Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Yep MP, doet ze goed...
quote:misspoez schreef op 16 juli 2009 @ 12:14:

MT heeft toch geen webben, die heeft toch drie SV´s?

Oja hahaha

*OOPS*
keukenrol, etageres, plaids, dekenkisten, tafellopers, servetten, handdoeken allessssssssssss

hey dit is ook leeg, hey dit is ook weg, hey dat is er ook niet meer....

hilarischhhhh
Jah kwam m tegen op t jan en yolanthe topic.. hoorde m vind m ook echt hilarisch
Zeg, zeg, dames! Rustig hoor, ik heb 1 sv en 1 Mr. Magic. Heel bescheiden, al zelf ik het zelf

MP, goed geregeld met maandagman, maar ben je niet bang dat hij nu nog steeds gewoon een relatie wil, en hoopt dat jij dat ook gaat willen?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Menn wat heb ik geslapen , was er ook keihard aan toe.

Zo ff lekker douchen en ff spulletjes voor de hond kopen
ik ben lekker vrij, ga nu tennissen

baaiii
have fun, Miranda!
Dat is ook wat ie hoopt, missT maar dat is niet erg opzich; als we het gewoon op de 'gewone' manier gaan doen zou het ook zomaar kunnen dat het weer terugkomt, mijn gevoel voor hem. Maar het zou ook kunnen dat dat niet zo is en dat is ook prima. In elk geval gaan we het nu op de goede volgorde doen, dus eerst daten en leuke dingen doen en dan pas bij elkaar thuis en zo.
Thanks MT !

Ben je al verliefd ? :-)
MIranda: tennissen ?Meid je moet je bikini aantrekken en gaan zwemmen en zonnen..
:Rofl: Dat liedje!!!!

@MP: Ik kan me heel erg voorstellen dat je er genoeg van hebt..Inderdaad een lang jaar..

Enne...goed dat je je hebt uitgesproken tegen maandagman! Lekker rustig aan!

@Vleer: Veel plezier met shoppen voor Yengo..bij de Action hebben ze ook wel leuke dingen

En als er een iemand spinnenwebben heeft hier, dan ben ik het hoor!

@MT: Alles goed?

@Miran: Tennis ze!

Mijn balkon lijkt inmiddels bijna op een groententuin Heb net een komkommer- en tomatenplant gekocht :-)
MP, ok, als het gewoon allemaal duidelijk is, dan lijkt het mij heerlijk! Ga je iig geval een lekkere zomer tegemoet.

Miran, nee, (nog) steeds niet verliefd, maar vind m nog steeds heel leuk! We houden gewoon nog even vol!

Indi zwaai! Ja hoor, hier alles goed, nog steeds veel werk (en mag hier eigenlijk ook helemaal niet zijn!). Wat leuk, die komkommerplanten en tomatenplanten op je balkon. Ik ga volgende week ook maar eens naar het tuincentrum!
Psst MissT...Gewoon bij AH in de bonus! En ze hebben ook paprika, maar die had ik al
Indi leuk he dat groententuintje .. Ik heb aardbeien en heb er inmiddls al 3 aarbeitjes af kunnen halen.. Helaas nog niet genoeg om 1 boterham mee te vullen.

Fotoooooooooooooos zienvan je balkon !
quote:Indi schreef op 16 juli 2009 @ 12:55:

Psst MissT...Gewoon bij AH in de bonus! En ze hebben ook paprika, maar die had ik al haha, mutsje, ik ga ze meteen vanmiddag halen! Bedankt voor de tip!
En heb je de planten, Miss T.??

Hier is het erg bewolkt en helemaal niet zonnig meer..hoop niet dat er regen gaat vallen vanavond..
Indi gaat de stad onveilig maken..tot later!!
Hi,

Ik was vanmiddag vrij...lekker bij vriendin in de tuin gechilled. Was gezellig! Vanavond weer schilderen!

MissT....klinkt goeeeed jouw date! Volgens mij klikt het wel tussen jullie....op diverse vlakken Wanneer zie je hem weer?

MP...klapte je dicht omdat je hem dus wel heel erg leuk vindt? En inderdaad gewoon leuke dingen doen en take it slow en easy.

Dat heb ik me ook voorgenomen...we hebben toch geen haast? Gewoon leuke dingen doen, elkaar leren kennen...als de klik er is. Ik bedacht me gister nog dat ik blij ben dat het week heeft geduurd voordat ik hem zie....in begin bracht ik toch mijn hoofd op hol en nu ben ik gewoon relaxed (met kleine zenuw hier en daar Ik wil gewoon mezelf zijn en niet helemaal vol verwachtingen en dat er soort druk op ligt en het zo geforceerd aanvoelt. Ja kan het niet goed verwoorden maar jullie snappen me wel

Indi...hier schijnt nog steeds de zon! Je woont in verkeerde gedeelte van het land!
Indi, geloof het of niet, maar kom net terug van AH....... zonder plant! helemaal vergeten.

Veel plezier in de stad trouwens.

Erykah, ja het klikt idd op meerdere vlakken. Vind het alleen moeilijk dat te scheiden. Snap je wat ik bedoel? Ben bang als er teveel seks in het spel is, dat dan de andere kant niet 'helemaal tot uiting komt', maar aan de andere kant denk ik ook dat ik toch geen relatie wil. Nou ja, zoals jij ook gaat doen, gewoon relaxed aan, en we zien wel waar het schip strandt. Geen idee trouwens wanneer ik hem weer zie, wat dat betreft is ie heel los en legt niks vast (en ik, control freak als ik ben, moet daar dus mee zien te leven!)

Snap wel wat je bedoelt trouwens, als je er zelf een paar dagen aan hebt kunnen wennen, word je gewoon wat rustiger in je hoofd en kun je ook gewoon relaxed tegen hem doen!

Ik ben nog steeds benieuwd hoor!!!
hey,

dokter had gelijk tegen vrijdag zo goed als nieuw

kom met 1 zakdoek toe nu

heeft iemand van jullie facebook ken je dat spelletje farmville VERSLAVEND!!!!!!!
Hey darlings! Roseetje? Nog een half dagje werken en dan geen kinderen meer, hoera! Wel nog drie dagen voorbereiden en overdragen en weetikwatten maar géén leerlingen meer is al zo, zo lekker...
Kijk vooruitzicht MP! Hoe smaakt je rosetje?

Erykah hoe was het schilderen? Wordt het mooi?

Indi...Hoe was je avondje uit?

MissT...nu morgen plantje kopen? Kan je samen met date de vruchten plukken

Ik ben verdoofd....morgen de begrafenis van mijn oma.... Zucht....

Verder moet ik nog zoveel doen voor mijn reis, huis is een chaos... ARGHHHHHHHH
WM

WM, sterkte morgen!

En een wijze raad van mijn moeder: troep ligt er een dag (een week) later ook nog en kan ook dan opgeruimd worden! Niet teveel druk maken!

Ik zit een beetje ruzie te zoeken met mn kat, Ze wil niet dat ik haar oorzalf in haar oor doe. Ze gromt heel hard en ik vind het eng en moeilijk. Maar goed dat ik geen dierenarts geworden ben, iets wat ik vroeger wel wilde! Iemand tips?

Verder ben ik moe, lange dag gehad, en op de een of andere manier ben ik steeds een beetje ontevreden. Meestal ben ik heel goed in vakantie vieren, maar ik krijg het echt lekkere gevoel niet voor elkaar.

Zo maar eens douchen en in bed kruipen met een boek, dan morgen weer op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven