Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
dinsdag 14 juli 2009 om 22:28
Pode en Erykah, dank jullie wel.
Mijn neef is net weg en hebben een mooie toespraak geschreven, Ja we zijn er erg tevreden over!
Ik ben enigkind, alleen maar enigkinderen in de familie. Andere neef wilde niets vertellen dus doe ik het mijn andere neef. Maar hij is als een broer voor mij. Zijn erg vaak bij elkaar geweest in onze jeugd en doen geregeld leuke dingen samen!
Erykah spannend van je date vrijdag. Ja ik heb hem al gezien In zijn zwarte blouse!
Pop..jammer dat je date niets is geworden, komt vanzelf niemand aanwaaien....
Xen..Ik heb het in mijn agenda gezet....31 dec help ik je herinneren!
MT..Klinkt goed dat reisje...Leuk hoor.
Mijn neef is net weg en hebben een mooie toespraak geschreven, Ja we zijn er erg tevreden over!
Ik ben enigkind, alleen maar enigkinderen in de familie. Andere neef wilde niets vertellen dus doe ik het mijn andere neef. Maar hij is als een broer voor mij. Zijn erg vaak bij elkaar geweest in onze jeugd en doen geregeld leuke dingen samen!
Erykah spannend van je date vrijdag. Ja ik heb hem al gezien In zijn zwarte blouse!
Pop..jammer dat je date niets is geworden, komt vanzelf niemand aanwaaien....
Xen..Ik heb het in mijn agenda gezet....31 dec help ik je herinneren!
MT..Klinkt goed dat reisje...Leuk hoor.
dinsdag 14 juli 2009 om 22:29
dinsdag 14 juli 2009 om 22:29
quote:Xenia66 schreef op 14 juli 2009 @ 22:25:
Oh Erykah: vind t zo leuk voor je! bibber en vlinder helemaal met je mee! Maar ik date niet met R, we klussen alleen, letterlijk en fiiguurlijk
En lief dat je met me meebibbert....vlinders zijn er nog niet hoor. Ik wil niet teveel mijn hoofd op hol brengen Eerst maar zien of het klikt. Tot nu toe is het contact erg leuk
Oh Erykah: vind t zo leuk voor je! bibber en vlinder helemaal met je mee! Maar ik date niet met R, we klussen alleen, letterlijk en fiiguurlijk

En lief dat je met me meebibbert....vlinders zijn er nog niet hoor. Ik wil niet teveel mijn hoofd op hol brengen Eerst maar zien of het klikt. Tot nu toe is het contact erg leuk
dinsdag 14 juli 2009 om 22:33
God, Erykah, ik vind het ook wel leuk eigenlijk, die date van jou! Bij mijn date gaat het waarschijnlijk geen allesoverwinnende liefde worden,dus dat moet jij dan maar regelen.
WM, nog een keer een voor jou. Had ik al gezegd dat ik je heel sterk vind?
Miran, kom je dan? Naar Bloemendaal??
En oh ja, shoppen is idd wel heel leuk in Amersfoort
WM, nog een keer een voor jou. Had ik al gezegd dat ik je heel sterk vind?
Miran, kom je dan? Naar Bloemendaal??
En oh ja, shoppen is idd wel heel leuk in Amersfoort
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 14 juli 2009 om 22:35
Hee WM...wat goed dat je met je neef toespraak hebt geschreven. Knap hoor! Gaat beetje met je?
Ja jij hebt hem in levende lijve gezien he.....die zwarte blouse
MissT....ik ben benieuwd, leuk als jullie een date scoren Het is toch echt een singlesparty?
Xen...goed streven ivm nieuwe baan.
Indi wie weet wie jij scoort op je singlesreis!!
Ja jij hebt hem in levende lijve gezien he.....die zwarte blouse
MissT....ik ben benieuwd, leuk als jullie een date scoren Het is toch echt een singlesparty?
Xen...goed streven ivm nieuwe baan.
Indi wie weet wie jij scoort op je singlesreis!!
dinsdag 14 juli 2009 om 22:36