Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
woensdag 15 juli 2009 om 22:58
woensdag 15 juli 2009 om 23:05
**KNIP**
Ja daar heeft mijn moeder het ook erg moeilijk mee buiten het erge gemis van haar moeder. Alles is straks weg en alleen een graf blijft over. Ook dat ze nu geen kind meer is van.... Daar heeft ze het ook heel erg moeilijk mee.......
,,,Ik wou dat ik wat weg kon nemen van haar verdriet, maar dat kan ik niet....
Ja daar heeft mijn moeder het ook erg moeilijk mee buiten het erge gemis van haar moeder. Alles is straks weg en alleen een graf blijft over. Ook dat ze nu geen kind meer is van.... Daar heeft ze het ook heel erg moeilijk mee.......
,,,Ik wou dat ik wat weg kon nemen van haar verdriet, maar dat kan ik niet....
woensdag 15 juli 2009 om 23:15
quote:winkelmandje schreef op 15 juli 2009 @ 23:09:
[...]
Ga jij eerst eens even oefenen op StationMan
Daarna op de broer van ZB (Zwarte Blouse ) je ervaringen in praktijk brengen!
Of juist niet, WM! Als ik op de broer van..ZB/TH?whatever oefen...kan ik mijn ervaring gebruiken voor Stationman en heb ik meer kans..Ik zou bijna morgen om 7.15u de trein nemen om niet zo af te hoeven kicken
@Ha die Appel! Gerda gezien?
[...]
Ga jij eerst eens even oefenen op StationMan
Daarna op de broer van ZB (Zwarte Blouse ) je ervaringen in praktijk brengen!
Of juist niet, WM! Als ik op de broer van..ZB/TH?whatever oefen...kan ik mijn ervaring gebruiken voor Stationman en heb ik meer kans..Ik zou bijna morgen om 7.15u de trein nemen om niet zo af te hoeven kicken
@Ha die Appel! Gerda gezien?
woensdag 15 juli 2009 om 23:32
quote:appeltje72 schreef op 15 juli 2009 @ 23:22:
E...vond nog een jackie achterin de auto hahaha. Zal m eerdaags aan jou geven. Wil ook de foto's van NSJ wel zien? kan dat? ook die je ex-zwagie genomen heeft? (nee...niet die )Oh ja zijn jasje! En ik zal hem vragen om de foto's. En nee niet die ene....hij is de rest van zijn leven chantabel hahaha
E...vond nog een jackie achterin de auto hahaha. Zal m eerdaags aan jou geven. Wil ook de foto's van NSJ wel zien? kan dat? ook die je ex-zwagie genomen heeft? (nee...niet die )Oh ja zijn jasje! En ik zal hem vragen om de foto's. En nee niet die ene....hij is de rest van zijn leven chantabel hahaha