Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 16 juli 2009 om 23:26
Dank je wel MP en Pop!
Pop...is je blaasontsteking wel over? Hoe gaat het met Poes en Kater...zijn de kwaaltjes wel wat minder??
Als ik WinkelKater zijn ontstokenpootje moest insmeren wikkelde ik heb altijd in een plaid. Kon hij niet veel doen en is hij wel zacht ingewikkeld. Zelf kan hij je dan ook geen pijn doen met krabben.......
Pop...is je blaasontsteking wel over? Hoe gaat het met Poes en Kater...zijn de kwaaltjes wel wat minder??
Als ik WinkelKater zijn ontstokenpootje moest insmeren wikkelde ik heb altijd in een plaid. Kon hij niet veel doen en is hij wel zacht ingewikkeld. Zelf kan hij je dan ook geen pijn doen met krabben.......
donderdag 16 juli 2009 om 23:46
Het is gelukt, en WM, ik deed het met een grote handdoek. Ze wilde me wel bijten, maar had haar precies goed achter in haar nek vast. Nu maar hopen dat ik er genoeg van die zalf in heb gespoten. Het zal haar ook wel veel pijn doen. 'Gelukkig' hoef ik nog maar 10 keer...
Blaasontsteking voelt al stukken beter!
Ben je al een beetje klaar met pakken?
Blaasontsteking voelt al stukken beter!
Ben je al een beetje klaar met pakken?
vrijdag 17 juli 2009 om 00:23
Hallooooooooooo!
@WM: Sterkte morgen, meis!
@Erykah: De zon kwam later gelukkig weer terug! We hebben lekker op het terras gegeten!
Naar de rest zwaai ik heel even! En Pop ik hoop dat je snel een lekker vakantiegevoel krijgt!
Ik heb een heeeeeerlijk foute avond gehad! Lekker gelald op foute Nederlandse muziek..
Opbrengst: Een handkus van een 24 jarige vent...Rustig opbouwen he?
@Erykah: De zon kwam later gelukkig weer terug! We hebben lekker op het terras gegeten!
Naar de rest zwaai ik heel even! En Pop ik hoop dat je snel een lekker vakantiegevoel krijgt!
Ik heb een heeeeeerlijk foute avond gehad! Lekker gelald op foute Nederlandse muziek..
Opbrengst: Een handkus van een 24 jarige vent...Rustig opbouwen he?
vrijdag 17 juli 2009 om 00:24
Hi,
Lieve WM....heel veel sterkte morgen! Dikke knuf voor jou.
Ik hoop dat het een mooi afscheid wordt voor je oma en voor jou en je familie.
Ik heb net met ZB bijna twee uur aan de foon gehangen...was erg gezellig! Echt over van alles en nog wat gekletst...gelachen....wordt gezellig morgen!
Oh Indi hij heeft geen broers....helaaaas!
Ik had me voorgenomen om op tijd naar bed te gaan maar mislukt....maakt niet uit!
Slaap lekker allemaal! x
Lieve WM....heel veel sterkte morgen! Dikke knuf voor jou.
Ik hoop dat het een mooi afscheid wordt voor je oma en voor jou en je familie.
Ik heb net met ZB bijna twee uur aan de foon gehangen...was erg gezellig! Echt over van alles en nog wat gekletst...gelachen....wordt gezellig morgen!
Oh Indi hij heeft geen broers....helaaaas!
Ik had me voorgenomen om op tijd naar bed te gaan maar mislukt....maakt niet uit!
Slaap lekker allemaal! x
vrijdag 17 juli 2009 om 00:25
quote:Indi schreef op 17 juli 2009 @ 00:23:
Hallooooooooooo!
Opbrengst: Een handkus van een 24 jarige vent...Rustig opbouwen he? Indi helemaal leuk!!! Fijn dat je zo;n leuke avond hebt gehad!! En een handkus is heeeel erg leuk en lief! Doet je goed he?
Hallooooooooooo!
Opbrengst: Een handkus van een 24 jarige vent...Rustig opbouwen he? Indi helemaal leuk!!! Fijn dat je zo;n leuke avond hebt gehad!! En een handkus is heeeel erg leuk en lief! Doet je goed he?
vrijdag 17 juli 2009 om 12:08

vrijdag 17 juli 2009 om 13:07
Hoera! De kinderen zijn weg, nu alleen nog overdragen en voorbereiden en dan is het vakantie.
{{{WM}}}
Maandagman heeft gister laten weten erg verdrietig te zijn om mijn 'bekentenis'. Ik vul in; hij is nu pas écht alleen, hij dacht na zijn scheiding in mijn armen te kunnen rollen en dat blijkt nu niet zo te zijn. Ik laat hem maar; hij is welkom hier, als vriend met wie ik bereid ben te kijken of er meer is, maar niet meer dan dat. En op basis van wat hij gisteren liet zien ga ik er ook niet van uit...
Erykah, ontzettend veel plezier vanavond.
Indi klinkt goed!
Mozza: welkom terug !
{{{WM}}}
Maandagman heeft gister laten weten erg verdrietig te zijn om mijn 'bekentenis'. Ik vul in; hij is nu pas écht alleen, hij dacht na zijn scheiding in mijn armen te kunnen rollen en dat blijkt nu niet zo te zijn. Ik laat hem maar; hij is welkom hier, als vriend met wie ik bereid ben te kijken of er meer is, maar niet meer dan dat. En op basis van wat hij gisteren liet zien ga ik er ook niet van uit...
Erykah, ontzettend veel plezier vanavond.
Indi klinkt goed!
Mozza: welkom terug !