Gevoel dat er iets niet klopt...
donderdag 16 juli 2009 om 01:24
Ja, ook ik heb in verband met herkenbaarheid even een andere nick aangemaakt!
Ik en mijn vriend zijn al vijf jaar samen en we hebben het verder erg goed.
Ik heb alleen het gevoel dat er iets niet klopt. Mijn vriend gedraagt zich nogal vreemd. ik betrap hem er steeds vaker op dat hij een leugentje verteld en hij heeft dit nooit gedaan! Ik heb hem er al naar gevraagd maar hij wuift het weg of hij komt met een 'logische' verklaring.
Nu heb ik iets heel slechts gedaan; ik heb in zijn telefoon gekeken...
Iedere keer dat hij even snel iets gaat halen/ doen belt hij diegene. En diegene staat onder een mannen naam in zijn telefoon! Ik heb nog nooit van hem gehoord! En waarom belt hij hem altijd als hij zonder mij weg is?
Word ik nou paranoïde?
Ik en mijn vriend zijn al vijf jaar samen en we hebben het verder erg goed.
Ik heb alleen het gevoel dat er iets niet klopt. Mijn vriend gedraagt zich nogal vreemd. ik betrap hem er steeds vaker op dat hij een leugentje verteld en hij heeft dit nooit gedaan! Ik heb hem er al naar gevraagd maar hij wuift het weg of hij komt met een 'logische' verklaring.
Nu heb ik iets heel slechts gedaan; ik heb in zijn telefoon gekeken...
Iedere keer dat hij even snel iets gaat halen/ doen belt hij diegene. En diegene staat onder een mannen naam in zijn telefoon! Ik heb nog nooit van hem gehoord! En waarom belt hij hem altijd als hij zonder mij weg is?
Word ik nou paranoïde?
donderdag 16 juli 2009 om 01:32
Ik heb wel al gevraagd of hij een ander heeft. Gewoon heel kalm en rustig en hij zegt dus van niet. Maar toch vind ik het vreemd.
Ik kan hem er wel mee confronteren maar dat betekent dan wel dat ik moet opbiechten dat ik in zijn telefoon heb gekeken...
Ik heb wel het nummer opgeschreven maar ik heb nog niet durven bellen
Ik kan hem er wel mee confronteren maar dat betekent dan wel dat ik moet opbiechten dat ik in zijn telefoon heb gekeken...
Ik heb wel het nummer opgeschreven maar ik heb nog niet durven bellen
donderdag 16 juli 2009 om 01:34
Misschien stom..
Maar het zou kunnen zijn dat hij vreemd gaat ofzow..
Als ik jou was zou ik iniedergeval verder gaan.
Ik zou dit doen;;
Stiekem zijn telefoon een keer pakken en het nummer opschrijven.
Daarna bel je met je eigen telefoon prive naar dat nummer.
Wacht tot die gene opneemt en hoor als het een vrouwenstem of een mannenstem is.
Als het een vrouwenstem is zou je kunnen zeggen van. Ik heb je nummer gevonden in de telefoon van me man. Misschien heel fout van me maar zou je kunnen vertellen wie je bent?
Klinkt stom maar stel ze zegt ik ben een collega ofzow stelt het je misschien meer tot rust. Maar nu komt een grotere vraag... Waarom staat die vrouw dan tussen mannen?
Dat moet je dan verder regelen met je man.
Stel een man neemt op dan kan je ook gewoon vragen wie het is.
Het klinkt allemaal heel stom en gemeen maar het stelt jou gerust volgensmij.
Stel hij betrapt je wanneer je dat doen zou je hem ook eerlijk kunnen vertellen waarmee je bezig was en als hij dan boos word... Pfff dan weet ik het ook niet
Misschien heb je er wat aan
Maar het zou kunnen zijn dat hij vreemd gaat ofzow..
Als ik jou was zou ik iniedergeval verder gaan.
Ik zou dit doen;;
Stiekem zijn telefoon een keer pakken en het nummer opschrijven.
Daarna bel je met je eigen telefoon prive naar dat nummer.
Wacht tot die gene opneemt en hoor als het een vrouwenstem of een mannenstem is.
Als het een vrouwenstem is zou je kunnen zeggen van. Ik heb je nummer gevonden in de telefoon van me man. Misschien heel fout van me maar zou je kunnen vertellen wie je bent?
Klinkt stom maar stel ze zegt ik ben een collega ofzow stelt het je misschien meer tot rust. Maar nu komt een grotere vraag... Waarom staat die vrouw dan tussen mannen?
Dat moet je dan verder regelen met je man.
Stel een man neemt op dan kan je ook gewoon vragen wie het is.
Het klinkt allemaal heel stom en gemeen maar het stelt jou gerust volgensmij.
Stel hij betrapt je wanneer je dat doen zou je hem ook eerlijk kunnen vertellen waarmee je bezig was en als hij dan boos word... Pfff dan weet ik het ook niet

Misschien heb je er wat aan
donderdag 16 juli 2009 om 01:41
donderdag 16 juli 2009 om 01:43
donderdag 16 juli 2009 om 01:51
Neeeee je moet niet zeggen da je verkeerd verbonden bent.
Je moet gewoon zeggen Ik vond je nummer in mijn man zijn telefoon ik zou graag weten wie je bent als je het niet erg vind.
Die gene gaat nooit zeggen van; Nou dat zeg ik liever niet, of ik mag dat niet vertellen.
Als dat gebeurt weetje zeker dat er wat aan de hand is.
Of als er in je oor word opgehangen.
Stel dat zoiets gebeurd dan zou je direct naar je man kunnen toestappen en zeggen van Hallo! Wie is dit..?! Blah bla bla
Snapje me ?
Je moet gewoon zeggen Ik vond je nummer in mijn man zijn telefoon ik zou graag weten wie je bent als je het niet erg vind.
Die gene gaat nooit zeggen van; Nou dat zeg ik liever niet, of ik mag dat niet vertellen.
Als dat gebeurt weetje zeker dat er wat aan de hand is.
Of als er in je oor word opgehangen.
Stel dat zoiets gebeurd dan zou je direct naar je man kunnen toestappen en zeggen van Hallo! Wie is dit..?! Blah bla bla
Snapje me ?
donderdag 16 juli 2009 om 02:05
donderdag 16 juli 2009 om 02:06
Zelf ben ik ook ooit gebeld door een meisje.
Ik had toen verkering met een jongen die heette Emmanuel.
Ze vroeg me 'mag ik weten wat jouw relatie is met Emmanuel?'
Ik zei toen (ik voelde natuurlijk gelijk nattigheid!) 'nou, ik was/ben in de veronderstelling dat hij al 1,5 jaar mijn vriend is!'...
Wat bleek, dat meisje had ook iets met hem....zucht...
Goh, was dit helemaal vergeten eigenlijk, door met dit onderwerp bezig te zijn komt die herinnering zomaar ineens weer boven, ook wel maf eigenlijk....
Ik had toen verkering met een jongen die heette Emmanuel.
Ze vroeg me 'mag ik weten wat jouw relatie is met Emmanuel?'
Ik zei toen (ik voelde natuurlijk gelijk nattigheid!) 'nou, ik was/ben in de veronderstelling dat hij al 1,5 jaar mijn vriend is!'...
Wat bleek, dat meisje had ook iets met hem....zucht...
Goh, was dit helemaal vergeten eigenlijk, door met dit onderwerp bezig te zijn komt die herinnering zomaar ineens weer boven, ook wel maf eigenlijk....
donderdag 16 juli 2009 om 02:10
weetje.. ik denk dat je bang bent dat wanneer je belt je iets gaat horen wat je niet leuk gaat vinden ofzow. En dat er dan nog meer vragen komen.
Mischien moet je het aan iemand vertellen die je goed kent.
Deze mensen hier zoals ik komen met tips maar het is denk ik ook wel goed om met goeie vrienden en familie leden zoals je moeder erover te praten
Mischien moet je het aan iemand vertellen die je goed kent.
Deze mensen hier zoals ik komen met tips maar het is denk ik ook wel goed om met goeie vrienden en familie leden zoals je moeder erover te praten
donderdag 16 juli 2009 om 02:12
donderdag 16 juli 2009 om 02:14
Je bent natuurlijk bang dat je vermoedens waarheid zullen blijken te zijn maar liever de waarheid dan onzekerheid toch?
Uiteindelijk kom je er wel weer overheen, al loop ik nu wel heel erg op de feiten vooruit...een relatie van vijf jaar is niet niks natuurlijk, getver.. ik hoop voor je dat het niet waar blijkt te zijn.
Misschien kun je anders eens een heel open hartig gesprek houden over jullie relatie, of jullie nog tevreden zijn met hoe het gaat, of jullie bepaalde dingen anders zouden willen zien....
Je kunt het hebben over vertrouwen, trouw zijn etc..
Dan kun je ook vertellen (zonder verwijten) dat zijn gedag je een beetje onzeker maakt.
En dan kijken wat daaruit komt..
Uiteindelijk kom je er wel weer overheen, al loop ik nu wel heel erg op de feiten vooruit...een relatie van vijf jaar is niet niks natuurlijk, getver.. ik hoop voor je dat het niet waar blijkt te zijn.
Misschien kun je anders eens een heel open hartig gesprek houden over jullie relatie, of jullie nog tevreden zijn met hoe het gaat, of jullie bepaalde dingen anders zouden willen zien....
Je kunt het hebben over vertrouwen, trouw zijn etc..
Dan kun je ook vertellen (zonder verwijten) dat zijn gedag je een beetje onzeker maakt.
En dan kijken wat daaruit komt..