Na n week n ander..

13-07-2009 18:41 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al veel geschreven..maar wil ook hierover jullie mening..Mijn relatie is nu 7 weken uit., na 5,5 jaar...na 1 week had hij n ander...Ik ben fout geweest, ik heb t verbroken..voor de 5e keer..ben boos op mezelf...Ben anders tegen onze problemen aan gaan kijken, echt..weet niet wat ik moet doen, ik ben echt kapot..vooral omdat hij n ander heeft. Als dat niet zo was geweest, waren we vast weer bij elkaar gekomen, maar hadden we weer doorgemodderd, had ik deze zware les niet geleerd..Hij weet dat, heb ik hem in brief geschreven en hem verteld..Ik wil mijn leven met hem weer terug, gaat echt niet goed met mij..vrienden zeggen dat dit waarschijnlijk n manier is om mij te vergeten..hij was knettergek van mij..wat is jullie mening..?
quote:yoyo2 schreef op 13 juli 2009 @ 21:38:

En nu ben ik dus mosterd, bedankt summer Wiehoe, ben ik ook eindelijk eens iemand voor!

*verdenkt zichzelf van het totaal ontbreken van een sociaal leven op deze maandagavond*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance...ik wil mijn vriend terug..Hij heeft altijd gevochten voor mij...en nu kan ik niet vechten, weet echt niet wat te doen..Als we uit elkaar waren, kwamen we weer bij elkaar, omdat we niet zonder elkaar wilden!!

Maar inderdaad, hij is teveel gekwetst, wil de pijn van toen nooit meer..ik begrijp nu pas wat hij voelde de 1 na laatste keer..ben daarom heel boos op mezelf. Wat ik ook in ander topic schreef, ik zit in de overgang, was zo in de war..Ben in januari en februari 2x voor n zwangerschapstest geweest, negatief, de dokter heeft t nooit over de overgang gehad..nee, ik was depressief, moest naar de psych(eerst maatschappelijk werk) ,en heb op t advies van maatschappelijk werk, n assertiviteits traing gedaan, ook dat heeft mij geen goed gedaan..Ook kreeg ikn nieuwe baan half april na in januari ontslagen te zijn geweest..heb mij daar 200% voor ingezet, wat gelukt is..teveel met mezelf bezig geweest...Toen ik de laatste keer verbrak kon ik alleen maar zeggen: ik ben zo moe, ik ben zo in de war..En hij zei :als jij maar beter word, dan gaat t met ons ook weer goed..N dag voor hij haar ontmoette, smstte hij nog dat hij mij zo misste, en hoeveel hij van mij hield..En ja, ook hebben we nog 2x sex gehad, toen hij al met haar was..Hij was bij mij, om spullen op te halen, en toen hebben we dus sex gehad, vanaf die tijd geen enkel contact..

Als ik klink als n meisje van 16....zou kunnen, ik heb mij nog nooit zo klein gevoeld...zo wanhopig en zo verdrietig en boos op mezelf...
quote:allesrose schreef op 13 juli 2009 @ 21:43:

Summerdance...ik wil mijn vriend terug..Hij heeft altijd gevochten voor mij...en nu kan ik niet vechten, weet echt niet wat te doen..Als we uit elkaar waren, kwamen we weer bij elkaar, omdat we niet zonder elkaar wilden!!

Maar inderdaad, hij is teveel gekwetst, wil de pijn van toen nooit meer..ik begrijp nu pas wat hij voelde de 1 na laatste keer..ben daarom heel boos op mezelf. Wat ik ook in ander topic schreef, ik zit in de overgang, was zo in de war..Ben in januari en februari 2x voor n zwangerschapstest geweest, negatief, de dokter heeft t nooit over de overgang gehad..nee, ik was depressief, moest naar de psych(eerst maatschappelijk werk) ,en heb op t advies van maatschappelijk werk, n assertiviteits traing gedaan, ook dat heeft mij geen goed gedaan..Ook kreeg ikn nieuwe baan half april na in januari ontslagen te zijn geweest..heb mij daar 200% voor ingezet, wat gelukt is..teveel met mezelf bezig geweest...Toen ik de laatste keer verbrak kon ik alleen maar zeggen: ik ben zo moe, ik ben zo in de war..En hij zei :als jij maar beter word, dan gaat t met ons ook weer goed..N dag voor hij haar ontmoette, smstte hij nog dat hij mij zo misste, en hoeveel hij van mij hield..En ja, ook hebben we nog 2x sex gehad, toen hij al met haar was..Hij was bij mij, om spullen op te halen, en toen hebben we dus sex gehad, vanaf die tijd geen enkel contact..

Als ik klink als n meisje van 16....zou kunnen, ik heb mij nog nooit zo klein gevoeld...zo wanhopig en zo verdrietig en boos op mezelf...Het is dus al meer dan een half jaar hommeles tussen jullie en daarvóór heb jij de relatie al vijf keer eerder verbroken. Ik kan goed begrijpen dat hij er geen zin meer in heeft.
quote:allesrose schreef op 13 juli 2009 @ 21:43:

En nu heb JIJ het uitgemaakt.

Dat hij dit 5x heeft willen pikken van je.

Als iemand het met mij uitmaakt, dan is het uit ook!

Graag of niet. Als iemand zo aan mij zou twijfelen zou ik er ook klaar mee zijn.
Dat je je wanhopig voelt is niet zo gek.

Je hebt iets verloren, door je eigen toedoen.

Meis,zie je zelf niet in hoe destructief je bezig bent?

In je relatie maar vooral voor jezelf?

Wees gewoon verdrietig, treur om wat was maar niet meer is.

Zoals al zo vaak gezegd, als het meant to be is komt het wel goed.

Maar ik denk dat accepteren dat het over is het beste is wat je nu kunt doen.

hem niet meer bellen, niet meer contacten maar gewoon eens heel goed voor jezelf gaan zorgen.

Hij zal je ongetwijfeld missen, ook hij heeft geen knopje wat gevoel zomaar aan en uit kan zetten, maar ik denk oprecht dat het op is.

Of hij daarom zijn heil zoekt bij een andere vrouw blijft gissen

Misschien is hij wel hartstikke gelukkig met haar.

Als dat zo is heb je dat te accepteren

leuk???

Zeker niet, maar meis, je hebt geen keus!

verwar sex en liefde alsjeblieft niet met elkaar, dat hij sex met je heeft gehad wil niet zeggen dat hij je terug wil.

Ik denk echt dat er tussen jullie veel en veel te kapot is.
geen hommeles..We hebben n leuke tijd gehad, tot dat ik dus met mijn werk, assertiviteitstraining, teveel met mezelf bezig was...
quote:allesrose schreef op 13 juli 2009 @ 21:55:

geen hommeles..We hebben n leuke tijd gehad, tot dat ik dus met mijn werk, assertiviteitstraining, teveel met mezelf bezig was...En je het 5x hebt uitgemaakt...
Niet de schuld schuiven op een assertiviteits training

Jullie relatie zit in de basis NIET goed.

Zit hij dat wel dan verbreek je niet 5x!!! je relatie

Echt...hoe vaak moet je het nog horen meiske?
Als je een goede relatie hebt moet die tegen veel meer dingen bestand zijn dan assertiviteitstrainingen en iemand die niet goed in zijn velletje zit.
Ik lees keer op keer jouw verhaal over de overgang, je therapie, je assertiviteitstraining..... allemaal excuses waarom het nu uit is. Feit blijft dat jij de man van wie je zoveel houdt keer op keer verdriet heb gedaan. Keer op keer gekwetst. Eigenlijk zou ik hem een enorme sukkel vinden als hij het nu weer met je zou proberen.

Een ezel stoot zich toch zeker niet 6 x aan dezelfde steen.

Hij is nu samen met een ander (een 25 jarig meisje, als ik me niet vergis). Leg je erbij neer. Als jullie Meant to be zijn, dan komt het vanzelf wel goed. Maar ik zou er niet op rekenen.
quote:yoyo2 schreef op 13 juli 2009 @ 21:59:

Als je een goede relatie hebt moet die tegen veel meer dingen bestand zijn dan assertiviteitstrainingen en iemand die niet goed in zijn velletje zit. amen!
Ja meid, dit zijn de gevolgen van wispelturig gedrag. Hoe denk je dat hij zich voelt als je 5 keer een relatie verbreekt.Hij was knettergek op je? Nou meid, ik denk dat hij knettergek van je werd!!! Je mag bij zijn dat hij je vijf keer heeft vergeven want ik had je na 2 keer toch allang hard in je gezicht uitgelachen.

En nu heeft ie een ander. Je vraagt onze mening. Ik heb geen idee wat hij van haar vindt. Waarschijnlijk leuk genoeg om nou zijn energie in te steken. Het kan zijn dat het rebound is, het kan zijn dat het echte liefde..who knows? Alleen hij waarschijnlijk.

Neem je verlies, ga niet bij de pakken neerzitten. Verdrietig zijn mag, dat is ook geheel terecht en ga de relatie nou niet verheerlijken. Je hebt het niet voor niets 5 keer uitgemaakt!

groetjes
zet je schouders eronder meid! Allesrose je moet wel! heb net alles gelezen van je en moet zeggen dat als je in de overgang bent je heel opstandig kunt zijn, en ik begrijp je nu beter hoe je je voelt, neemt niet weg dat je ex besloten heeft verder te gaan met een ander.

en dat is pijnlijk voor je maar accepteer het, je zal wel moeten.

geef je een big
Ik kan mij goed voorstellen dat je de relatie 5 x verbroken hebt .Misschien uit onmacht om tot hem door te dringen ?Soms enige middel om dat te bereiken helaas en ook logisch dat het dan weer aankwam .Maar iemand kun je niet veranderen ,je hebt je grenzen duidelijk aangegeven .Verwijt jezelf niet dat het 5 x is uit gegaan ,je hebt ervoor gevochten .Maar het werkt niet en dat is pijnlijk als je er zoveel geinversteerd hebt .

Doorgaan,dit verwerken en accepteren en leren van deze relatie .

Iemand niet over je grenzen laten gaan liefde is soms niet genoeg ..

Knuff!!
allesrose, je klinkt als een vastlopende plaat. In al je topics herhaal je hetzelfde liedje. Nergens ga je er echt op in dat je de relatie al 5 keer verbroken hebt. Zonde van je tijd en je energie om zo vast te zitten.

OK, jij kunt zijn drugsgebruik nu accepteren, maar daarvoor niet. Dus dan maakte jij het uit en dan betuigde hij spijt en zei het noooooiiiiiiit meer te zullen doen en dan gingen jullie weer door? En hij hield zich dan kennelijk niet aan zijn belofte en dat ontdekte jij op een gegeven moment en dan maakte jij het weer uit? Nou, dan is hij dus niet betrouwbaar, hij houdt zich niet aan zijn beloftes en kent zichzelf niet goed genoeg om te weten wat hij wel en niet kan beloven. Dus dat drugsgebruik kun je nu aan en stel, hij gaat weg bij zijn nieuwe vriendinnetje, jullie weer samen en jij accepteert zijn wiet en na een paar wittebroodsweken of maanden is er iets anders dat jij niet leuk vindt (eerder nooit zo gezien, want dat drugsgebruik overschaduwde alles) en jij gaat uit je plaat, hij belooft het noooooiiiiiiit meer te doen, jullie weer blij, maar hij is dus niet zo goed in zich aan beloftes houden en dit blijkt toch ook wel lastig en hij doet het dus weer.......

Het gaat niet om dat drugsgebruik, om jouw overgang, om jouw baan, of om die assertiviteitscursus van jou. Het gaat erom dat jullie samen niet constructief aan jullie relatie en problemen daarin konden werken. En ik denk dat je ex dat heeft ingezien en daar nu geen zin meer in heeft. Misschien beschermt hij zichzelf met leuke afleiding van een nieuwe vlam, misschien is het echte liefde met haar, zodat hij niet uit gewoonte of verslaving weer terugkomt. Want goed is dit natuurlijk niet voor jezelf.
He allesrose, het is begrijpelijk dat je je rot voelt en liefdesverdriet hebt. In het andere topic over zelf uitmaken heb je mee kunnen praten over hoe moeilijk dat soms ook kan zijn.

Maar, hoe moeilijk dat ook is, toch heb jij toen op dat moment (weer) de beslissing genomen dat het zo niet verder kan en dat het over was. Dat is erg pijnlijk om te beseffen, maar toch is dat gevoel vaak echt het juiste... Ik denk: je gaat er voor de volle 200% voor, of helemaal niet. Zogauw je twijfelt over uitmaken zit er heel waarschijnlijk al iets niet goed in jullie relatie of in jouw gevoel.

Je moet echt weer verder, met blijven hangen in hoe het was en hoe het zou kunnen zijn schiet je weinig op. Ergens zit er vast nog een romeo op je wachten, eentje die je niet 5X het huis uit gooit! Maar neem eerst eens lekker de tijd voor jezelf.

Je kon eerst niet leven met zijn (soft)druggebruik. Nu kun je dat wel zeg je. Je bent nu dus bereid jouw gevoel en gedachten daarover aan de kant te zetten. Hoe vaak heeft hij geprobeerd jou tegemoet te komen? Dat hij zich daar niet aan wil aanpassen is zijn goed recht, maar het zegt wel iets over jullie relatie en hoe hij (en jij ook) daar in stond.

Hopelijk voel je je snel wat beter. Het is lekker weer, ga lekker wandelen, nieuwe kleren kopen, met een vriendin op stap of whatever, alles is beter dan zwelgen in zelf medelijden denk ik...

Nog een keertje sterkte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven