Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
dinsdag 14 juli 2009 om 22:38
dinsdag 14 juli 2009 om 22:39
Jeetje ik kan jullie postgedrag niet bijlezen....
Erykah het gaat met ups en downs...maar het gaat aardig. Besef nog niet alles helemaal hoor, voor mijn gevoel. Ik heb zo in een achtbaan gezeten de afgelopen 2 weken.....
Ja heel speciaal dat ik de enigste was.....ze was er ook trots op. Mijn opa ook, die is helaas 15 jaar geleden overleden.....
Maar ik heb sinds maandag helemaal geen opa's of oma's meer. Dat is ook wel een heel raar gevoel....
Erykah het gaat met ups en downs...maar het gaat aardig. Besef nog niet alles helemaal hoor, voor mijn gevoel. Ik heb zo in een achtbaan gezeten de afgelopen 2 weken.....
Ja heel speciaal dat ik de enigste was.....ze was er ook trots op. Mijn opa ook, die is helaas 15 jaar geleden overleden.....
Maar ik heb sinds maandag helemaal geen opa's of oma's meer. Dat is ook wel een heel raar gevoel....
dinsdag 14 juli 2009 om 22:41
dinsdag 14 juli 2009 om 22:42
quote:Erykah schreef op 14 juli 2009 @ 22:41:
[quote]Miss thang schreef op 14 juli 2009 @ 22:33:
God, Erykah, ik vind het ook wel leuk eigenlijk, die date van jou! Bij mijn date gaat het waarschijnlijk geen allesoverwinnende liefde worden,dus dat moet jij dan maar regelen.
Ik voel totaaaaaaaaal geen druk! ahahahhaha
haha, hier wil ik toch nog even op reageren:
En nu echt slapen hier!!!
[quote]Miss thang schreef op 14 juli 2009 @ 22:33:
God, Erykah, ik vind het ook wel leuk eigenlijk, die date van jou! Bij mijn date gaat het waarschijnlijk geen allesoverwinnende liefde worden,dus dat moet jij dan maar regelen.
Ik voel totaaaaaaaaal geen druk! ahahahhaha
haha, hier wil ik toch nog even op reageren:
En nu echt slapen hier!!!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 14 juli 2009 om 22:44
dinsdag 14 juli 2009 om 22:47
Ja het is heel raar, ik heb Opa 1 overleed toen ik 3/4 jaar was. Opa 2 overleed toen ik 11 was, Oma 1 overleed ook toen ik 11 jaar was en dan nu Oma 2 nu ik 26 was.....
Maar goed er is ook een tante al overleden, een neefje....
Toch heb ik bij dit overlijden de dood voor het eerst van heel dichtbij meegemaakt.....
Voor degene die gaan slapen....Trusten...
Maar goed er is ook een tante al overleden, een neefje....
Toch heb ik bij dit overlijden de dood voor het eerst van heel dichtbij meegemaakt.....
Voor degene die gaan slapen....Trusten...