij een ander heeft, waardoor jullie niet voor de zesde keer kruipend weer bij elkaar kunnen komen.

Ik word al moe van het lezen van zoveel drama. Move on, wees eerlijk tegen jezelf.

Als je in een relatie goed bij elkaar past gaat het niet vijf keer uit. Echt niet.

Ik heb al veel geschreven..maar wil ook hierover jullie mening..Mijn relatie is nu 7 weken uit., na 5,5 jaar...na 1 week had hij n ander...Ik ben fout geweest, ik heb t verbroken..voor de 5e keer..ben boos op mezelf...Ben anders tegen onze problemen aan gaan kijken, echt..weet niet wat ik moet doen, ik ben echt kapot..vooral omdat hij n ander heeft. Als dat niet zo was geweest, waren we vast weer bij elkaar gekomen, maar hadden we weer doorgemodderd, had ik deze zware les niet geleerd..Hij weet dat, heb ik hem in brief geschreven en hem verteld..Ik wil mijn leven met hem weer terug, gaat echt niet goed met mij..vrienden zeggen dat dit waarschijnlijk n manier is om mij te vergeten..hij was knettergek van mij..wat is jullie mening..?

Je hebt hem toch zelf aan de kant gezet (de zoveelste keer) dus wat wil je nou??

Hij is je hond niet, hoor.

Als ik hem was, zou ik je geen 5 minuten meer gunnen.
Kruipend bij elkaar terugkomen (krijg jeuk bij deze omschrijving). Vraag me af of hij dat ook zo op die manier ervaart heeft. En als hij ook nog een zesde keer kruipend bij je terug wilde komen dan had hij geen nieuwe vriendin. (ook al is zij vermoedelijk -gezien de snelheid wanneer hij dr had- een rebound liefje)

Je maakt het niet voor niets 5 x uit. Aanmodderen is geen relatie, dat is bij elkaar zijn omdat je niet alleen kunt zijn. Drugsgebruikers kun je niet veranderen. Zelfs die mensen niet die het 1 a 2 keer per week nodig hebben. Dat jij dat gebruik niet trekt is je goed recht. Dat hij gebruikt ook, zijn probleem/ zijn ontspannig tis maar net hoe je het ervaart. Jij vond het wel een probleem! Dus ga het niet nu niet zitten vergoelijken.

Het is niet het einde van de wereld dat jullie niet meer samen zijn. Hij is doorgegaan nu jij!
Ik denk dat je beter eerst aan jezelf kunt werken, want hoe jij hierover praat, klinkt me vreselijk benauwend in de oren. Mis je hem echt of heb je last van een gekrenkt ego? Verder, als een relatie goed zit, gaat het niet 5 keer voorbij en daarnaast, als het 'meant to be' is, komen jullie vanzelf weer bij elkaar (al denk ik niet dat dat zo is..)
Waar ik eigenlijk ook nog benieuwd naar ben is hoe hij heeft gereageerd op die brief.

En waarom je zo naar het "oordeel" van anderen luistert. Vrienden kunnen dat ook zeggen omdat ze je niet willen kwetsen.
Hij heeft de brief gelezen waar ik bij zat..hij vond t erg mooi..ik had voor t eerst mijn gevoel over onze relatie op papier gezet..Mijn ex heeft mij ook 2x n brief geschreven, in die andere keren dat het uit was..ik heb ze wel 20x gellezen toen.. Hij zei dat hij deze brief van mij, wel 100x zou lezen..ook staan zijn spullen, kast, tuinstoelen hier nog en zijn paspoort..Al onze fotos staan nog op zijjn hyves..ik weet dat hij nooit op hyves meer zit, maar toch vind ik t erg dubbel..en daardoor blijf ik hopen..
Nier hopen.......je ogen uit je kop janken, kilo's chocolade eten en doorgaan.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Tja, hopen kun je altijd. Je schiet er alleen niets mee op. Ook wel eens zo'n situatie gehad waarbij ik de relatie een paar keer verbroken had. Tot hij dus inderdaad de laatste keer een paar dagen later iemand anders had en er gelijk bij introk (nu nog samen trouwens, 3,5 jaar inmiddels). En weet je, achteraf gezien maar beter ook en eigenlijk wist ik dat toen ook al. Anders was het toch hetzelfde gebleven: aan-ui-aan-uit. Daar wordt niemand gelukkig van. Gun hem zijn geluk, lik je wonden en ga verder met leven.
Weet je, feit blijft wel dat je de relatie zelf een aantal keren hebt uitgemaakt. Er zat dus echt iets niet goed. En elke keer kwamen jullie weer bij elkaar terug en waarschijnlijk zonder echt duidelijk dingen te bespreken en uit te praten. Anders herhaalt de geschiedenis zich niet elke keer.

Wat ik denk, is dat jij je inderdaad beter eerst op je zelf moet richten. Ga door met het werken aan je zelf.

Laat hem maar los, eerst jij en dan komt de rest vanzelf wel.
Wilde je dat het écht uit was? Ik krijg de indruk dat je stiekum had gehoopt dat hij voor de 6e kruipend en smekend bij je op de stoep zou liggen en zodat jij jij je portie aandacht weer krijgt. Alleen nu hij iemand anders heeft kan dat niet meer.

Tja, dat valt ff tegen dan..

Een goede relatie kenmerkt zich door respect voor elkaar en doordat de partners het beste uit elkaar weten te halen. Een goede relatie kenmerkt zich niet door tonnen drama, het steeds weer uitmaken, relaties met anderen aangaan en "kruipend weer bij elkaar komen", wat ik me bij dat laatste dan ook zou moeten voorstellen.

Gun hem de kans om gelukkig te worden en probeer zelf eerst je eigen leven op de rit te krijgen. Getuige je andere topics heb je daar je handen vol aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven