Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
Wat rot Veertje.
Stom is dat. Las dat je gelijk had Deerne. Het is de linkerkant die beter is voor de placenta. Niet rechts. En dat zei mijn stiefmoeder die juist verpleegkundige is!
Ana, .
Even een vraagje. Wat hebben jullie allemaal gewassen voor de baby? Ook de hydrofieldoeken bijv.?
ik heb alles van te voren gewassen, ook de hydrofielen.

je hoeft ze niet te strijken dan absorberen ze moeilijker vocht
Ow dacht dat strijken ook moest. Niet dus. Ok.
Maar het wassen is toch om het effect net zoals met nieuwe handoeken weg te halen? Dan ga ik de kruikenzakken bijv. niet meewassen.
Ik had de kruikzakken ook gewassen.
Je zet me lekker aan het werk Vind het verbazingwekkend hoeveel dat kleine mensje nu al aan was heeft.
en al mn topic genoten van december vonden het eeeenig al die kleine kleertjes wassen ... ik niet . ik vond het gewoon de mount everwash !
Hahahaha de mount everwash. Heb je de aerosleep ook gewassen? (weet bijna zeker dat het antwoord ja is )
ik heb geen aerosleep.

verkoopster begon een heel verhaal over wiegedood enzo ...

wiegedood heet wiegedood omdat de oorzaak onbekend is.

waar zij op doeld is verstikkingsgevaar.

het zal vast heel goed zijn zo een aerosleep, maar ik denk dat het gewoon heel veel geld maken is door ouders angst in te boezemen.
Ben het denk ik wel met je eens. Wij zijn en volle bak ingetuimd ook aangezien we ze in alle soorten en maten hebben. Maar dat is toch altijd met emotionele aankopen. Waarom moet zo'n commode zo belachelijk duur zijn. Het is toch eigenlijk gewoon een kastje. Net zoals een trouwjurk e.d. Emotie brengt geld op.
nou ja het zal absoluut niet verkeerd zijn hoor zo een aerosleep

er zijn immer heel veel mensen die het kopen en er heel blij mee zijn.

mijn poppie mag t gewoon doen met een gewoon matrasje molton en een lakentje ...
En dat gaat ook prima aangezien je er in dat halve jaar dat ze nu al is er niet één bent gaan kopen. Want ze is nu al (ruim) een half jaar he? Time flies...
Aruba, toch op je "verkeerde" zij geslapen. Zul je altijd zien, denk je dat je het goed doet, moet het toch weer anders, voor at het waard is. Hoeveel adviezen ik al wel niet heb gekregen, die toch niet meer goed blijken te zijn, ook van de kraamverzorgster. Zou me er niet te druk over maken.

Ik heb ook alles gewassen en de kleertjes zelfs gestreken (doe ik nu niet meer hoor, dan blijf ik aan de gang).

Verkoopster van de Prenatal raadde ook een gewone matras aan. Voordeel van Aerosleep is volgens mij nog nooit aangetoond.

Ik heb daarom ook geen echte trouwjurk gekocht, maar een hele mooie witte feestjurk, scheelde erg veel geld.
Heb nou niet bepaald nagedacht in mijn slaap op welke zij ik lag hoor Deerne Een mens draait sowieso toch zoveel keer per nacht dus veel invloed heb je er volgens mij niet op ook.

Heb je de jurk erna nog vaker gedragen? Precies, mooie 'gewone' jurk in een gewonen winkel en dan bijna een zelfde jurk in een trouwwinkel voor het dubbele.
Nee, 's avonds in de kast gehangen, volgende dag op huwelijksreis gegaan en is nooit meer de kast uitgekomen alleen om te verhuizen, moet de jurk zelfs nog naar de stomerij brengen. En we zijn nu al 2 jaar getrouwd.
ik had een positie trouwjurk gekocht helemaal niet naar de prijzen gekeken. er was er eentje en die vond ik echt helemaal perfect, simpel met een klein sleepje mooie stof met een heel klein randje linchtroze roosjes onder de boezem, elegant en je zag er zwanger uit ipv dik...

dus dat we gingen afrekenen zei de dame dat is dan 25 euro

huh watte? er zat zonlicht in mn oor hoeveel zei u ?

Vijfentwintig euro, ja hij is van de collectie van drie jaar geleden

yammans broeksriem was nog duurder dan mijn jurk
Pak van mijn man was ook duurder dan mijn jurk, maar 25 euro is wel heel goedkoop
ha, ha, wat een giller, 25 euro! wel harstikke leuk! Een vriendin van mij ging een trouwjurk kopen en vertelde in de winkel dat ze er eigenlijk niet meer dan 4000!!!! euro voor wilde neerleggen en dat die mevrouw zie, nou daar kmt u niet zo ver mee Echt, ik viel flauw toen ik dat hoorde!

Aruba, ik heb wel de hydrofiels gestreken (en de rompers en de jurkjes en de pakjes en alles, werd echt ziek van die nesteldrang, gelukkig is die over nu! kan me nog herinneren dat ik om half 11 of zo ging strijken, echt gek!) maar dat komt omdat de kraamzorg had gezegd dat dat moest vanwege de hygiene tijden sde bevalling, maar je giaat toch in het ziekenhuis bevallen, dus waarschijnlijk hoeft dat helemaal niet.

deerne, schattig je nieuwe avatar! is van je kaartje he? Lief!
Die michael jackson van hiernaast is echt eng getekend!
Is inderdaad van ons kaartje. Zat weer even op die site te kijken en heb al weer nieuwe kaartjes uitgezocht (beetje heel erg voorbarig, ik weet het, maar vind het zulke leuke kaartjes).

Vond de videoclip ook altijd eng.

4000 euro! Ik heb uiteindelijk 500 euro voor betaald. Wou ook perse een jurk, waarmee ik zelf naar het toilet kon.

Slaap lekker (voor degene die nog wakker zijn)
quote:Deerne schreef op 19 juli 2009 @ 00:05:

4000 euro! Ik heb uiteindelijk 500 euro voor betaald. Wou ook perse een jurk, waarmee ik zelf naar het toilet kon.

Slaap lekker (voor degene die nog wakker zijn) whahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven