Leuke meiden/moeders gezocht omg. Zeist
zondag 19 juli 2009 om 15:45
Ik woon nog niet zo lang in Zeist en zou graag wat meer leuke meiden leren kennen. Het liefst met kinderen om af en toe af spreken om wat leuks te doen met de kids of zonder de kids. Ik zelf ben getrouwd en heb twee hele lieve meiden van 2 en 3,5.
Bijvoorbeeld; picknicken, zwemmen, speeltuin, boswandeling, gewoon gezellig koffie drinken bij elkaar, fietsen, terrasje pikken, kletsen terwijl de kinderen lekker spelen.
Spreekt dit je aan, laat het me weten en wie weet kunnen we een keer afspreken!
Bijvoorbeeld; picknicken, zwemmen, speeltuin, boswandeling, gewoon gezellig koffie drinken bij elkaar, fietsen, terrasje pikken, kletsen terwijl de kinderen lekker spelen.
Spreekt dit je aan, laat het me weten en wie weet kunnen we een keer afspreken!
maandag 20 juli 2009 om 09:50
Hoi Jippiejee,
Ik woon vrij dichtbij Zeist. Ik ben getrouwd en heb een zoon van 3 jaar.
Je kan mij mailen op sylvester75@live.nl
Ik woon vrij dichtbij Zeist. Ik ben getrouwd en heb een zoon van 3 jaar.
Je kan mij mailen op sylvester75@live.nl
koffie, zwart graag...
woensdag 22 juli 2009 om 23:07
Hallo,
Weet niet in welke leeftijdscategorie je zoekt? Ik ben een moeder van 29 en heb 3 kinderen in de leeftijd van 6, 3, en 21 maanden. Oudste en de jongste zijn jongens en de middelste dus een meid. Wij wonen in Amersfoort dus is niet zo erg ver van Zeist.
Je kunt mij mailen op hetwonderteam@live.nl
Weet niet in welke leeftijdscategorie je zoekt? Ik ben een moeder van 29 en heb 3 kinderen in de leeftijd van 6, 3, en 21 maanden. Oudste en de jongste zijn jongens en de middelste dus een meid. Wij wonen in Amersfoort dus is niet zo erg ver van Zeist.
Je kunt mij mailen op hetwonderteam@live.nl