= = = = Juli 2009 = = = =

28-06-2009 15:25 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren
En....hier gaan we verder, midden in de bevallingen .

Link naar het vorige topic:

* * Juli 2009 * *
What matters most is how you see yourself
Wat een prachtige foto's trouwens allemaal op hyves!!!!! De roze/blauwe wolken vliegen me om de oren.
Spannend hoor, ik heb het vermoeden dat er toch wel iemand gaat bevallen vandaag!!

Dametje lief is net gewogen en nu al ruim over haar geboortegewicht heen, ze is 200 gram aangekomen in 3 dagen... ik hoef me geloof ik geen zorgen te maken over de voedzaamheid van mijn melk.

Man vandaag voor het eerst aan het werk, maar de kraam is er nog wel. Ik ga vanmiddag maar eens een ommetje maken met de kleine dame.

Randy, ik denk ook dat ik het erg moeilijk ga krijgen om iedereen te herkennen. Ik had inderdaad ook een ander beeld van Jane bijvoorbeeld. Enne, ik zou het ook zeker aankaarten bij de leidsters. Ik kan me helemaal voorstellen dat het hartverscheurend is om je eigen mannetje zo te zien (helemaal nu met alle hormonen),

Watever, wat fijn dat jij weer zo positief klinkt en dat jullie allemaal leuke dingen aangeschaft hebben.

Wij hadden vannacht weer een goede nacht, om 11 uur laatste voeding en toen werd ik om 5 uur wakker van beetje gesmak. Daarna 'gelukkig' wel 2 uur een wakker dametje.
Meld!

Bij deze kan ik jullie laten weten - voorzover jullie dat niet al op hyves gezien hebben - dat Chinees in ieder geval bij mij niet werkt als bevallingsopwekker. Ik zit nu dus maar aan een enorme bak ananas. Gok alleen dat het resultaat daarvan hetzelfde is. Nou ja, morgen vk en dan strippen. Voor de ervaringsdeskundigen: ik kan daar toch wel alleen naartoe? Of moet ik vriend eerder van zijn werk laten komen zodat hij mee kan, nee toch?

Randy, wat een naar jongetje op die creche. Als ik jou was zou ik de leidsters er idd op aanspreken. Desnoods spreek je met die andere moeder af dat zij dat ook doet, dan kom je in ieder geval niet over als 'de enige zeikerd'. als ze dat al zo zouden zien. Arme Thijs, zo is het echt niet leuk!

Jane, dank voor de melding dat bv mogelijk maar 1 keer per week een poepluier oplevert. Voor mij nog een extra motivatie om het te laten slagen, hahaha!

Er rommelt bij mij vandaag trouwens weer niks. Hoorde wel van vriendin dat dat bij haar ook niet zo was en het plotseling toch begon. En optimistisch sloot ze af met "dus misschien ga je vannacht toch wel bevallen". Helaas niet. Toen vriend vanochtend richting werk vertrok zei hij ook "tot straks" dus ik hoop hem te kunnen bellen dat ie idd naar huis moet komen. :-)

Fijne dag allemaal!
Fijn om te horen Missy!!

Oeh spannend Nerwen, ik hoop echt dat jij degene bent die vandaag gaat bevallen!! (gelet op alle voorgevoelens hier)

Randy wat vervelend van dat jochie!! Ik zou het ook zeker met de leidsters opnemen hoor.

Ik hoop dat Pippa ook bezig is ja... ze heeft zich als enige nog niet gemeld vandaag. Spannend!
Jammer Pippa...
Jammer Pippa, dat de chinees ook al niet hielp...Tja en of je alleen kan gaan naar dat strippen??? Het kan maar zo zijn dat de boel meteen in gang gezet wordt, maar het hoeft niet...denk dat ik het wel alleen aan zou durven als alles gewoon nog rustig is. Ik had het vorige keer trouwens ook hoor, gestript bij 41 weken, dag later 's middags nog 1,5 uur gewandeld, niks aan het handje. 2 uur later braken thuis de vliezen en nog eens 12 uur later meisje geboren!

Quintie, jammer... had goede hoop voor je...hoe dan ook, het aftellen is begonnen voor je, nog max 6 dagen!

Randy, ik zou het ook zeker met de leidsters opnemen!! Is ie nou helemaal bedonderd? Aso-moeder of niet, op de creche heeft ie zich aan de regels te houden! Vind ook niet dat jij dat zelf met de moeder moet opnemen, als er maar genoeg ouders bij de leidsters klagen dan moeten ze er vanzelf wel wat mee doen! Arme Thijs...

Koekblikkie is vrijdag opgehaald ja! Heerlijk, wat een vrijheid zeg! Dochter is er ook helemaal gek op haha!

Tis trouwens niet dat ik verwacht al snel te bevallen hoor, dat ik zeg dat ik de laatste dingetjes wil opruimen, tis alleen dat ik elke keer weer wat anders tegen kom wat al tijden opgeruimd moet worden maar waar ik me nu opeens bovenmatig aan stoor... Man heeft het ook een beetje, zodoende is nu zelfs de garage alweer bijna netjes, YESSSSSS!! (die dient trouwens als verlengstuk van ons huis, niet alleen fietsenhok dus maar ook bergruimte, voorraadkast, extra koelkast en ook nog doorloop naar achterthuis en "achterom" voor hen die niet aanbellen...toch best een beetje belangrijk dan, toch?)

Missy wat fijn dat het allemaal zo goed loopt, en inderdaad, wat zie je er alweer goed uit op de foto's!!!

Watever is nog de enige die zich nog niet gemeld heeft vandaag, zou wat zijn als weer de laatste het eerste is!
Lichtblauwe wolk lijkt hier steeds meer te veranderen in een donkergrijze donderwolk Dochterlief begint dezelfde nare hoest te krijgen als d'r vader en is vannacht paar keer in paniek wakkergeworden en hoest groene rochels (sorry voor de vieze praat). Manlief is nu met haar naar de huisarts. Toby snapt niet dat de nacht is om te slapen en dat z'n mama dan ook graag uitrust.... clustervoeden in de nacht is niet ideaal, en nu ligt hij alweer de hele ochtend te pitten. Aan manlief heb ik 's nachts ook helemaal niks, die heeft het dan druk genoeg met zichzelf. Bleh jullie lezen het ik zit er even helemaal doorheen. Ben zo verschrikkelijk moe dat ik amper meer helder kan denken en heb knallende koppijn. Had deze periode me zo heel anders voorgesteld. Had me echt verheugd op een leuke kraamtijd, kraambezoek, verwend worden.... maar in plaats daarvan ren ik m'n benen onder m'n lijf vandaan om iedereen hier thuis te verzorgen, heb ik nog amper kraambezoek gezien en over verwend worden kan ik alleen maar dromen.

Nog geen babynieuws dus. Hoop dat het strippen straks helpt Nerwen! Nogmaals: probeer echt zo goed mogelijk te ontspannen dan is het het minst vervelend en kan de vk er het beste bij. Daarna rustig aan doen, lekker op de bank met een fles biiterlemon en een kilo ananas en laat die weeën dan maar komen.

Chinees is dus niet de oplossing Pippa, jammer! Maar het kan nog steeds, spontaan bevallen.

Randy, wat sneu voor Thijs van dat pestkoppie op de creche, kan me voorstellen dat je daarmee zit. Zou het idd wel proberen om bespreekbaar te maken op de creche. Wij hadden het een paar weken geleden dat dochterlief twee keer vlak achter elkaar met een bijt-wond/plek op d'r bovenarm thuiskwam, toen ook overleg met de creche gehad.
dubbel
Potverdorie Jojon, het zit jullie ook niet mee nu he? Beterschap voor de hele familie en tegen de tijd dat je man opgeknapt is kan ie mooi de schade inhalen. Dan ga je gewoon alsnog de hele week in bed liggen, bijslapen en verwend worden!
Hier ff een meld nog steeds met stijve nek.....pff en vergeten dokter te bellen...sjips....

Verder alles weer rustig ...

Wat een nare situatie met zo'n jongetje erbij Randy. Sneu voor Thijs. Ik zou inderdaad met de leidsters gaan praten, want zometeen ontwikkelt hij nu al tegenzin om er heen te gaan.

Als het elke keer maar over het hoofd gezien wordt wat dat jongetje doet, leert hij al vroeg dat pesten gewoon ok is..... pffffffffff

Nou, Nerwen, hoop dat er bij jou nu eindelijk echt wat gaat gebeuren, in iedergeval komt er aktie op.

En andere dames jullie mogen natuurlijk ook hoor, bij mij zal er voorlopig toch niks gebeuren en wordt het gewoon de 27e
Jammer meiden, nog geen bevallingen!

Ehhh, Pippa even over die poepluiers: Miep heeft ALTIJD poepluiers. En daarnaast ook vaak spuitpoep tijdens luierwissel... Zo kan het ook!

Miep is door de ballotagecommisdie heen. Ze weegt nu 3610 gram, weer 400 gram meer dan twee weken terug. Ook was ze gegroeid, tot een heuse 51,1 cm. Ze vonden haar alert, rustig en ze zag er goed uit.

Ik heb me ingehouden, ondanks dat ik op m'n sodemieter kreeg want we hadden tien minuten eerder moeten komen. Dus...

Verder moet ik zo doorgaan, qua BV. De nachtvoeding er vooral inhouden, dat schijnt voor nu het meedt gunstig te zijn voor je borsten en productie. Dus, weten we dat ook weer.

En nu als de sodemieter bevallen jullie!!!
Jojon, dikke knuffel. Klote zeg!!!
Wat ontzettend balen weer Jojon! Sterkte en knuffels maar weer.
Helaas nog geen nadere aankondigingen hier....

Nerwen en Pippa, succes met het strippen (alvast)

Randy, vervelend zo'n jochie op de creche. Ik zou het maar bespreekbaar maken, dat kan toch niet!

Missy, dat klinkt allemaal goed bij jou. Vriend moet bij mij vanaf morgen weer werken, vandaag thuis aan het werk. Ik probeer vanaf deze week wat meer regelmaat in de voedingen te krijgen... Dus meer vaste tijden en overdag kortere rustperiodes. Benieuwd of het resultaat heeft.

Jojon, dikke knuffel. Het zit jou echt allemaal niet mee zeg. Eerst man ziek, nu dochter en ook nog gebroken nachten door zoon. Heel veel sterkte, kan me voorstellen dat je een heel ander idee over deze periode had.

Ring, fijn dat Miep is goedgekeurd.

Zoon groeit hier echt als kool en dat terwijl hij meestal maar hooguit tien minuten drinkt. In vier dagen tijd alweer 150 gram erbij! Zou wel komen omdat hij nog steeds veel slaapt
Ooh ik dacht echt dat Watever zich al had gemeld vanochtend... mijn fout! Maar ja, ik weet ook gewoon dat er bij haar niets gaat gebeuren tot de 27e

Jojon heel veel knuffels voor jou! Het zit je echt niet mee.
quote:[Ooh ik dacht echt dat Watever zich al had gemeld vanochtend... mijn fout! Maar ja, ik weet ook gewoon dat er bij haar niets gaat gebeuren tot de 27e ;-): Nee echt niet en daarna ook niets...gewoon de 27e... eigenlijk hoef ik mij ook niet meer te melden, toch?
Meld, gestript en wel. Een uurtje of 1,5 geleden, nu nog helemaal geen veranderingen. Klein beetje bloed, maar dat komt van het wroeten he? Het strippen op zich vond ik erg meevallen. Ik voelde kramp in mijn buik terwijl ze bezig was, flinke menstruatiepijn zeg maar. Maar meteen toen ze klaar was, was dat ook weg. En weeen zullen wel erger zijn lijkt me. Nu maar hopen dat dit wat doet. Ga zometeen een blokje om en daarna lekker op de bank.

Jojon, wat een pech en ellende bij jullie zeg! Ik zal aan je denken als ik nog eens de neiging heb om te klagen over niks. Het zit je niet mee.

Randy, ik lees mijn reactie op jouw verhaal over dat jochie op het kdv bij Thijs nog eens. Het klinkt wel wat lomp zoals ik het heb getypt, geschreven tekst is toch altijd anders dan bedoeld. Ik bedoel te zeggen dat je het echt moet aankaarten bij de leiding. Je eigen kindje met een pruillipje door zo'n jochie, dat wil je echt niet!!

Tot later!
quote:Watever schreef op 20 juli 2009 @ 12:46:

[...]

Nee echt niet en daarna ook niets...gewoon de 27e... eigenlijk hoef ik mij ook niet meer te melden, toch?Jawel!!! Al was het alleen maar voor de gezelligheid haha!!!
Even een hele dikke voor Jojon! Het zit je niet mee, zeg!

Nerwen: ik hoop voor je dat dat strippen iets gaat doen!
Even snel, meisje roept!

Maar Jojon, wat een ellende... je hebt er weinig aan, maar heel veel sterkte!
Spannend Nerwen! Ik hoop dat het snel gaat losbarsten bij je! Gelukkig viel het mee met de pijn.

Watever gewoon blijven melden jij, pas op hoor *zet strenge blik op*

Meis hoe verloopt jouw d-day???

Jojon

Oeh Chica heeft hele schattige foto's op haar Hyves gezet! Ik heb zoveel zin om ons kleintje ook te zien!!!
quote:Ring1981 schreef op 20 juli 2009 @ 11:56:

Ehhh, Pippa even over die poepluiers: Miep heeft ALTIJD poepluiers. En daarnaast ook vaak spuitpoep tijdens luierwissel... Zo kan het ook!

Oh, bummer...

Ik heb me ingehouden, ondanks dat ik op m'n sodemieter kreeg want we hadden tien minuten eerder moeten komen. Dus...

Ehhh... pardon? Wist je dat, c.q. was het echt jouw schuld of kreeg je op je donder voor iets dat daar fout was gegaan?

En nu als de sodemieter bevallen jullie!!!Nou, graag! maar ik voel me opeens best wel weer goed en ben aan het tekenen geslagen voor de tuin. Dus nu ben ik ff bezig. (nou ja, NU forum ik maar dat komt omdat ik op een site voor veranda's moest kijken en de laptop toch aan moest)
Weer niet bijgelezen. Geen tijd maar even snel gespiekt voor baby nieuws. Heb wel even foto's op de Hyves gezet en op mijn weblog (volgend mij staat dat adres bij de adreslijst)

4de dag. Dag van de kraamtranen. Nou die zijn er dan ook. He, gatsie, niet leuk. BV gaat wel goed (flinke stuwing vandaag) en ze hapt nu ook goed. Een stuk beter voor mijn tepels

Ben alleen zo moe. Sara heeft besloten dat van 23:00 tot 02:00 een leuke tijd is elke dag om krampjes te hebben en continue wakker te zijn. Tevens loopt vriend te zeiken dat hij geen slaap krijgt en geen tijd om te werken. Hij is juist degene die het meeste slaapt snachts (want geen flesjes). Ja, hij word wakker van mij las ik BV geef en ook om 22:00 maar slaapt daarna gewoon verder. Tevens slaapt hij niet wanneer het kan overdag ofzo en werkt gewoon als dat kan. Bah, ben hem en zijn gezeur zat. Hij doet genoeg in het huis hoor (maar taken die de kraam ook kan doen en is te eigenwijs om ze door haar te laten doen) en kookt en zorgt ook voor Anniek. Maar ik haat het als hij zo loopt te stuenen en te klagen. Hij heeft verdorie geen pijn (en die pijn ben ik ook zo spuugzat) of is net bevallen.

Sorry wilde een opgewekt stukje schrijven maar lukt niet helemaal. Ga maar weer eens een potje janken ofzo.

Dames die nog moeten zet hem op. Nog even volhouden hoor (al is dat niet makkelijk)
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Aaah Chica, wat rot voor je. Keihard uithuilen helpt misschien het beste, dus zoek een plekje en begin maar. Wij hebben met z'n allen een schouderpartij die breed genoeg is. En niet dat ik er verstand van heb, maar het komt vast goed!
Chica, uithuilen maar!!! Kan het me helemaal voorstellen als je zo moe bent dan zit je echt niet te wachten op iemand die denkt dat ie het NOG zwaader heeft dan jij....mannen...tsssk...

Supermooie foto's trouwens hoor op hyves! Had ze straks al wel bekeken maar site liep steedsvast dus geen reactie geplaatst... Je ziet er goed uit, zo gelukkig met je meisje!

Quintie, d-day verloopt zoals verwacht eigenlijk! Had me veel dingen voorgenomen en heb ook al veel gedaan. Ben er alleen te laat mee begonnen waardoor ik nu nog niet klaar ben... en nu dus ook mijn tijd nog zit te verlummelen hier op het forum haha!! het valt mee hoor, ik moet alleen nog stofzuigen en mijn uurtje liggen/slapen is er ook bij in geschoten vandaag. Vanavond maar vroeg naar bed dan...

Nerwen, hopelijk komt er straks toch nog wat op gang! Kan zelfs tot 48 uur na het strippen nog toch?

Morgen mag ik ook weer naar de gyn...of had ik dat al gezegd? Het zal mij benieuwen of er al enig schot in zit. Weet eigenlijk niet waarop ik hoop...van mij mag hij nog wel 1,5 week blijven zitten maar wil ook liever niet ingeleid omdat het te lang gaat duren!

Pippa, heb straks ook even de foto's van jullie huis bekeken op je hyve, mooi zeg!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven