Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4

dinsdag 14 januari 2025 om 23:06

Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

Het nieuwe seizoen van Een huis vol begint Maandag 4 Augustus 2025, om
19.00 uur. En is elke dag te zien bij KRO-NCRV op NPO 1
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
                    Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
19.00 uur. En is elke dag te zien bij KRO-NCRV op NPO 1
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
                                    scottiewinkie wijzigde dit bericht op 11-06-2025 12:17

Reden: Datum start uitzending voor het nieuw seizoen aangepast

Reden: Datum start uitzending voor het nieuw seizoen aangepast
  26.89% gewijzigd

Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info. 

donderdag 20 maart 2025 om 22:23

Ik weet niet of die cameraman in dat filmpje van SBS was, maar dat gaat geheid een shitload opleveren.Catootje schreef: ↑20-03-2025 22:12Maar wat willen ze dan nu nog laten zien, ma doet naar pillen business padel met Aida en Va preekt en doet klusjes om huis. Helemaal niet zo interessant lijkt mij. Ik kijk niet, ik gun vooral Va de kijkcijfers/centen niet. (Niet dat ene kijker zoveel scheelt maar toch)
Vooral als men EHV heeft gezien en hoe ze eerst waren.
En een mens mag veranderen, zeker, maar daar zijn wat dingen... alleen al dat stuk oudste kinderen/school, daar gaat de kijker 100% op reageren.
                                    Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.

vrijdag 21 maart 2025 om 01:25

Ja die saskia is adrienne van zijn vriend bart. Die waren goede vrienden geworden tijdens het opladen van hun tesla's. Daarna gingen ze met die lieve vrienden wel eens eten haha
                                    Heb niks in de pap te brokkelen thuis

vrijdag 21 maart 2025 om 07:46

Ojeeee iemand heeft gereageerd bij de Jelies waarom haar bericht verwijderd is. En ook met de vraag of het geheim is of va en moe op de dominicaanse republiek zitten. En ze zegt ik heb toch niks raars gezegd?
Ben benieuwd…
                    Ben benieuwd…
                                    Wil je je ei kwijt kunnen over: EHV,vloggers,(mom) influencers,realityseries?Stuur maar pb voor info.

vrijdag 21 maart 2025 om 11:12

Bij het AD op facebook eveneens. iemand over de Nagelkerkjes dat ze iets vroeg over hun vrienden. Over dat krantenartikel, en dat dit gewist werd.
Wat op internet staat krijg je moeilijk weg.

vrijdag 21 maart 2025 om 11:15

Dochter heeft totaal niet door, waarom het een ongepaste grap is. Ze geeft o.a. aan dat ze al langere tijd een grap wilden maken en nu moest ze toevallig babykleertjes kopen en leek haar dit wel leuk. Ook zegt ze dat ze geen rekening hoeven te houden met mensen die geen kinderen kunnen krijgen. Als haar moeder een 14e kind wil, dan mag dat.

vrijdag 21 maart 2025 om 11:38

Die prank is zeker ongepast!
Ze hebben weer even in de belangstelling gestaan.
Ik geloof er geen sikkepit van Samantha dit niet wist. Die zal gelijk vragen gekregen hebben. Maar aandacht is meer waard.
Als de Jelies echt met hun reis in het nieuwe programma komen, is het wel een beetje te begrijpen dat het wordt verzwegen. En als ze niet willen dat iedereen leest dat hun kinderen alleen thuis zijn ook. Verbloemen zou erg zijn, ze gaan zeker kritiek krijgen op SBS. Als ze terugkomen vertellen ze het misschien wel.
                    Ze hebben weer even in de belangstelling gestaan.
Ik geloof er geen sikkepit van Samantha dit niet wist. Die zal gelijk vragen gekregen hebben. Maar aandacht is meer waard.
Als de Jelies echt met hun reis in het nieuwe programma komen, is het wel een beetje te begrijpen dat het wordt verzwegen. En als ze niet willen dat iedereen leest dat hun kinderen alleen thuis zijn ook. Verbloemen zou erg zijn, ze gaan zeker kritiek krijgen op SBS. Als ze terugkomen vertellen ze het misschien wel.
                                    scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-03-2025 11:48

0.10% gewijzigd

vrijdag 21 maart 2025 om 11:42

Jeetje.sunshine1982 schreef: ↑21-03-2025 11:12Bij het AD op facebook eveneens. iemand over de Nagelkerkjes dat ze iets vroeg over hun vrienden. Over dat krantenartikel, en dat dit gewist werd.
Wat op internet staat krijg je moeilijk weg.
Een wijze les voor hun. Wat je op internet zet, staat er op. Ze zetten zelf alles van hun kinderen op internet. Iets met karma.

vrijdag 21 maart 2025 om 16:54

In de vvv
Sophie vind het jammer dat bepaald soort cakeje uit assortiment is. Ze zegt tegen Jan je hebt het geen kans gegeven, want het is ook helemaal niet goed promoot op de socials. Dat moet jij dan doen Sophie...hum dat deed toch Merel vanuit de USA? Dat was toch haar baantje, daar werd ze voor betaald en dan kon ze er daar van leven...
Ze praatte zichzelf af en toe zo vast. De waarheid komt altijd boven water. Had al langer het vermoeden dat het niet zo gaat. Merel krijgt gewoon leefgeld, ze hebben toch geld zat. En als ze af en toe hier is, werkt ze een beetje in de bakkerij.
Je ziet trouwens niet meer dat Sophie eten naar Merel stuurt? Heeft ze nu ineens geen last meer vh eten daar?
Verder weer dat er weer veel mee eten. Opa en oma, en weer over de fix van guus dat hij die opa kent en die oom. Heeft tie al 3 keer verteld maar ja je moet toch wat vloggen.
Opa en oma zijn in Nederland in de jumbo aangesproken door mensen die zeiden: zitten ze weer in Spanje? Moeten jullie nu koken?
Verder vinden ze de hele vlog zichzelf zoo leuk en geweldig. Alleen al de toon als Sophie zegt wat Jan allemaal voor eten heeft gemaakt.
Jan is vergeten Stan mee te nemen vanuit Ouwenbosch want die wilde mee eten. Dus woont niet meer thuis? Sophie plant iedere dag wat Jan moet doen. Die meenemen, die ophalen, daarheen. Dat wisten we al, zij deelt de orders uit.
Iets positiefs? Jan zei tegen de kinderen, jullie mogen een blikje. En tegen Siebe, jij mag bier als je dat wilt. Dat dee jou vader ok toen tie 14 was dus... oh en toen zag Jan dat het opgenomen werd. Toen was het gelukkig een grapje! Hij vind zichzelf zooo leuk... mijn kids zouden zich doodschamen als die allemaal op you tube wordt geknald
                    Sophie vind het jammer dat bepaald soort cakeje uit assortiment is. Ze zegt tegen Jan je hebt het geen kans gegeven, want het is ook helemaal niet goed promoot op de socials. Dat moet jij dan doen Sophie...hum dat deed toch Merel vanuit de USA? Dat was toch haar baantje, daar werd ze voor betaald en dan kon ze er daar van leven...
Ze praatte zichzelf af en toe zo vast. De waarheid komt altijd boven water. Had al langer het vermoeden dat het niet zo gaat. Merel krijgt gewoon leefgeld, ze hebben toch geld zat. En als ze af en toe hier is, werkt ze een beetje in de bakkerij.
Je ziet trouwens niet meer dat Sophie eten naar Merel stuurt? Heeft ze nu ineens geen last meer vh eten daar?
Verder weer dat er weer veel mee eten. Opa en oma, en weer over de fix van guus dat hij die opa kent en die oom. Heeft tie al 3 keer verteld maar ja je moet toch wat vloggen.
Opa en oma zijn in Nederland in de jumbo aangesproken door mensen die zeiden: zitten ze weer in Spanje? Moeten jullie nu koken?
Verder vinden ze de hele vlog zichzelf zoo leuk en geweldig. Alleen al de toon als Sophie zegt wat Jan allemaal voor eten heeft gemaakt.
Jan is vergeten Stan mee te nemen vanuit Ouwenbosch want die wilde mee eten. Dus woont niet meer thuis? Sophie plant iedere dag wat Jan moet doen. Die meenemen, die ophalen, daarheen. Dat wisten we al, zij deelt de orders uit.
Iets positiefs? Jan zei tegen de kinderen, jullie mogen een blikje. En tegen Siebe, jij mag bier als je dat wilt. Dat dee jou vader ok toen tie 14 was dus... oh en toen zag Jan dat het opgenomen werd. Toen was het gelukkig een grapje! Hij vind zichzelf zooo leuk... mijn kids zouden zich doodschamen als die allemaal op you tube wordt geknald

vrijdag 21 maart 2025 om 17:06

Ja je moet je vrienden toch ergens vandaan halen. Op een normale manier lukt hun dat niet. En als ze het wel lukt dan zijn ze naar een paar maanden of jaar weer verdwenen...Jef en Rifke? Bart en Adrienne (alias Saskia) Geen vrienden van basisschool of middelbare?? Zouden die klasgenoten hun toen al door hebben gehad?
Dan maar de vele datenights met zijn 2e

vrijdag 21 maart 2025 om 19:01

En ik denk dan, wat zou de familie van Janneke van dit alles vinden? Het leven wat Janneke leidt, drank en dansen op zondag ipv kerk of bijbelstudie, de kinderen achter laten in de vallei  met Jennie en een nichtje als oppas.
Ik zag Johan in een filmpje, op z’n slippers mét donkere sokken en dat grote kruis om z’n nek. Mee willen doen met de anderen en eigenlijk moeten ze hem niet.
                    Ik zag Johan in een filmpje, op z’n slippers mét donkere sokken en dat grote kruis om z’n nek. Mee willen doen met de anderen en eigenlijk moeten ze hem niet.

vrijdag 21 maart 2025 om 20:23

vrijdag 21 maart 2025 om 22:14

vrijdag 21 maart 2025 om 22:25

Een nieuw gezin is even wennen, net of ik naar een ander programma zit te kijken. Die kuil met water is leuk om te spelen bij de grootouders. 
Kraan als vanouds. Wat gaat iedereen leuk om met elkaar.
Julia heeft grappige uitspraken.
Heel leuk om weer te zien.
                    Kraan als vanouds. Wat gaat iedereen leuk om met elkaar.
Julia heeft grappige uitspraken.
Heel leuk om weer te zien.
                                    ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum

vrijdag 21 maart 2025 om 22:32

Je ziet echt de liefde onderling bij de familie Kraan, leuke interactie tussen alle kinderen. Ik vind Quinten zo'n leuke jongen, mooie woorden over zijn broertjes en zusjes en ook echt volwassen voor zijn leeftijd, dat zijn echt niet alle twintigjarige jongens. Ik ben wel benieuwd naar de samenwerking als de camping weer open is  

Bij familie Verleg heb ik niet het idee dat ze erg goed voorbereid zijn of überhaupt een plan hebben voor in Spanje (werk, school, woonplek geregeld enz). De kinderen vind ik tot nu toe nogal losgeslagen en wild, hou ik persoonlijk niet zo van. Er lijkt weinig overhand te zijn bij de ouders. Ik vraag me wel af waarom ze in twee kleine caravans moeten slapen terwijl er twee kasten van huizen staan

Bij familie Verleg heb ik niet het idee dat ze erg goed voorbereid zijn of überhaupt een plan hebben voor in Spanje (werk, school, woonplek geregeld enz). De kinderen vind ik tot nu toe nogal losgeslagen en wild, hou ik persoonlijk niet zo van. Er lijkt weinig overhand te zijn bij de ouders. Ik vraag me wel af waarom ze in twee kleine caravans moeten slapen terwijl er twee kasten van huizen staan