Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Skull; wat spannend!!!!!!!! Zou het dan toch?! Ik hoop het voor je en dat je snel duidelijkheid hebt. Je hoeft er niks van te voelen.

Wat een slecht weer opeens jammer. Maar ach dan gebeurt er weer meer.
en skull????? al getest?!?!?
test was negatief.......maar nog geen teken van menstruatie.....ik kijk het nog wel een paar dagen aan ...anders van het weekend maar weer een x testen.

werkse meiden!!!

xs
Balen Skull!!!

Hier gedeeltelijk goed nieuws: ik heb in ieder geval geen cmv virus (dat kan heel schadelijk zijn voor het ongeboren kind). Andere virusuitslagen laten nog op zich wachten, waaronder EB (pfeiffer). Hopelijk is dat het niet, want ik vind dat het wel lang genoeg geduurd heeft nu!!! Volgens de huisarts kan het overigens ook makkelijk een heel eenvoudig virus zijn waar je normaal geen/weinig last van zou hebben en nu als zwangere wel. Dat lijkt me nog de beste optie

Iedereen die wel aan het werk is: werkze!!
if we all light up, we can scare away the dark...
@muppet, wat fijn dat je niet meer hoeft te smeren!!!

@liedje, gewoon doortesten hoor, ik had dat ook weleens, eerst een licht streepje, dan niks te zien en dan weer een licht streepje!hoeveelste dag zit je nu?

@meiske, goed dat er plek is, lijkt me een fijn gevoel! hier nog steeds niks gehoord van de wachtlijsten want het inschrijven schijnt lang te duren....

@bowie, zo dat is wel heel laag hoor! ben je nog veel duizellig?

@tatli, ik hoop dat je snel opknapt hoor, laat er maar niks engs uit die testen komen! en ja wachten op zo n hartje is vreselijk!!

@skull, wat raar zeg....ik hoop het toch zo voor je!

@poffer en giorra, wat leuk dat jullie al zo aan het ruimen zijn.....ik had dat eerst ook nu is het weer ff minder! komt met vlagen denk ik hihi

Ik ga trouwens geen gym doen....eigenlijk niet zo n zin in. Zie mezelf daar niet puffend zitten haha.

Ik ben de laatste dagen ook weer erg moe, heb het ook wel erg druk gehad en slaap slecht omdat mijn katten hysterisch snachts aan het mauwen zijn.....geen idee wat ze hebben, het lijkt steeds erger te worden! iemand nog 3 katten hebben????hihihi
@Skull. Balen zeg, irritant en onzeker. Ik had dat de eerste keer ook. Geen positieve test en geen menstruatie... hopelijk heb je het snel wel 1 van beide.

@peach... ik heb het gisteren niet meer gedaan. Ik zal vandaag dan wel weer testen.

Straks even sporten, daarna ga ik mijn man even ophalen op zijn werk en daarvoor even shoppen.

Doei
@giorra: Ik was zeker blij hoe mijn bazin reageerde. De directeur reageerde vandaag ook goed. Dus nog een opluchting. Ik moet zelf nog bellen met de stichting die hier in de buurt zwangerschapsgym geeft. Als daar de man ook bij betrokken wordt, ga ik het wel doen. En nog een borstvoedingcursus, maar dat is het dan wel. Ik loop al bij een haptonoom, alleen niet voor de zwangerschap, dus dat zie ik wel hoe dat loopt.

@Skull: wat jammer dat het negatief was. Hopelijk van het weekend wel positief.

@Tatli: fijn dat je in ieder geval geen CMV-virus hebt. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt met wat je dan wel hebt.

@Peach: wij hebben hier 2 katten, maar die waren alleen overdag onwijs druk en onrustig. Maar 's nachts hebben we er geen last van.

Vandaag de magische grens van 12 weken bereikt. Ook een fijn idee. A.s. dinsdag weer naar de VK, manlief gaat dan wel mee.

We hebben besloten om ons kind bij de gastouder te brengen waar we maandagavond geweest zijn voor gesprek.

Wanneer zijn jullie spullen voor het kamertje en het kind (zelf) gaan kopen?
Hi meisjes,

Wat is er weer gezellig veel geschreven!

Hier is het momenteel een hectische periode op het werk en privé ook druk met leuke dingen.

Skull: Balen de negatieve test! En raar dat je cyclus nu weer anders doet dan voorheen, je had toch altijd een regelmatige cyclus?

Meiske: Zijn jullie er definitief uit of de gastouder het gaat worden? Geeft wat meer rust zeker als je zoiets hebt kunnen regelen?

Wat fijn dat je werkgever zo leuk reageerde!

Liedje: Is er al nieuws van je zus? Balen dat de ovu-test je niet de duidelijkheid gaf die je hoopte.

Bowie: Gaaf, shirtjes van The Cure en The Who, het wordt een cool-babietje.

Mooi kamertje, die Barcelona variant. Ik vond het kamertje type square erg mooi. Die zou ik wel graag willen voor een leuke prijsje.

En ja, vriend en ik hebben genoeg gezellige avondjes, dus daar kan het niet aan liggen, hihi

Korrel: Wat goed dat je de 16e al terecht kan. Fijn idee inderdaad dat het een academisch ziekenhuis is.

Wij gaan naar Italie en als ik terugkom los jij me af dus? Waar ga jij heen?

Paulita: Ahhh wat gaaf een jongen! Heb je ook al een jongensnaam?

Giorra: Vermaakt je dochter zich een beetje? Het weer werkt niet mee denk ik! Inderdaad, mijn meisje was vanaf haar 7e jaar helemaal klaar met roze. Toen kreeg ze een zwarte-periode. En momenteel is het een beetje van alles wat, maar roze is het niet meer. Met dochter hebben wij flink uitgepakt. Alles nieuw, mooi en luxe gekocht. Ik zou dat ook geen 2e keer meer doen. Je gebruikt alles zo kort! Ik investeer liever in een mooie kamer waar ze naar de baby-tijd wat aan heeft. Maar ach, bij de eerste hoort het er ook wel een beetje bij om flink uit te pakken.

Peach: Hahaha houden de poezenbeesten je zo uit je slaap? Die van ons gaan dit keer voor het eerst naar een poezenhotel tijdens onze vakantie. Het ziet er hartstikke leuk uit, ben benieuwd of zij dat ook vinden. Heb je geen last meer gehad van de aanrijding? En zijn er nog ontwikkelingen in de zoektocht naar een leuk kamertje?

Muppet: Wat heerlijk dat je niet meer hoeft te smeren. Het is bijna augustus en dan kun je ervoor gaan, ben blij voor je!

Poffer: Kan me voorstellen dat je alle klusjes in huis wilt afronden. Heel herkenbaar. Wacht maar tot je straks nesteldrang krijgt, dan weet poffer-man écht niet wat hem overkomt. Dan kan het zomaar zijn dat het uitsoppen van de bodem van de sokkenla de meest belangrijke klus van de dag wordt.

Zou je trouwens bij mij weer een NOD datum willen invullen: 16 juli

Tatli: Balen dat je je zo ziek voelt Is er inmiddels al nieuws waar het vandaan zou kunnen komen?

XT
Stay with me, let\'s just breathe.
Meis: Hoe is het met jou? Nog steeds zo lekker fit en druk met allemaal leuke dingen?
Stay with me, let\'s just breathe.
Toa, ik heb nog geen idee. Dat ik last heb van een virus staat wel vast (gezien de bloedwaarden). Maar welk virus is niet duidelijk. Het kan iets simpels zijn of EB (pfeiffer) want op die uitslag wachten we nog. Natuurlijk hoop ik van niet en heel eerlijk gezegd denk ik daar zelf ook niet aan. Ik denk eerder dat het iets heel stoms is, waar ik normaal geen last van zou hebben maar nu als zwangere wel...

Ik ben overigens maar weer aan het werk gegaan, ik haat ziek thuiszitten en aangezien wij maandag op vakantie gaan wil ik toch een paar dingen regelen voordat ik met een gerust hart weg kan. Ik weet wel dat de toko zonder mij niet instort maar als ik aan de ziekte geen naam aan kan geven voel ik me toch schuldig ofzo... Ik voel me rot maar sleep mezelf wel even door de laatste twee dagen heen en dan: weekend, inpakken en maandagavond vliegen!!!

We hebben onze plannen enigzins aangepast omdat 3 weken familie om me heen toch wat veel is. We hebben via een bevriende exwerk-relatie van tatliman een mooi zomerhuis kunnen 'huren' aan zee bij Cesme (mooiste badplaats van Turkije, naar mijn bescheiden mening). We betalen geen huur, alleen de kosten voor de schoonmaakster en elektriciteit e.d. We kunnen er 15/16 dagen in en er zijn genoeg kamers om evt. vrienden/familie uit te nodigen. Dat is toch een ander gevoel dan zelf 'op bezoek' zijn en aangezien ik me niet optimaal voel en echt even moet bijtanken is dit wel erg relaxed!!! Tatliman had het uit zichzelf geregeld, dus dat was ook wel prettig (ik zou er zelf nl. niet om vragen, het is zijn familie immers). Hij heeft het goed aangevoeld, dat ik me af en toe wil kunnen terugtrekken/ rustig aan wil kunnen doen.

Hoe is het met de andere ladies? Alles goed?
@Toa: ik vind het wel fijn dat we dat nu geregeld hebben. Het is toch een belangrijk punt, de opvang. Binnenkort een gesprek met het bureau zelf om alles door te praten hoe het in zijn werk gaat en de kosten.

Ik voel mezelf vandaag brak. Wel goed geslapen vannacht. Dus weet niet waardoor het komt. Heb weinig zin om wat te doen (moet nog wel huis schoonmaken eigenlijk), dus doe ik het lekker rustig aan en dan morgen maar doen.

Verder voel ik me niet zwanger. Geen idee hoe dat komt. Hebben meer meiden dit gevoel gehad?

Vanaf wanneer zijn jullie voor een kamertje gaan kijken en spullen aan gaan schaffen?
@Skull; wat raar ineens he. Ik hoop dat je een late eisprong hebt gehad en dat t raak is!

@Peach; t is toch prima om geen gym te doen, je mist niet heel veel vind ik. Ga je niks anders doen? Balen dat je zo moe bent en ja als je slecht slaapt is het eind zoek he. Ik heb vannacht ook weer heel weinig geslapen en voel me zo brak vandaag. Ben ook weer meer misselijk, ik hoop echt me beter te gaan voelen straks.

@Meiske; bij gym mag de man geloof ik alleen de laatste keer mee. De cursus samen bevallen schijnt samen te zijn. Ik ben toentertijd naar een eenmalige avond borstvoedingsvoorlichting gegaan. Wel nuttig.

@Toa; lekker druk dus, als het maar leuke dingen zijn!

Mijn dochter verveelde zich vandaag al, zucht. Ze is nu met opa mee en daar eten. Door mijn moeheid e.d. heb ik gewoon geen puf veel met haar te doen helaas.

Ja ik investeer ook liever in een langdurige kamer, maar ik begrijp dat je bij een eerste veeleisender ben.

@Tatli; spannend nog even dan, maar het zal idd wel een simpel virusje zijn ook al is dat niet leuk natuurlijk. Goed zeg zo'n huisje voor jezelf, beter nu denk ik zo ja.
@Meiske; hee voel jij je ook al zo brak, vervelend gevoel he. Ik kom ook tot niet zoveel vandaag. Heb geen zin om te niksen en ook geen zin om wat te doen haha.

Wat bedoel je precies met je niet zwanger voelen, het ontbreken van kwaaltjes? Want je hebt natuurlijk geen bewijs van de baby voelen ofzo. Door mijn kwaaltje voel ik me wel zwanger.

Ligt aan de wachttijd van een eventueel kamertje wanneer je 'moet' kijken. Wij hebben geloof ik rond 4 maanden gekeken / gekocht. Nu krijgen we van alles aangeboden, zo lief!
tatli, wat vervelend dat je je hier nu zorgen over moet maken. Het zal vast wel meevallen maar het is niet leuk om zo vlak voor je vakantie nog ziek te worden. Hopelijk knap je snel weer op. Gelukkig hebben jullie de beschikking over een eigen huis in Turkije, luxe hoor!

@ skull, nog steeds niets te zien? Echt vreemd hoor hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Inderdaad hopen op een late eisprong en dan straks twee dikke strepen! t zou wel verklaren waarom je geen positieve ovutest kreeg?

@Giorra en meiske, hier ook zo'n brakke zwangere......niet normaal hoe moe ik nog ben. Ik begin het ook echt zat te worden!

Meiske, ik voel me ondanks de klachten ook vaak niet zwanger hoor!. Ik kan me gewoon heel moeilijk een voorstelling maken van wat er in mijn buik zit. Maak je er niet te veel zorgen om, dat komt volgens mij vanzelf als je buik begint te groeien en je de baby voelt.

Deze week is al een stuk beter tot nu toe: vanochtend bij het kdv van onze keuze wezen kijken. We waren direct enthousiast. Open, lichte en schone ruimtes en een prettige sfeer. Het kdv grenst aan het park en ze hebben allemaal karren waarmee ze met de kinderen ( ook de baby's) kunnen gaan wandelen. Bij het andere kdv van vorige week deden ze dit dus nooit terwijl ze aan hetzelfde park grenzen. We zijn erg blij dat we zo'n positieve indruk kregen vandaag. Ze hebben ons ingedeeld voor de horizontale groep (we hadden niets aangevinkt op het inschrijfformulier) maar we willen toch liever naar de verticale groep. Hopelijk hebben ze daar ook plek, dan is alles geregeld!

Verder naar de verloskundige geweest vanmiddag en het hartje gehoord!! Het klonk goed zei ze dus dat is een hele geruststelling. Ze vond mijn baarmoeder nog wel wat laag liggen, geen idee wat dat betekent.
@Giorra en Bowie: volgens mij ligt het gewoon aan het weer, want ik hoor van meer mensen dat ze niet vooruit te slepen waren vandaag!

@Giorra: ik heb bijna geen kwaaltjes, daarom heb ik nu het gevoel dat ik niet zwanger ben. Het is gewoon afwachten tot dat mijn buik echt gaat groeien en ik op een gegeven moment de baby ga voelen. Al zal ik daar nog zeker 8 weken op moeten wachten.

Ik ben precies 20 weken als we net van vakantie terug komen. Dus heb ik mijn man gesteld dat we voor onze vakantie weten waar we alles gaan kopen en ook misschien al wat. En dat we na de echo (omdat we het geslacht willen weten) misschien nog het 1 en ander bij kunnen stellen.

@Bowie: wat fijn dat dit KDV zo naar je zin is. Ik hoop dat je ook naar de andere groep kan. Waar ongeveer zit het? Je hebt natuurlijk meerdere parken in de stad zitten. Leuk dat je het hartje hebt gehoord!
Bowie, fijn dat je een goed KDV hebt gevonden. Lijkt me heel fijn, zo dichtbij het park! Ik heb wel een voorkeurs KDV gevonden en ga de baby daar maar eens even inschrijven. Na de vakantie wil ik dan wel even gaan kijken, als het niks is kan ik er dan nog vanaf.

Wat irritant dat je nog zo moe bent trouwens. Het zou toch bijna over moeten zijn.

Giorra, jij moet nog even door de ergste weken heen, denk ik. Hoe ver ben je nu precies?

Meiske, wanneer gaan jullie op vakantie?

Ik heb vandaag zeggen en schrijven 7 uurtjes gewerkt en ik was kapot. Nu nog steeds eigenlijk. Gelukkig heb ik wel een paar dingen kunnen afmaken/oplossen voor mijn vakantie. Morgen nog een half dagje (standaard vrijdagmiddag vrij) en dan 's avonds met vriendinnen eten in Rotterdam. Daar zie ik vreselijk tegenop, voel me eigenlijk veel te moe, maar heb ze zo lang niet gezien.
@tatli, nou ik hoop dat je snel beter bent hoor...ziek op vakantie is niet fijn! wel lief van je man dat jullie daar je eigen optrekje hebben...continue bij andere mensen thuis zijn is toch vermoeiend.

@bowie, wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoord! en balen dat je zo moe blijft...is je ijzer wel goed? daar kan je heel moe van worden als dat te laag is...

@meiske, bij mij ging mn buik met 14 weken wel groeien hoor....niet dat je gelijk een mega buik hebt maar je ziet dat het een beetje naar voren gaat puilen...Alhoewel dat ook bij iedereen anders is natuurlijk. Ik heb ook dagen dat ik me echt niet zwanger voel.

@giorra, vervelend dat je zo brak bent...en alles gaat dan maar door he....hoop dat het snel beter gaat!

@toad, dat is ook wel een goed idee een poezenhotel als je met vakantie gaat...wij willen ook nog een paar daagjes weg maar ja dan moet ik weer iemand vragen die elke dag langs komt. Hoeveel betaal je dan per dag per kat?

@skull, hoe is het met jou???

Hier vandaag het kamertje gekocht, een box en een matrasje! de aerosleep is het toch maar geworden...liever een goedkoper kamertje en dan een beter matras.

Ook een hele leuke zak voor in de maxicosi gekocht, gebroken wit en wollig van binnen, past leuk bij mijn eigen uggs in de winter haha.

Ik kijk even of ik het kamertje hier neer kan zetten....
geen idee hoe ik het doe, ik zet het kamertje op hyves!
@tatli, ik vind het al knap dat je weer aan de slag bent gegaan. Gelukkig nog meer heel eventjes en dan kunnen jullie lekker gaan genieten van jullie vakantie!! HEERLIJK!!

@skull, wat is je lichaam aan het doen? Raar hoor als je het zelf ook niet meer snapt.... Hopelijk snel duidelijkheid voor je...

@toa, pas je op in Italie?? Heel vruchtbaar land :-) Maar ik heb je datum weer in het tabel gezet! Trouwens... de sokkenla... dat is een mandje dus gelukkig kan ik die niet gaan soppen. Alhoewel de bestekla wel weer een sopbeurt kan gebruiken haha... Maar de voortuin is nu lekker klaar! Echt heel erg top! Op naar de volgende klus... de trap schilderen!!

Hier trouwens verder alles goed! Wel behoorlijk moe elke avond, maar ik ga maar op tijd naar bed. Verder voel ik me echt top!! Ik ben er zo happy om. Nog maar een maandje en dan kunnen we ons goede nieuws wereldkundig maken. Ik kan niet wachten.....

Fijne avond allemaal! Nog spannende plannen dit weekend? Ik heb zaterdag een training van mijn werk en zondag een 15 jarig jubileum met onze vriendengroep van 23 man. Lekker varen en BBQ'en. Poffermans heeft het maar makkelijk met zo'n BOB in huis Dus nog even duimen voor mooi weer.
@peach, hou op hoor!! Die had ik ook gezien en vond hem echt helemaal gaaf!! Zo stoer!!!
ja he hij is erg leuk, gewoon lekker neutraal en hij was nu 700 euro. Dat is nog om te doen!
@tatli: wij gaan 21 augustus voor een week op vakantie.

@Peach: ik zie het wel als mijn buik gaat groeien. Nu valt die nog mee. Ik zal later weer ff kijken op hyves.

Mijn neus zit nu een beetje dicht. Echt vervelend. Maar je mag volgens mij geen neusspray gebruiken als je zwanger bent. Weet iemand dat?
He Dames,

Daar ben ik weer een keer, ik ben alleen aan het werk of bezig aan onze veranda. Gisteravond hebben we de hele avond panlatten op het dak gemaakt en zaterdag worden de dakpannen gelegd.

Vandaar dat jullie zo weinig van me horen.

Ik denk dat het nog een week of 5 gaat duren voor het klaar is. Dan kunnen we gelijk beginnen aan de kinderkamer want daar zijn we nog niet mee bezig.

Daarnaast is mijn vader gister door de scan geweest omdat hij prostaat kanker heeft. 22juli krijg hij de uitslag of het uitgezaait is en hoe de behandeling eruit gaat zien.

Erg spannend dus, vooral omdat ik een dag later de echo heb.

Wat zit het leven vaak tegenstrijdig in elkaar............

Skull, wat raar dat je nog niet ongesteld bent en de zw-test geen zwanger aangeeft. Hopelijk krijg je snel een streepje (of toch ongesteld maar dat hoop ik niet).

Tatli, wat ontzettend lief van je man om een huisje te regelen.

Snap dat het heel erg fijn is om je gewoon even lekker alleen terug te trekken helemaal nu je zo moe bent.

Hopelijk gaat het snel beter.

Meis, wat fijn dat je een goed gevoel had bij de gastouders. En fijn dat je baas zo fijn reageerde. Zal een hele opluchting voor je zijn.

Ik weet niet of je neusspray mag gebruiken, misschien even naar de apotheek bellen.

Leuk he, naar alles gaan kijken. Helaas hebben wij er niet zoveel tijd voor.

Heb woensdag wel een reiswieg besteld en ben toen langzaam door de hele winkel gelopen.

De kinderwagen is nu compleet, de buggy heb ik besteld via internet.

Ik ben in totaal 500euro kwijt ipv 770 voor onze urban jungle.

Succes met uitzoeken (en het genieten daarvan).

Peach, zo te horen begint je buikje te groeien. Ik heb deze week voor het eerst een echte positiebroek aangehad. Ben aangekomen bij mijn laatste eigen broek die past. Maar ja na 17weken mag het ook wel.

Het rare is dat je met een positiebroek een veel dikkere buik lijkt te krijgen. Heb jij dat ook?

Ons foto-toestel kan even niet aangesloten worden op de computer (en manlief heeft geen tijd om ernaar te kijken) dus buikfoto's volgen zodra het kan).

Ik ben erg benieuwd naar je kamertje.

Poffer, fijn dat je je (ondanks wat vermoeiheid) zo fijn voelt. En zo te lezen een heerlijk weekend in het vooruitzicht. 4weken wachten en iedereen mag het weten, heerlijk!!!

Bowie, wat fijn dat dit kinderdagverblijf wel goed voelt.

En weer het hartje gehoord, heerlijk! Vervelend hoor dat je je zo moe voelt. Toen ik bij de verloskundige was lag mijn baarmoeder zeg maar "2weken voor". Hij lag dus hoger dat "normaal" bij 14 weken. Kan zoweer bijtrekken, maar idd wat het precies inhoud weet ik ook niet. Als het de volgende keer weer zo is, zal ik het vragen (is over 2weken).

Toa, ik ben nog steeds actief. Hardlopen gaat nog steeds erg goed. Ik loop nog steeds in groepsverband (en daarnaast nog zelf).

Maar gister had ik erg veel last in mijn buik en ook in mijn rug, hoop dat het een eenmalige actie is want anders moet ik misschien toch iets rustiger aandoen.

Hopelijk is het hectisch maar leuk bij jullie thuis.

Wanneer ga je op vakantie?

Korrel, wat fijn dat je al zo snel terecht kan!

Muppet, joepie geen smeersessies meer. Bijna tijd om andere dingen in het bedje te doen, hihi.

Giorra, wat vervelend dat je zo moe bent. De dagen gaan maar moeizaam voorbij zo. Succes!

Liedje, de laatste week/weken voor de vakantie is altijd super druk he? Maar wel erg leuk al die weekafsluitingen en schoolreisjes en extra dingen op school toch?

Nou, ik heb geprobeerd om weer een beetje bij te tikken naar iedereen.

Zodra het rustiger word hier in huis kan ik ook weer actief meeschrijven.

Iedereen een fijn weekend, zaterdag word een mooie (zonnige) dag!
Ik heb net mijn laatste bloeduitslag binnen en ik blijk toch pfeiffer te hebben. Balen dus. Helaas is niet veel duidelijk over de gevolgen voor het ongeboren kind, de meeste bronnen gaan ervan uit dat het geen gevolgen heeft maar er schijnen gevallen te zijn waarin het wel tot afwijkingen heeft geleid. Pff ik weet even niet zo goed wat ik ermee moet, behalve misschien niet teveel op internet kijken...
Hey meiden,

Ik heb mn zus zondag gesproken. De paniek was bij hen al aardig weg, ze proberen door te gaan met hun leven. Haar stage doet ze nu gewoon in Buenos Aires ipv in centraal Amerika. Was wel een teleurstelling voor haar.

Net heeft mn vriendin (is ook mijn collega en buurvrouw) verteld dat ze 9 weken zwanger is, ze liet direct een echo zien. Zij heeft er ongeveer 7 maanden op gewacht. Ik gun het haar zo, ik kon wel janken. Ze vroeg of ik het niet erg vond. Ik kon eerlijk zeggen dat ik het haar zo gunde dat ik absoluut niet jaloers ben. Ik vindt het echt tof voor haar.

Nu heb ik weer een nieuw streven: tegelijk zwanger zijn met haar! Moet toch lukken binnen een paar maanden ?!

Ik moet nodig gaan want ik ga sporten. Daarna even boodschappen doen.

Ik moet jullie even mijn excuses aanbieden: Het spijt me dat ik de afgelopen weken alleen maar ego berichtjes heb gestuurd. Ik heb maar op weinig mensen gereageerd. Sorry daarvoor. Ik heb vanaf nu 6 weken vakantie dus ik hoop in de toekomst wat meer te schrijven. Ik ben gewoon niet echt meer in de stemming. Ik heb er zelfs even over nagedacht om te stoppen met schrijven maar dacht: als ik zwanger ben wil ik ook heel graag meepraten. Dus ik schrijf gewoon nog mee, maar misschien niet zoveel meer als in het begin.

Fijn weekend alvast....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven