Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
woensdag 15 juli 2009 om 02:31
WM sterkte in deze zware dagen!!
Jeetje hebben jullie veel bijeen getypt!!!
Reiz is beetje ziek van vorige donderdag flink verkouden en vorige nacht buikgriepje erbij gekregen. Buik al terug ok uitgezonderd af en toe nog krampje en het zware hoesten is ook al aan het minderen
Alleen nog zo moe, is normaal volgens dokter omdat 2 virussen in 1 week tijd veel krachten vreten. Dus weekje thuis om uit te zieken (lees slapen).
Heel die Jan Smit soap gaat aan me voorbij, in Belgie hoor je er niets van maar nu toch eens even zoeken naar dat intervieuw klinkt hilarisch
Jeetje hebben jullie veel bijeen getypt!!!
Reiz is beetje ziek van vorige donderdag flink verkouden en vorige nacht buikgriepje erbij gekregen. Buik al terug ok uitgezonderd af en toe nog krampje en het zware hoesten is ook al aan het minderen
Alleen nog zo moe, is normaal volgens dokter omdat 2 virussen in 1 week tijd veel krachten vreten. Dus weekje thuis om uit te zieken (lees slapen).
Heel die Jan Smit soap gaat aan me voorbij, in Belgie hoor je er niets van maar nu toch eens even zoeken naar dat intervieuw klinkt hilarisch
woensdag 15 juli 2009 om 09:23
Goedemorgen allemaal!!!
Allemaal lekker geslapen? Hoe gaat het met de juffies? Op één na allemaal vakantie!
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Voor de anderen die toevallig vrij zijn....Geniet! Het is echt super lekker weer Zon is goed voor de mens
Voor degene die moeten werken.... Werkse! En niet te lang doorwerken en huppa gelijk daarna even lekker door naar het terras!
Ik ga zo met mijn mama even winkelen. Ze moet nog wat dingetjes kopen voor de begrafenis van mijn oma. Dus even er samen uit, maar we gaan ook gewoon wel ff lekker shoppen.
Fijne dag allemaal!
Allemaal lekker geslapen? Hoe gaat het met de juffies? Op één na allemaal vakantie!
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Voor de anderen die toevallig vrij zijn....Geniet! Het is echt super lekker weer Zon is goed voor de mens
Voor degene die moeten werken.... Werkse! En niet te lang doorwerken en huppa gelijk daarna even lekker door naar het terras!
Ik ga zo met mijn mama even winkelen. Ze moet nog wat dingetjes kopen voor de begrafenis van mijn oma. Dus even er samen uit, maar we gaan ook gewoon wel ff lekker shoppen.
Fijne dag allemaal!
woensdag 15 juli 2009 om 10:46
quote:Erykah schreef op 14 juli 2009 @ 22:45:
Miss T slaap lekker!! Ik vind jou echt leuke aanwinst op het forum. Echt gezellig!
Nog niet bijgelezen, maar dit vind ik echt leuk om te lezen, Erykah. Dank, ik bloos ervan
Needless to say trouwens dat ik me hier ook erg thuisvoel bij jullie allemaal.
En nu bijlezen!
Miss T slaap lekker!! Ik vind jou echt leuke aanwinst op het forum. Echt gezellig!
Nog niet bijgelezen, maar dit vind ik echt leuk om te lezen, Erykah. Dank, ik bloos ervan
Needless to say trouwens dat ik me hier ook erg thuisvoel bij jullie allemaal.
En nu bijlezen!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
woensdag 15 juli 2009 om 10:49
quote:winkelmandje schreef op 14 juli 2009 @ 22:48:
[...]
Ik sluit mij hierbij helemaal bij aan!
Het mag wel even gezegd worden!
WM, ook aan jou mijn dank! Nog meer blozen
(en zo kom ik natuurlijk nooit aan bijlezen toe, haha). (Nu dus poging 2 tot bijlezen!)
[...]
Ik sluit mij hierbij helemaal bij aan!
Het mag wel even gezegd worden!
WM, ook aan jou mijn dank! Nog meer blozen
(en zo kom ik natuurlijk nooit aan bijlezen toe, haha). (Nu dus poging 2 tot bijlezen!)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
woensdag 15 juli 2009 om 11:27
Hoi!
Wat een mooi mens, de Gerda Smit. "Ze stond in de keuken, en ze heeft al het bestek geteld en verdeeld, hoewel Jan alles betaald heeft!"
en: "ik wil er geen woorden aan vuil maken, maar dit moet ik toch echt even kwijt".
Appel, fijn dat de lichamelijke schade bij je moeder meevalt, maar kan me best voorstellen dat ze zich rot geschrokken is...
WM, ga jij nog wat leuks doen dan? Het is inderdaad heerlijk weer hier!
Reiz, beterschap!
Ik doe een dagje 'medisch': zelf net naar de huisarts geweest wegens baasontsteking en strak met poppoes naar de dierenarts. Die heeft wat aan haar oor.
Erykah, ben je al zenuwachtig voor je date?
Wat een mooi mens, de Gerda Smit. "Ze stond in de keuken, en ze heeft al het bestek geteld en verdeeld, hoewel Jan alles betaald heeft!"
en: "ik wil er geen woorden aan vuil maken, maar dit moet ik toch echt even kwijt".
Appel, fijn dat de lichamelijke schade bij je moeder meevalt, maar kan me best voorstellen dat ze zich rot geschrokken is...
WM, ga jij nog wat leuks doen dan? Het is inderdaad heerlijk weer hier!
Reiz, beterschap!
Ik doe een dagje 'medisch': zelf net naar de huisarts geweest wegens baasontsteking en strak met poppoes naar de dierenarts. Die heeft wat aan haar oor.
Erykah, ben je al zenuwachtig voor je date?
woensdag 15 juli 2009 om 14:37
woensdag 15 juli 2009 om 18:14
woensdag 15 juli 2009 om 22:16
Jaaaaa dates....Ik zit ook weer in de datepool... Wie wil met mij daten???
MIss T en Vleertjuh: Have fun en doe geen dingen die ik ook niet zou doen!
Pop: Heel veel Beterschap....ook voor poes en kater!
Erykah: Al zenuwwappig??
Pfff ik moet mezelf maar een beetje vrolijk maken....
Vandaag wezen winkelen met mama voor de begrafenis, wel iets onwijs moois gekocht en mooie accessoires erbij gekocht! Mama heeft zo inmens veel verdriet, echt vreselijk om te zien. Ze heeft het er zo moeilijk mee, logisch. maar ik vind het heel moeilijk!
Vanavond mama en papa maar even mee uiteten genomen!
Toen ik thuis kwam, had ik een kaartje van een vriendin in de bus en toen ik bij mijn deur kwam stond er een bloemetje met een kaartje! Ook van een vriendin, zo ontzettend lief.....
MIss T en Vleertjuh: Have fun en doe geen dingen die ik ook niet zou doen!
Pop: Heel veel Beterschap....ook voor poes en kater!
Erykah: Al zenuwwappig??
Pfff ik moet mezelf maar een beetje vrolijk maken....
Vandaag wezen winkelen met mama voor de begrafenis, wel iets onwijs moois gekocht en mooie accessoires erbij gekocht! Mama heeft zo inmens veel verdriet, echt vreselijk om te zien. Ze heeft het er zo moeilijk mee, logisch. maar ik vind het heel moeilijk!
Vanavond mama en papa maar even mee uiteten genomen!
Toen ik thuis kwam, had ik een kaartje van een vriendin in de bus en toen ik bij mijn deur kwam stond er een bloemetje met een kaartje! Ook van een vriendin, zo ontzettend lief.....
woensdag 15 juli 2009 om 22:50
woensdag 15 juli 2009 om 22:55
Hallootjes...
@WM: Moeilijk lijkt me..je moeder zo zien..Gelukkig kan je haar nu wel een beetje steunen..
Lief die kaartjes en bloemen overigens!
Enne..weer daten? Was dus toch niets?
@Erykah: Ben je weer over het Gerdaverhaal heen?? Vandaag is Jan op zijn smoel gemept....
@Pop: Beterschap met de poezels!
Hier een lekker druk dagje gehad. Begin een beetje in het vakantieritme te komen.. Vanmiddag lekker gewandeld met een vriendin en daarna geluncht..om 17u vrienden met kind op bezoek gehad voor het eten..was gezellig! Hun zoontje was alleen dol op Lola en die vond dat niet altijd even leuk..
Net geprobeerd de docu over anorexia te kijken, maar viel halverwege in slaap..ai
@WM: Moeilijk lijkt me..je moeder zo zien..Gelukkig kan je haar nu wel een beetje steunen..
Lief die kaartjes en bloemen overigens!
Enne..weer daten? Was dus toch niets?
@Erykah: Ben je weer over het Gerdaverhaal heen?? Vandaag is Jan op zijn smoel gemept....
@Pop: Beterschap met de poezels!
Hier een lekker druk dagje gehad. Begin een beetje in het vakantieritme te komen.. Vanmiddag lekker gewandeld met een vriendin en daarna geluncht..om 17u vrienden met kind op bezoek gehad voor het eten..was gezellig! Hun zoontje was alleen dol op Lola en die vond dat niet altijd even leuk..
Net geprobeerd de docu over anorexia te kijken, maar viel halverwege in slaap..ai