= = = = Juli 2009 = = = =

28-06-2009 15:25 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren
En....hier gaan we verder, midden in de bevallingen .

Link naar het vorige topic:

* * Juli 2009 * *
What matters most is how you see yourself
Ik vind het ook naar dat we nog niets van Engel hebben gehoord... laten we hopen dat ze "gewoon aan het genieten" is van Rosalie in hun eigen huis.

En Randy?????
Nerwen: succes morgen met strippen!

En Blog wacht verder op nieuws van Engelbengel....
Engelbengel laat idd wel heel lang op zich wachten.... hoop maar dat dat betekent dat ze lekker van Rosalie aan het genieten is en niet dat er vanalles mis is. Wat ik me dacht te herinneren: was het niet Engelbengel die een extra echo moest krijgen omdat een vd dochters van haar vriend/man een aangeboren hartafwijking had? Brrr maar niet aan denken.

Randy is misschien wel bezig met puffen, nog geen sms in ieder geval. Ze maakt het anders wel spannend om zich pas zo laat op de dag te melden! We horen het vanzelf als het zover is. Net even op haar hyves gespiekt, daar geen nieuws.

Nerwen en Quintie: voor jullie allebei in ieder geval nog maximaal een weekje geduld. Maar wachten duurt zo lang he, wat duurt een week dan opeens lang, terwijl hij normaal gesproken zo omvliegt.

Meis, hoe rijdt je auto? Met dit weer wel ideaal he!?
quote:MissyMB schreef op 19 juli 2009 @ 13:50:

Na wat mindere nachten, vannacht ongelovelijk verwend met nacht van half 12 tot half 7 :-) Zal wel een lucky shot zijn, maar doet goed! Wel gisteravond van half 10 tot half 12 erg druk en veel gedronken.

Lekker hè? Hebben wij ook al een paar x gehad. Eerst 's avonds vol tanken en dan lekker 6 uur achter elkaar tukken ! Helaas is het niet elke nacht zo .

Dametje poept alleen niet, na meconium heeft ze nog geen borstvoedingspoep gehad. Nu dag 6 dus, ze lijkt geen problemen te hebben: is alert en tevreden, maar wel raar (of iemand anders ook deze ervaring).

Ja, Laura had het ook destijds. Zij poepte 1x p/w zolang als ik BV gaf, záááááálig ! Het schijnt ook te mogen met BV. Joost daarentegen poept nu zo'n 10x p/d .

....Ik vind het heerlijk en kan deze keer ook echt genieten, dit in tegenstelling tot vorige keer.

Oók herkenbaar ! Ik geniet nu ook veel meer dan de 1e keer. Nu ben ik veel zekerder. Joost is ook een gemakkelijk kereltje, moet ik erbij zeggen. Maar dat komt ms. ook omdat wij er veel relaxter mee omgaan. Fijn hè?

Zwangeren: zet 'em op. Ik heb met jullie te doen. Gelukkig is het niet meer zo heet. Ik hoop dat er snel meer baby's volgen !!!
Enige wat we kunnen "doen" om Engelbengel te bereiken is de angels vragen haar een email te sturen... maar of ze daar op zit te wachten?

Oja dat was ook zo, soms is de BV zo goed op het kind afgestemd dat er geen "reststoffen" overblijven en dan wordt er dus vrijwel niet gepoept!
quote:meis73xx schreef op 19 juli 2009 @ 17:21:

Enige wat we kunnen "doen" om Engelbengel te bereiken is de angels vragen haar een email te sturen... maar of ze daar op zit te wachten?

Tsja, lastig he? Probeer mij in haar situatie te plaatsen, ik denk wel dat ik het lief zou vinden en kunnen waarderen.

Mmmmm het is wat onrustig en aan het rommelen bij mij trouwens. Zal wel niks zijn denk ik.....
Hey hier ben ik hoor!!! Ik had vanmorgen een keurige meld gedaan maar zie nu dat er niks staat. Hmmm...

Ik had zelfs een uitgebreid reactie rondje gedaan.

Nou ja, in ieder geval is hier niets aan de hand, helaas. Vanmorgen een kinderverjaardag, vanmiddag op de thee bij de buren en daarna lekker naar m'n bedje. Thijs ook, we werden pas om 18.30 uur wakker.

Nou, Quint, ben je al bezig??

Ik hoor hier veel over slijmverlies, maar dat verlies ik al een week of 3, dus daar vertrouw ik ook niet meer op. Verder best veel krampjes, maar niks heftigs of enige regelmaat.

Watever, misschien zet het bij jou wel door....spannend hoor!
Ik zou het ook wel kunnen waarderen maar Engelbengel wilde ook niet hyven omdat ze dat te prive vond toch? Of vergis ik me?

Wel spannend dat gerommel bij jou!

Zag Randy net nog online op hyves maar ze reageerde niet op de chat dus wie weet???
haha hoezo crosspost???
Nou dan heeft hierbij iedereen zich toch gemeld vandaag.

Ik ga m'n bedje opzoeken in de hoop op een hele goede lange nacht. Trusten alvast, een werk ze voor de dames die plannen hebben om vannacht te gaan bevallen.

liefs
Ik ben het eens met Meis denk ik betreffende Engelbengel, ze wilde niet op Hyve, dus mailen is dan ook wel een inbraak op je privacy.

Vandaag rustig dagje gehad. Morgen gaat man weer aan de slag, maar gelukkig heb ik nog een 2 dagen kraamzorg. Al begin ik daar wel weer genoeg van te krijgen, ook wel lekker als ons huis weer gewoon van ons is.

Enne, dame heeft gepoept!! Eerst een mooie groene luier en meteen daarna een volle gele poep luier. Tijdens verschonen ook nog een lekkere plas erover heen, dus dat ging weer goed. Wel makkelijk dan een meisje, toch wat minder puinhoop dan bij jongetjes. Ik maakte me op zich niet zo heel veel zorgen over ontbreken van luiers, zoontje poepte ook erg weinig (maar dan meteen wel heel veel). Alleen de kraam en verloskundige wilden erg graag poep zien!!

Op naar een goede nacht voor iedereen!
Nou speciaal voor Randy dan nog een meld

Ben niet bezig hoor! D-Day kwam en ging voor ons allebei dus.

Watever zou je de 27e dan toch niet gaan halen joh?

Fijne nacht allemaal!
Ook nog even een meld. Geen veranderingen hier. Morgen bellen om te strippen. Blij dat deze dag voorbij is.

Fijn Wyfke, dat er gepoept is! Waar je al niet blij mee bent he?

Fijne nacht allemaal en tot morgen.
moesten we het toch maar niet doen, wat Engelbengel aangaat. Laten we maar hopen dat ze spoedig met goed nieuws komt.

Hier alweer rustig........ Quintie, ik ga dus nog steeds voor de 27e!!

We hebben vanmiddag een babyfoon en ook maar meteen een lcd tv voorop de slaapkamer gekocht..... en o ja ook nog maar een tomtom voor alle vakanties en uitjes die we straks natuurlijk gaan doen.
Engelbengel wilde volgens mij niet hyven ivm privacy ja. Laten we maar gewoon hopen dat ze snel komt melden hoe het gaat. Of haar man natuurlijk.

Nerwen, mag je morgen alleen bellen of ook langs komen? Succes in ieder geval.

Missy, wat is een poepluier toch fijn he!

Blog, goed dat je je gevoel volgt wat betreft voeden. En je hebt het tenminste geprobeerd! Dat is al meer dan ik...

Watever, jij bent ook in de rommelfase beland. Helaas zegt het inderdaad meestal niet zoveel, maar ja, eens zet het door.

Jojon, schattige foto's! Slaap lekker en ik hoop ook een goede nacht voor je.

Zit ik net even op Hyves te kijken, zie ik weer allemaal andere profielfoto's. Ik denk dat ik jullie tijdens een meeting echt door elkaar ga gooien hoor! Bijvoorbeeld die foto nu weer van Jane, je ziet er al zo goed uit na de bavalling!

Ik heb hier af en toe het gevoel alsof de baby met zijn nageltje aan het vlies zit te pulken. Echt een naar gevoel. Soort naaldenprikjes ofzo.

Pippa, een voor jou! Ik hoop dat je er vannacht aan moet geloven!!

Kreeg net wel zelf opeens de bibbers over de bevalling. Werd er een beetje angstig van. Zo iets van, o jee, ik kom er echt niet meer onderuit. Terwijl ik dat de hele zwangerschap en de vorige nooit gehad heb.

Ik ga lekker lezen in bed !!
Ik kwam nog even spieken hier. Maar nee, helaas, geen nieuwe baby's erbij! Trusten!!!!!!
Ook vannacht geen posts van puffende dames? Poe hee. Spannend hoor. Ik heb zo'n idee dat we vandaag wel wat gaan horen. Dames die gestript worden (Quintie?) succes !!!

Nou, dan ga ik nu even rustig voeden en daarna douchen en aankleden.

Laterrrrr.
quote:randy schreef op 19 juli 2009 @ 22:15:

Bijvoorbeeld die foto nu weer van Jane, je ziet er al zo goed uit na de bavalling!

Hahaha, bedankt, maar ehm.... die foto is van een week vóór de bevalling. Ook niet slecht trouwens, geef ik toe .

Maar zo fris en fruitig zie ik er nu nog niet uit hoor. Voel me eerder een 'moeke' met een blubberbuik en ploftieten (maatje H ofzo?).

Succes ook weer vandaag hè?
Maar die flubberbuik en ploftieten zie je natuurlijk niet op zo'n foto

Maar het valt me op dat sommige foto's heel anders zijn dan dat ik iemand in m'n hoofd heb zitten, snap je het nog???

En bij deze dus meld!

Heb zin om vandaag te bevallen. Misschien samen met Quintie en Nerwen? Mij lijkt het een goed plan!

Hebben alle nieuwbakken moeders lekker geslapen?
Ja dat heb ik ook Randy!

Nog geen bevallingen hier? Jammer! Ik moetzo naar het consternatiebureau... Spannend!
*meld op mijn d-day!*

Sjonge iedereen boven mij in het lijstje is al overtijd...gek idee hoor... hier nog alles rustig gewoon...

Lekker dagje voor mezelf weer, dochter naar BSO dus kan ik zelf mooi de laatste (?) dingetjes opruimen/poetsen/regelen...

Quintie is wel laat trouwens, die heeft de laatste weken bijna elke dag de eerste meld gehad!!

Nou Jane, het is je niet aan te zien dat je op die foto nog steeds zwanger bent!!

Ring, succes op het consternatiebureau! Jaag je ze niet meteen op de kast daar???
Goedemorgen!!

Ja ik weet... was wat later op dan normaal vandaag

Maar hierbij mijn meld. Niets te melden dus...

Randy ik vind het lief maar ga niet bevallen vandaag vrees ik hoor. Maar ga jij vooral je gang, samen met Nerwen en Pippa bijvoorbeeld? (haha, alsof we het echt zo kunnen beslissen!)

Meis je houdbaarheidsdatum vandaag!! (hij blijft leuk ) Bij jou ook niets te melden?

Volgens mij wordt Nerwen vandaag gestript, ik in ieder geval niet. Morgen heb ik wéér controle bij de gyn. Zinloze onderneming weer, maar ach, heb verder weinig te doen

Vandaag ook maar weer een beetje poetsen enzo... Jano is op de creche dus ik heb ook mijn handen vrij.

Succes bij het cb Ring, ben benieuwd hoe je het zal vinden.
Ja, waar is Quintie??????

Succes Ring!

Meis, je bent nog veels te actief om te bevallen volgens mij. Heb je je koekblikkie opgehaald van het weekend?

Ik heb net Thijs naar de creche gebracht maar kwam met tranen in m'n ogen terug. Er zit daar een jongentje in z'n groep en die verziekt alles. Hij is altijd aan het duwen en slaan. Als er een groepje kindjes lief zit te spelen, komt hij erbij om bijv. lekker op de treinbaan te gaan stampen. Heb ook altijd het idee dat de leidsters het net niet zien. Ben daarna naar de bakker gelopen en kwam een moeder van een ander kindje tegen. Zij ervaarde het hetzelfde als ik, maar vond ook dat je er niks aan kon doen. Ik denk er toch over om het er met de leidster over te hebben. Bij het zwaaien net, stond dat jochie naast Thijs. En maar duwen en trekken. Thijs keek me aan met een pruillip en m'n hart brak. Thijs is zelf een vrij rustig jongentje en zal niet terug duwen ofzo. Als ik vraag hoe het was op de creche, begint hij ook altijd over dat ventje en wat het nou weer allemaal gedaan heeft. (en niet alleen bij hem)

Nou is die moeder ook behoorlijk associaal. Ik ken haar uit de winkel. Jammer he, dat zo'n klein manneke dan al zo verpest is, hij is net 3.

Nou, ga even zuigen en dweilen en dan maar weer eens met een boek op de bank ofzo....
Cross Quintie!

En ja natuurlijk, hoe kan ik Pippa nou vergeten!!! Misschien ligt ze al lekker in haar bad!
Meld!

Ik heb net de vk gebeld, ze maakt haar visites af en als het dan nog rustig is, dan komt ze hier om te strippen, als dat gaat. Spannend!!!! Ik krijg wel een beetje de bibbers nu, maar ik hoop wel echt dat dit het gaat doen.

Randy, wat een vervelend jochie. Als de leidsters het steeds net niet zien, is het of een heel slim joch voor 3 jaar of ze zijn stekeblind. Sorry hoor, maar dat begrijp ik niet zo goed. Misschien toch eens aankaarten dat je zoon het zo vaak over dat jongentje heeft thuis.

Meis, ik heb al zeker 10 keer de "laatste" dingentjes opgeruimd en schoongemaakt... Hopelijk loopt het voor jou niet zo!

Ring, hoe was het op het cb?

Ik meld me vanmiddag of vanavond nog.

Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven