Het geheime genootschap van het 2e streepje ;)

29-03-2009 17:02 4928 berichten
Hier issie dan! Zal het schema hier nog even heenhalen.

Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam Sinds DatumBijz.Vakantie

Mexx25Okt.083/08/09Bijna met verlof!sept.

Ik30Dec.0813/09/0920wk echo: alles goed! een meisje!

Maya23Sept.0823/09/0920wk echo: alles goed!18/7-2/8 vakantie: klussen (in huis!!)

Duvel26Nov.0801/10/0920 wk echo: alles goed! Een jongetje!

Charlotte24Nov.0819/10/0920 wk echo gehad, alles goed!

Justdeb25Okt.0819/10/093/7: VK10/8 - 31/8

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.0822/10/09

Fanatic28Nov.0816/11/0920 wk echo: alles goed!

Husky28Dec.08 14/11/0920 wk echo:alles goed! 30/7: VKAl gehad...

party29Jul.0724/11/0920 wk echo: alles goed! 24/7: VK11/8-26/8: Dom.Republiek

Riz26Okt.0815/12/0922/7: 20 wk echo

Thee26Sep.0812/01/1028/8: 20 wk echo!

Yaya27Dec.0802/02/10

GW32Jan.0916/02/10 25/7-1/8: Schier 22/8-30/8:?

Becky30Dec.0817 juli 27/7 - 23/8: Frankrijk

Erine24Dec.0831 juli 27/7: vakantie 28/7: TROUWEN!

Poll30Nov.0830 juli Onderzoeken lopen....15/6 -30/6

Momo31Sept.083 aug

Rainbow30Nov.085 aug 17/6 - 27/6: Turkije

Specu30Nov.08 12/7-30/7: Hongarije

Mariss27Nov.08 Dupheston 3/8 - 24/8: Frankrijk

Annika29Jan.09 28/6 - 15/7: Italie

Mulan33Nov.08 3/7 - 10/7

Kath32Jan.09 Pauze...Aug.

husky, hier ook al een beroerde nacht achter de rug, ik ben snot en snot verkouden! Vaak wakker geweest, vanmorgen me vol goede moed naar mijn werk gesleept, gelukkig heeft mijn baas me naar huis gestuurd, voelde me echt niet lekker, maar we zitten al met een onderbezetting, dus ik wou het mijn collega's niet echt aan doen ook nog weg te blijven. Dus ik kruip zo mijn bed maar weer in.

Het zal toch niet veel kwaad kunnen voor mijn kind? (Sorry, ik weet het, een echte ils vraag maar ik heb even geruststelling nodig).

Momo, thanx voor de plaatsnamen uitleg!

Kom er ook net achter dat mijn neusspray nog op mijn werk ligt... moet ik zo nog weer de deur uit voor nieuwe...

Ik hoop dat annika zich zo nog even met goed nieuws uit Italie meld!
Alle reacties Link kopieren
Husky, wat goed dat jullie uit de namen zijn! Voor een meisje hebben we wel al een naam, voor een jongen hebben we iig een voorlopige naam maar die kan nog wijzigen.

GW, volgens mij is alleen koorts slecht voor je kindje en goed verkouden zijn niet. Zowel dan hoor je t woensdag dan moet ik weer naar de vk en ben echt super verkouden, mn neus zit vol en mn ogen branden mn hoofd uit, kan niet eens lenzen in, grrr. Werd ik op mn werk gebeld of ik mss de mogelijkheid zag om de hele dag te komen werken op dagbesteding, daar was er 1 ziek. Nee sorry heb net 6 dagen gewerkt en ben snot verkouden dus wil graag naar huis. Voel me dan wel altijd een beetje lullig, maar je moet soms ook aan jezelf denken.

Vanmiddag de ‘nieuwe’ auto ophalen.
shit shit shit, ze hebben net in het mt mijn uren besproken en komen er dus nu gewoon op terug he. eerst was alles prima en goed plan "maar formeel nog even bespreken" en nu willen ze er toch niet aan, die 5 uurtjes thuis werken. omdat dan misschien meerdere collega's dat zouden willen. en in mijn functie moet ik verplicht 32 uur werken... ga dus echt niet 4 dagen naar kantoor he... als ik dan per se 3 dagen wilde, kon dat 27 uur en dan zou mijn functie verder niet worden "aangetast" grrrrrr....
sorry dat was wel heel erg ego bericht.

gw beterschap! balen dat je zo verkouden bent. volgens mij kan dat verder geen kwaad hoor voor je kindje. maar kan me voorstellen dat je je dat even afvraagt...

maya leuk de auto ophalen! en jij ook beterschap!

marriss, morgen met duphaston beginnen! nou dan heb je in ieder geval het idee dat er "iets" gebeurt!

rainbow schiet het een beetje op op je werk? ik heb ook geen zin, en nu na dat gesprek net helemaaaal niet meer...
Mariss, het verschilt heel erg per aflevering. De ene meid is heel verantwoordelijk en volwassen en de andere is echt nog een kind... Vooral de baby daddies zijn erg... sommigen lijken zelf nog wel baby's !!!

En nee, we weten niet wat het wordt, wij vonden het een beetje onzin om van te voren te weten of je een zoon of dochter krijgt. maar dat is natuurlijk per persoon verschillend

Rainbow : Als de kamer klaar is zal ik er een foto van maken. maar dit kan nog wel ff duren, verwacht hem niet af te hebben voor half september.
Husky, he wat klote zeg dat ze zo lopen te zeiken over die paar uurtjes. Kan me voorstellen dat je dan even zwaar chagerijnig bent.

En hier schiet het ook niet op hoor. T'is pas kwart over 1 en heb echt geen zin meer. Maar heb het wel druk en da's het ergste van alles. Nou ja, gelukkig hebben we nog werk zullen we maar zeggen. Tis bijna weekend.....ahum...

Fanatic, je hoeft ook niet te haasten met die foto's als ze straks maar komen!

GW, beterschap en ook ik denk dat het geen kwaad kan voor die kleine mini duitser. Maar ja, wat weet ik er nu van.....

Mariss, fijn dat je nu met de pillen kunt beginnen. En leuk toch in je vakantie zwanger raken! (Daarom ga ik ook nog maar wat boeken denk ik....)
Wat een gezeik husky op je werk, eerst het min of meer al mondeling toezeggen en dan nu ineens zeggen, nee toch niet.

rain, nog maar een paar uurtjes en je dag zit er alweer op! (Vind ik een van de mooist duitse woorden, als je werkdag erop zit heb je "feestavond".)

Jeetje mariss, 18 dagen ongesteld, ik hoop dat die pillen heel snel hun werk gaan doen!

Verder hier natuurlijk nog steeds een kop vol snot. Bleh, ik wil me nu wel weer eens topfit gaan voelen. Maar goed, ik zal niet klagen, ben zwanger en dat wou ik natuurlijk zelf.
Husky, wat vervelend dat ze er niet mee accoord gaan! Wat ga je nu doen?
haaaaai,

Terug van het werk, jeeej! Superleuke bijeenkomst gehad alleen kostte het wel veel energie zeg. pff, gaar ben ik.

@ husky, wat een gezeik zeg op je werk, wat ga je nu doen? Toch maar 27 uur werken?

@ marriss, hoe voel je je nu? Hoe is het met je rug? En aan de piLLen beginnen dus, gaat vast goed komen met dat bezwangeren op vakantie.

@ gw, verkouden zijn zal geen invloed op je kindje hebben denk ik zo. Maar duik lekker op tijd je bedje en ziek lekker uit.

@ rainbow, ik ga pas vrijdag testen. Voelde vandaag wel wat pijntjes dus ik vermoed dat.....maar ben niet echt PMS-erig geweest vorige week. En toch denk ik dat het weer niet raak is. vanwege die pijntjes. Ik zit mezelf weer een trauma aan te praten haha.
rustig hier....

nou ja, ik heb zelf ook niet zo veel te vertellen, ben de discussie aan het volgen over als je er qua naam niet uit komt.
ahaaaas, je ligt dus niet in bed! Foei, zieke zwangere vrouwen horen in bed te liggen

maar hoe was het op de parade?
ik kan niet de hele dag in bed liggen, dan slaap ik vannacht niet meer.

Parade was leuk, zijn naar Werelband geweest, is zeker een aanrader. Vond het wel erg propperig allemaal, maar goed ik ben Noorderzon gewent en dat is lekker ruim in het Noorderplantsoen, verder qua sfeer wel vergelijkbaar.

Alle vriendinnen lekker aan de cocktails en ik dus aan mijn sapje.... ach, er zijn ergere dingen.
@ gw, daar heb je helemaal gelijk in en je kan natuurlijk ook met laptop op bed liggen. Noorderzon ken ik niet goed qua festival, ben ook nog nooit in Utrecht geweest maar ik ken veel mensen die graag naar Den Haag komen voor de parade omdat het wat ruimer is opgezet.
maarre, het is hier zeker rustig! Maandagavond is mijn verveelavond, vriend aan het werk tot tien (alleen deze week nog en dan 5 weken vrij) en ik ben meestal nog brakkies van het weekend dus een mooie reden om veeeel te forummen. En het huis is weer aan kant voor de bezichtiging morgen.
becky weer een bezichtiging! is dit dan weer dezelfde? of een nieuwe eerste bezichtiging?

gw hoe gaat 'ie? gisteren nog weer nieuwe neusdruppels gehaald? helpen ze een beetje?

maya ik denk dat het toch dan gewoon die 27 uur wordt. gisteren einde van de middag kwam er een vennoot vragen of ik met spoed 5 rapporten kon reviewen omdat die woensdag klaar moeten zijn, dus ik zei "tsja tot 5 uur heb ik de tijd, ik wil het best vanavond thuis afmaken, maar heb net gehoord dat ik niet thuis mag werken dus dat gaat niet door"

dus ik twijfel nog een beetje... als ik niet thuis mag werken scheelt dat kantoor dus ruim 200 uur, maar ook betekent dat dat ik als het nodig is niet extra kan werken. want extra thuis werken is niet zo'n probleem maar extra werken op kantoor op de 2 dagen dat ik thuis ben en dus geen opvang heb, gaat niet.

vandaar dat ik denk dat als ik het op de spits ga drijven en zeg dat ik dan 27 uur ga werken en geen uur meer of minder, dat ik het nog wel eens voor elkaar zou kunnen krijgen, want eigenlijk hebben we de uren hier hard nodig (er zijn incl. mij maar 3 collega's die werk mogen reviewen gezien opleiding en titel).

aan de andere kant, stel dat ze toch hun poot stijf houden, dan zal ik dat ook moeten doen en dus echt geen overuren meer maken. en als ik 27 uur maak en in drukke periodes toch thuis wat overuren maak (want dan mag thuis werken natuurlijk weer wel, als het hun maar goed uitkomt) heb ik wel meer vrije dagen natuurlijk!

dus ik twijfel nog een beetje.

hoe is het met erine? je bent nu toch al wel een beetje bijgekomen van de vrijgezellenfeestje? ben benieuwd hoe het was!
Goedemorgen!

Pfff.... ik heb de heeele tijd in mn hoofd dat ik op dag 10 van mn cyclus moet beginnen met die pillen. Ben 4 juli ongesteld geworden, dus vandaag beginnen! Al 10 dagen denk ik: dinsdag 14 juli beginnen met de pillen! Gisteravond: morgenvroeg de eerste pil! Vanmorgen onder de douche: straks de eerste pil! In de auto, op weg naar mn werk: shit, pil vergeten!!!! Ik rechtsomkeert, moet ze 2x per dag hebben, sochtends en savonds... en wil het gewoon 'goed' doen, precies volgens de gebruiksaanwijzing. Ik als een gek weer terug naar huis gesjeest, pak ik de verpakking, staat er: begin op dag 14 van de cyclus GRM$)%(#PF!!

Goed, de 18e moet ik dus beginnen met Duphaston.

GW, hoe gaattie, beetje meer lucht dan gister?

Beck, spannend weer een bezichtiging! Wordt nu wel eens tijd om de boel te verkopen of niet? Vrijdag tribune opbouwen dus, hoeveelste dag is dat dan?

Hus, wat een gezeik op je werk zeg, irritant!! Dat motiveert absoluut niet, als er zo moeilijk wordt gedaan. Tsja, als zij zo op hun strepen gaan staan zou ik het zelf inderdaad ook doen, dus niet thuiswerken is dan ook niet thuiswerken.

Maya, hoe is het nu met je schoonzusje, nog nieuws?

Ga werken, fijne dag!

Oh rug is nog niet goed trouwens, gister weer bij fysio geweest, maar helaas nog niet over.
haaai ladies!

Oh boy ik begin het zo spannend te vinden zeg. Ik hoop gewoon dat het raak is en die paar pijntjes is gewoon omdat mijn baarmoeder aan het oprekken is Had het ook alleen gisteravond. Maar ik denk dat het 'm niet gaat worden.

@ husky, naar mijn weten is het weer een nieuwe bezichtiging dus wel wer spannend. Huis weer aan kant. Vind het echt leuk dat we zoveel bezichtigingen hebben. Ben benieuwd hoe het gaat straks op je werk.

@ marriss, haha das balen, heen en weer sjesen en dan nog niet die pillen mogen slikken.

Ik ga snel aan het werk! doeiii
Ik ben vrij vandaag, maar heb genoeg dingen om te doen. Wel lekker zo'n dagje tussendoor. Is weer eens iets anders.

Heel veel knuffels aan alle meiden die in spanning af zitten te wachten! Ik ga zo maar eens ontbijten, spruitje is wakker, volgens mij heeft het trek... hahaha
Gaat hier iets beter, nog veel snot, maar ik voel me niet meer zo slap als de afgelopen dagen. Dus ben ook maar weer aan het werk.

Mariss, ik moest wel lachen om je verhaal, zie het al helemaal voor me. Ben je er zo op gefixeerd vergeet je het dan juist. En dan ook nog eens de verkeerde dag.

Becky, is ook spannend! Vond ik ook iedere keer weer! Ik duim voor je dat het raak is en dat je huis snel verkocht is! Wel fijn dat je in ieder geval veel bezichtigingen hebt! Nu nog een koper!

Husky, tja, als zij hun poot stijf houden zou ik het ook doen, maar echt beter voor de werksfeer is het natuurlijk niet. Ik hoop dat jullie er gewoon nog uitkomen.
.
anoniem_53993 wijzigde dit bericht op 14-07-2009 10:32
Reden: En dat is 1x dubbel
% gewijzigd
.
anoniem_53993 wijzigde dit bericht op 14-07-2009 10:31
Reden: en dat is 2
% gewijzigd
.
anoniem_53993 wijzigde dit bericht op 14-07-2009 10:30
Reden: en dat is 3
% gewijzigd
goed verhaal, GW.
Haai allemaal,

Kom straks even uitgebreid bij kletsen typen, nu geen tijd!!!
quote:DJ Momo schreef op 14 juli 2009 @ 11:11:

goed verhaal, GW.Om maar niet te spreken over de jouwe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven