Gevoel dat er iets niet klopt...

16-07-2009 01:24 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ook ik heb in verband met herkenbaarheid even een andere nick aangemaakt!

Ik en mijn vriend zijn al vijf jaar samen en we hebben het verder erg goed.

Ik heb alleen het gevoel dat er iets niet klopt. Mijn vriend gedraagt zich nogal vreemd. ik betrap hem er steeds vaker op dat hij een leugentje verteld en hij heeft dit nooit gedaan! Ik heb hem er al naar gevraagd maar hij wuift het weg of hij komt met een 'logische' verklaring.

Nu heb ik iets heel slechts gedaan; ik heb in zijn telefoon gekeken...

Iedere keer dat hij even snel iets gaat halen/ doen belt hij diegene. En diegene staat onder een mannen naam in zijn telefoon! Ik heb nog nooit van hem gehoord! En waarom belt hij hem altijd als hij zonder mij weg is?

Word ik nou paranoïde?
.
quote:domnaiefmutsje schreef op 16 juli 2009 @ 11:02:

[...]

Meid, je bent de ideale vrouw om te belazeren, weet je dat?

Stel dat je niet pikt dat hij vreemdgaat/drugs gebruikt of wat dan ook en hij gaat daarom bij je weg. Is dat dan erg?

Stel hij gaat bij je weg omdat je voor niets druk hebt gemaakt, voor niets boos bent geweest, was deze liefde dan diep en stabiel dat hij dan zomaar wegrent?

Wat heb je te verliezen? Sterker nog, je hebt wat te krijgen als je voor jezelf blijft staan.

Of een vent die op tijd is te stoppen waar hij mee bezig is en zijn vrouw te respecteren, of jezelf terug met de kans op een man die jou niet belazerd. EN je zelfrespect.

Lees dat maar eens een paar keer door!! Helemaal mee eens.
quote:Maris1978 schreef op 16 juli 2009 @ 11:04:

[...]

Klinkt eerder als een drugsprobleem dan dat hij een ander heeft.....

of is dit heeeeeeeel kort door de bocht?Dacht ik ook meteen maar is wel een snelle conclusie natuurlijk. Kan ook wat anders zijn.
Hoi Kuss

Ik vind ook dat alles erop wijst dat de naam in zijn telefoon een dealer is. Omdat je zegt: elke keer als hij even snel weggaat belt hij dat nummer (als hij een minnares heeft zal hij meer tijd weg zijn). Plus dat het een 'vage' man was die opnam. Plus zijn verleden. Plus zijn geirriteerdheid.

Je hebt toch al eerder aan hem gevraagd wat er aan de hand was? En daar krijg je toch geen antwoord op? Ik denk niet dat hij nu opeens eerlijk gaat zijn als je hem gaat confronteren. Ik zou ook eerst nog wat verder gaan speuren. Idd zijn broekzakken, zijn portemonee... Als je niks vind, zul je het zonder die zekerheid moeten doen als je er weer met hem gaat over praten, maar ik zou dan in elk geval wel zeggen dat je in zijn telefoon hebt gekeken. Als hij dan alleen daar kwaad om wordt, en niet wil ingaan op wie die persoon is, dan weet je ook genoeg en moet je gewoon bij hem weggaan, hoe moeilijk dat ook is. Ik vind het heel normaal dat je in zijn telefoon kijkt als je vriend rare telefoontjes pleegt.

Ik wens je wel veel sterkte want het is een kloote situatie, weten dat er iets is en gewoon geen verklaring krijgen.

trouwens, bel dat andere nr 2 nummer ook eens.... Het mooiste zou zijn als je een vriend kunt laten bellen en zeggen: ik heb dit nummer van .. (naam van je vriend) en ik zou ook graag van je diensten gebruik maken.... Ik zou dat zelf niet zo snel durven maar misschien heb je een doortastende vriend die dat klusje even voor je kan klaren.
.
.
quote:impala schreef op 16 juli 2009 @ 13:09:

trouwens, bel dat andere nr 2 nummer ook eens.... Het mooiste zou zijn als je een vriend kunt laten bellen en zeggen: ik heb dit nummer van .. (naam van je vriend) en ik zou ook graag van je diensten gebruik maken.... Ik zou dat zelf niet zo snel durven maar misschien heb je een doortastende vriend die dat klusje even voor je kan klaren.

Dat is inderdaad wel een goed idee.

En die van vanity ook Er staat mij nog een hoop te doen!

ik wil niet met een beschuldigende vinger wijzen terwijl ik geen keiharde bewijzen heb. Ik denk gewoon dat ik sterker sta als ik die wel heb.
Ben je binnenkort jarig en is hij een surpriseparty aan het regelen?

Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar wordt er aan drugs gedacht omdat hij dit eerder gedaan heeft? Aan wat voor drugs wordt dan gedacht? Het meeste druggebruik herken je wel bij je vriend. Je ziet het vaak aan hoe iemand uit zijn ogen kijkt. Ik hoor het vaak aan de stem (bij sommige soorten drugs). Je kan het zien aan zijn gezicht. Als je al 5 jaar bij elkaar bent zie je echt wel of hij drug gebruikt heeft of niet.
Denk dat je een betere relatie hebt als je er eerst met hem over praat ipv 'bewijzen te verzamelen'. Hij is voor jou al schuldig. Beetje krediet heeft hij toch wel na 5 jaar?
Nee,ik bedoel het ook weer niet zo dat hij sowieso schuldig voor mij is hoor hanzie..

En drugs weet ik natuurlijk ook niet zeker, en inderdaad je ziet het wel aan iemand. Althans dat is mijn ervaring.

Ik zou ook echt niks achterbaks doen om bewijs te verzamelen.
Kusss, heb je je vriend al gesproken?

Ben erg benieuwd!
Ik voel me net een ramptoerist, kan er niets aan doen. Maar ik hoop heel erg dat er een doodnormale verklaring is!
Xaloy, ik heb dat ook. Wil zo graag weten wat er nou is, terwijl het voor TO natuurlijk helemaal geen leuke situatie is.
Daarom snap ik niet dat ze het maar uitstelt en uitstelt om hem aan de tand te voelen. Hoe langer ze het uitstelt des te langer zit ze in onzekerheid.
Oh dat snap ik heel goed. Conflict-ontwijkend gedrag is iets heel normaals hoor! Doe ik ook regelmatig, iederéén doet dat regelmatig! Er is moed voor nodig om een ruzie te beginnen (ook al weten we niet zeker of het op een ruzie uitloopt, dan nog!)
Ja Xaloy, daar heb je gelijk in.

En waarschijnlijk zal hij alles ontkennen en boos op haar worden en dan voelt zij zich weer schuldig omdat ze het niet 'hard' kan bewijzen dat hij iets in zijn schild voert.

Moeilijke situatie voor TO! Ik zou ook niet zo goed weten wanneer ik actie zou ondernemen....
Ik denk dat ik wel zo snel mogelijk er over zou beginnen.. Mijn vriend zou toch merken dat er iets zou zijn.. Ik zou niet naast hem in bed kunnen kruipen alsof er niets aan de hand was.

Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Wie weet heeft TO gisteravond al met haar vriend gesproken, maar heeft ze nog niet de tijd gevonden om hier over te posten.
Wonen ze eigenlijk samen??
quote:Kusss schreef op 16 juli 2009 @ 01:24:

Iedere keer dat hij even snel iets gaat halen/ doen belt hij diegene. En diegene staat onder een mannen naam in zijn telefoon! Ik heb nog nooit van hem gehoord! En waarom belt hij hem altijd als hij zonder mij weg is?

Denk het wel? Maar weet het inderdaad niet zeker..
Zo'n 10 uur later ben ik inmiddels benieuwd of er al schot in de zaak zit. Of ben je nog steeds moed aan het verzamelen, Kusss?
Kussss?
Ze schreef van de week dat ze voor het weekend een gesprek wilde aangaan met hem. We zijn inmiddels al een behoorlijk eind in het weekend, dus ik vraag me ook af hoe het gegaan is.
Ik hoop niet dat hij er is aangevlogen met dat opvliegende karakter van hem....
misschien heeft Kusss even géén behoefte om iets te posten. Misschien over een paar dagen wel, je weet 't niet.
Ben ik weer.

Ik heb het hem gevraagd of hij vreemdgaat (niet richting het telefoontje) En hij zegt van niet. Dat vinden jullie misschien heel naïef, maar ik denk niet dat hij liegt. Ik heb wel gezegd dat als het wel zo zou zijn of eventueel in de toekomst zou gebeuren, dat ik er toch wel achter kom en dat ik daarom liever heb dat ie het me dan gewoon verteld.

Over het telefoontje heb ik niet durven beginnen vanwege wat Maris ook zegt. Ik weet toch zeker dat hij boos wordt dat ik in zijn telefoon heb gekeken en als er al echt iets is zal hij het dan mede daarom ontkennen denk ik!

Ik denk niet dat het heel ernstig is maar ik ga het wel in de gaten houden en als ik het gewoon weer zie dat biecht ik het gewoon op en dan zeg ik gewoon dat ik het niet vertrouw.

Ik vind dit gewoon een vreselijk moeilijke situatie en ik heb wel veel aan jullie tips hoor :-)
Meid, wat klinkt dat slecht. Hij doet hoogstwaarschijnlijk iets wat het daglicht niet verdragen kan en jij bent maar bezig hem niet boos te maken.... Ik hoop dat je je eigenwaarde hervindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven