Even van me af schrijven

17-07-2009 10:41 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje overdreven om een heel topic voor te openen, maar moet het even van me af schrijven. Ben momenteel bijna 14 weken zwanger en de verloskundige kon vanmorgen het hartje niet vinden. Weet dat het niets hóeft te betekenen, maar ben toch geschrokken. Ze heeft ruim 20 minuten gezocht, maar geen geluid.

Ze raadde me aan om gelijk een echo te laten maken. Eigenlijk schrok ik niet zozeer van het feit dat ze geen hartje vond (het is nog redelijk vroeg), maar meer van haar reactie.. 'hmm... dat is vreemd... hmmm baarmoeder ligt al zo mooi hoog, je zou 'm moeten kunnen horen... hmm'.. Moet vanmiddag om 16.00 uur, en ben best nerveus.... Wish me luck..
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren.

Wat een opluchting zeg!
Wat fijn dat iedereen zo meeleeft!

Bedankt allemaal!!
Joepie, bubbels en nog meer bubbels om het allemaal te vieren!!
JOEPIE Gelukkig! Gefeliciteerd! Dat je maar een gezond kindje mag krijgen met alles erop en eraan!
Jeeeeeeeeh!
quote:Solomio schreef op 17 juli 2009 @ 17:03:

[...]

Ha, gefeliciteerd, dubbel dus.

Eén dingetje: ik heb mij in mijn echoloopbaan 1x laten verleiden om het geslacht te bekijken voor 16 weken en dat was de enige keer (voor zover ik weet ) dat ik het fout had. Bij 15 weken hebben alle kindjes nog een 'aanhangseltje' en alleen een heel ervaren echoscopist kan dan het verschil zien.Haha, oké, dan houd ik voorlopig nog maar even een flinke slag om de arm. Ben je echoscopist? Lijkt me een heel bijzonder vak. Hoe wordt je dat eigenlijk (niet dat ik ambities in die richting heb, maar pure interesse)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven