vriendschap tussen man en vrouw

16-07-2009 15:02 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hej allemaal,

ik heb een goede vriend. Samen lachen, samen huilen.. Veel delen en bij elkaar terecht kunnen. Ach, een goede vriendschap behoeft geen uitleg..;)

Maar toch loop ik tegen iets aan. Waar zit de grens tussen vriendschap en liefde.. Is hij gewoon een goede vriend van mij of vind ik hem toch meer dan leuk.. Het verwart me. Je vraagt je miscchien af, als je twijfelt vind je hem ongetwijfeld leuker, maar ik weet het niet. Ben ook gewoon een denker en filosofisch ingesteld. En ja, hij betekend zeker veel voor me, maar ik hecht dan ook veel waarde aan vriendschappen.. Verwarrend. Hebben jullie ideeen hoe ik daar achter kan komen? Hoe weet ik of we puur vrienden zijn of dat ik toch meer voor hem voel.. teveel in dit geval..

Hoop op reactie,

liefs.
Zou je seks met hem willen hebben?
Ben je nog getrouwd?

Een jaar geleden had je hetzelfde probleem? Was dat ook met deze jongen?
...
Zou je filosofisch en 'betekend' in derde persoonsvorm enkelvoud niet in 1 zin willen gebruiken? Bedankt.

Anyways, wat DNM zegt. Met je broer wil je normaliter ook geen seks en kun je vaak ook zo'n hechte vriendschap hebben. Ik wil niet geknuffeld worden enzo door mannen (en vrouwen, honden, paardenbloemen) waar ik geen seks mee wil. Nu wil ik sowieso weinig geknuffeld worden, enkel bij mannen (en enkel mannen) die ik vertrouw in zekere zin (met mijn gevoelens). En wil ook geen verwachtingen scheppen door lichamelijk te worden. Ik denk dat een hechte vriendschap tussen man en vrouw voor minstens 1 van de partijen lastig is, zeker als 1 van de partijen meer dan gemiddeld aantrekkelijk is objectief gezien, qua uiterlijk (qua innerlijk sowieso al anders ben je niet goed bevriend).
Hmmm....DNM is me net voor met die vraag.

Ik heb echt een aller, aller aller beste vriend, ik wil alles met hem delen.............behalve de lakens..

Zo weet ik dat we puur vrienden zijn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Guttegut, heb je écht 3 topics nodig om 1 vraag te stellen?
Mijn god....en dan ook dezelfde vraag op 3 pijlers stellen???
mosterd..................;-)
Ik weet niet of dat van die seks klopt. De meeste van mijn vrienden, daar voel ik me tot op zekere hoogte wel tot aangetrokken.
Slotje, verder op entertainment svp
Excuses, topictitel was wel hetzelfde, maar inhoud niet

Topic is dus weer open!
quote:Digitalis schreef op 16 juli 2009 @ 15:09:

Zou je filosofisch en 'betekend' in derde persoonsvorm enkelvoud niet in 1 zin willen gebruiken? Bedankt.

Digi, ik hou van je.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Eenvoudig toch als je sexueel naar hem verlangt dan is er meer aan de hand dan vriendschap.

De vrienden die ik heb onderscheid ik in 2 groepen: de vrienden waar een sexueel verlangen bij aanwezig is ( die ik bewust mijd als ik zin heb) en de vrienden waar nooit een sexueel verlangen aanwezig is ( dat zijn er 2)
of ik mijd ze juist niet als ik zin heb, overigens
quote:Digitalis schreef op 16 juli 2009 @ 15:09:

Staat een punt tussen dieg
Neuk hem en je weet het.

Zo simpel is het.

Maar weet wel wat je op het spel zet, het kan je je jarenlange vriendschap kosten.

Blijf liever twijfelen dan dat je het zeker weet en niks meer hebt.

(Sprak zij uit ervaring.)
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Courage schreef op 16 juli 2009 @ 23:35:

Wat Mamalief zegt dus.Wow, deze zin wil ik al zo lang lezen he?
tsja ik weet het niet...is verliefdheid niet meer het bij elkaar willen zin, naar elkaar verlangen...daar hoeft toch niet persé sex/zoenen bij te komen? Ik zit momenteel met gevoelens voor een jongen en ondanks dat ik geen behoefte heb aan sex oid, heb ik wel het idee dat het meer dan vriendschap is..het missen, het blij zijn van een smsje etc. en dat terwijl ik een vriend heb....hij weet dat ik een zwak heb voor die jongen...ben er wel redelijk eerlijk over....maar ergens voelt het toch niet goed....voel ik me schuldig naar vriend toe....
Gewist.

quote:gelukkigmeisje schreef op 16 juli 2009 @ 23:38:

tsja ik weet het niet...is verliefdheid niet meer het bij elkaar willen zin, naar elkaar verlangen...daar hoeft toch niet persé sex/zoenen bij te komen? Ik zit momenteel met gevoelens voor een jongen en ondanks dat ik geen behoefte heb aan sex oid, heb ik wel het idee dat het meer dan vriendschap is..het missen, het blij zijn van een smsje etc. en dat terwijl ik een vriend heb....hij weet dat ik een zwak heb voor die jongen...ben er wel redelijk eerlijk over....maar ergens voelt het toch niet goed....voel ik me schuldig naar vriend toe....

Ik mis mijn vriendin ook als ik haar lang niet zie en word ook blij van een smsje van haar dus wat dat betreft zit jij niet fout.

Dat je er eerlijk over bent naar je vriend toe is ook al een goed teken.

Geniet gewoon van het gevoel en doe er verder niks mee.
Ik denk dat op het moment dat je er aan twijfelt het wel duidelijk is....

Ik twijfel nooit over het feit of ik sex zou willen hebben met mijn mannelijke vrienden. Moet er niet aan denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven