Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Leo!! lieve lieve Leo

Hoop dat je met alle tips en aanbiedingen deze vakantie dochter goed kan vermaken.

Het lijkt mij heel vervelend om elke dag zoveel pijn te hebben en dus niets te kunnen ondernemen.

Diepe buiging voor jou en diep respect. Gelukkig zijn kinderen snel vermaakt.

Vindt je dochter knutselen leuk? Boetseerklei, brooddeeg, papier mache (schrijf ik t goed???)

Dan kan je er bij blijven zitten.

Inderdaad lekker tentje bouwen in de tuin. Of een tuintje met haar aanleggen op een stukje van jullie tuin met groente/aardbeien/kleurige plantjes?
koffie, zwart graag...
*Jat even het idee van de tent en gaat op zoek naar lakens, kleden en knijpers.*

(Heb hier ook twee kinderen die zich beginnen te vervelen met een moeder die niks kan/mag in de vakantie.)

Leo, met 10 pagina's liefde van het forum kan het haast niet anders dan dat je je al wat beter voelt, toch?
Zeker weten Mamalief, ik ben echt óvergelukkig met de reacties....

Meds, heb jij een mailadres voor me in Roemenië? Die au-pair voor weinig (moet je ze wel zelf voeren?) lijkt me wel wat.

Dochter zit nu in de schuur, de messen van de motormaaier schoon te maken met een tandeborstel en als ze daarmee klaar is mag ze de bedoeïenentent op gaan bouwen, zodat papa en mama daar languit in kunnen gaan liggen en spannende Rudolf Valentino spelletjes kunnen gaan spelen.

Even voor de bezorgde moeders onder ons:

Fien gaat dan natuurlijk gewoon terug de schuur in, pah! vanzelfsprekend, die mag daar natuurlijk niet bij zijn, stel je voor!
dipje?

quote:robo schreef op 20 juli 2009 @ 09:51:

Eleonora, reuma zuigt! Pijn zuigt, niets kunnen doen is rot, dus klaag en huil en daarna, met alle liefs van alle forummers hier, vind je de moed wel weer!

Lieve vrouw, je weet hoe ik aan je denk en over je denk, ik ben blij dat jij even langs komt, juist jij en Zoebie en de andere dames van jouw mooie topic, ik ben blij met jullie reacties.

quote:eleonora schreef op 20 juli 2009 @ 10:23:

Zeker weten Mamalief, ik ben echt óvergelukkig met de reacties....

Meds, heb jij een mailadres voor me in Roemenië? Die au-pair voor weinig (moet je ze wel zelf voeren?) lijkt me wel wat.

Dochter zit nu in de schuur, de messen van de motormaaier schoon te maken met een tandeborstel en als ze daarmee klaar is mag ze de bedoeïenentent op gaan bouwen, zodat papa en mama daar languit in kunnen gaan liggen en spannende Rudolf Valentino spelletjes kunnen gaan spelen.

Even voor de bezorgde moeders onder ons:

Fien gaat dan natuurlijk gewoon terug de schuur in, pah! vanzelfsprekend, die mag daar natuurlijk niet bij zijn, stel je voor!Wat ben jij toch een fantastische moeder.
Cum non tum age
Anti dip voor Leo van Dushi

En om gewoon jezelf even lekker te verwennen, voor lekker in bad of onder de douche!

En van mij ook een hele dikke

Lieve Eleonora,

Klote van je dip! Vind dit een geweldig topic, zoveel leuke/lieve ideeën en voorstellen! Het is jou nooit teveel om met anderen mee te denken, dus krijg je dat nu in enorme hoeveelheden terug. En terecht!

Sterkte met de pijn!
Jeetje Eleonora,

Vind je een van de meest lieve forummers; stabiel, wijs en grappig!

Ik hoop dat je snel weer uit je dip komt.

Oooh Eleonora, wat vervelend voor je! Je bent echt wel dipgerechtigd (als dat een woord is, en bovendien, iedereen mag natuurlijk van tijd tot tijd toegeven aan een dip, maar toch!). Ik zit maar steeds te bedenken of ik ook iets voor je kan betekenen... want dat zou ik heel graag doen...! Alleen is het tijdstechnisch gezien wat lastig omdat ik zelf niet in Nederland ben en maar tot 1 augustus de beschikking heb over een auto. En bovendien weet ik ook niet of jij erop zit te wachten, want voor mij geldt natuurlijk een beetje hetzelfde als voor Duffy...

In ieder geval heel veel sterkte van mijn kant. Je hebt volgens mij al heel veel goede tips gekregen en je lijkt me niet iemand die bij de pakken neer gaat zitten. Daar kunnen vele mensen een voorbeeld aan nemen (en zal ik zeker doen, als ik me zelf een keer wat minder voel).
't Is nu al een paar keer aangeboden. Maar je vindt de ene forummer uiteraard aardiger dan de andere.. Daarom van mij ook het aanbod om naar je toe te komen!

Helemaal geen probleem.... Leuk juist zelfs.

Heb een ouder meisje om jouw meisje te mieteren.

Wordt gewoon mieters, als je het mij vraagt...
Hoi Eleonora,

Hopelijk trek je een beetje uit je dip door alle toffe handen en aanbieding. Een extra hug voor jou vandaag!

Om in te haken of HPL's idee over een moestuintje. makkelijke moestuin

Je moet wel even de bak bouwen/laten bouwen, maar die kun je dan wel op een tafel zetten zodat hij wat hoger staat, of er wieltjes onder zetten zodat hij makkelijker te verplaatsen is.

Wat ook leuk is voor regenachtige dagen zelf aardappelpatatjes maken. Dunschillertje erbij kan je dochter daar ook lekker mee helpen. Een paar aardappels in plakjes snijden en dan met vormpjes uitdrukken, zo krijg je patatjes in vrolijke vormen. Ik doe dit vaak nog met een groepje kinderen op vakantie en ze zijn er best nog wel even zoet mee.

Ook leuk voor druildagen en niet duur.

Bij de action kun je tegenwoodig heel goedkoop schilderspul kopen. Vooral voor de doeken is dit fijn. Voor beide een doek en dan een portret van elkaar maken, of een andere tekening voor elkaar. Moet ze wel een beetje van crea-bea houden. Het kan natuurlijk met kleurpotloden, maar juist het idee dat je écht gaat schilderen met een doek en verf is vaak een opsteker.
Eleonora ik heb nog aan je zitten denken. Gaat het ondertussen weer wat beter? Lees hier enorm leuke ideeën die je met Fien kunt doen, maar soms is het misschien toch wat lastig met je reuma. Toen dacht ik aan je kattenbende waar ik zo vaak over mee heb gelezen en bedacht dat die ook best een handje kunnen helpen. Kijk maar:

Zo ziet een van je katten eruit nadat ie met Fien een fruitsalade heeft gemaakt:

Twee van jouw jongens geven les in de bij jou dichtbijzijnste plas:

Lekker tutten samen met Fien:

Voor verkleden draaien ze hun poot niet om:

De groentetuin leggen ze aan:

En daarna maken ze ook nog een maaltijd voor je, hier is er een nog aan het bedenken wat het wordt:

En je overige twee (hoop dat ik het aantal poezebeesten dat je hebt goed onthouden heb) staan de hele dag toch je beschikking om lekker met je te knuffelen:
Goeie tippen, TOP!

Denk dat Leo's poezepoppen er wel wat mee kunnen.

Wel stel ik voor dat je de computer en toebehoren exclusief voor jezelf houdt. Dat wil nog wel eens misgaan.

Leo, van mij ook even heel veel sterks gewenst! Kan me voorstellen dat je even flink in een dip zit, het is ook niet niks. Je bent zelf zo'n lieve en geinteresseerde forumster, die altijd wel een goed advies heeft. Ik zou willen dat ik jou nu zo'n advies kon geven. Bij gebrek aan beter van mijn kant.
Eleonora, ik heb je wel eens ergens in een topic gezegd dat ik jouw reacties zo hartverwarmend en steunend vind. Nu ga ik dat niet proberen, want ik kan nooit de juiste woorden vinden. Waarschijnlijk ken je het plaatje al, maar hier toch een leuke voor je:

Lieve Leo,

Een hele dikke knuf. Ik heb niet alles gelezen en je zal ongetwijfeld heel veel aanbiedingen hebben gekregen, maar als ik wat voor je kan doen, roept u maar!
Is Fien al een beetje handig met de computer? Op internet zijn leuke on-line spelletjes te vinden voor peuters en kleuters. Onder andere via peutertv.nl. Andere sites weet ik niet, ik onthoud het nooit als mensen dat vertellen (zucht). Helaas, want ik zou het ook wel een uitkomst vinden af en toe.

En heb je nog oude tijdschriften? Laat Fien plaatjes uitscheuren en -knippen, collage maken ermee. Of beplak een schoenendoos en maak zo een heel persoonlijke opbergdoos voor haar "schatten".
Probeer eens op:

Rumdjana@hotmailski.rom
Wat hoor ik nou????

SCHRIK

Zit je in een dip meis? Een dikke van mij!
Stressed is just desserts spelled backwards
*klapt enthousiast in handen*

Een kijkdooooosssss!!!!!

Ja, dat is leukkkk, dat gaan we doen!

Ik heb allemaal Beau Mondes en Linda's en zo, lekker glossy en dan een oude Lelly Kelly schoenendoos (van toen het nog kon allemaal) en aan de slag maar!

Morgen gaan we met een vriendin naar Drouwenerzand, een speeltuin en pretparkje, zij trakteert ons. Heerlijk.

Vandaag ook een fijne dag gehad, cake gebakken en tent gebouwd.

Ik ga later weer reageren op alles, moet nu even eten koken.

Liefs en jullie zijn geweldig, ik blijf het zeggen!

quote:eleonora schreef op 20 juli 2009 @ 09:33:

Ik heb voor vandaag een tent maken op het programma staan met lakens en dekens, knijpers en waslijn en zo.

We gaan een bedoeïenentent maken en dan thee drinken er in.

Mijn man is ook nog thuis vandaag, dus die mag roverhoofdman zijn.

Met een handdoek als tulband en wat sjaals is het je reinste 1001 nacht straks!Oh, dat is gaaf! Dat deden wij vroeger thuis ook. Tenten maken van oude gordijnen en wasknijpers. En dan zitten lezen in de knallende zomerhitte, in die tent. Tina's en dat soort blaadjes. Leuk! Ik ga gauw verder lezen. Vind dit echt een topic waar ik ook heel blij van word.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

En nog even heel veel liefs (zie de ruimte tussen zijn poten).

Even wat honden-tegenwicht na al de (schattige!!) poezenplaatjes.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Hai Eleonora,we kennen elkaar niet,maar wonen niet zo ver bij elkaar vandaan.

Als jij met de kleine meid,gehaald en gebracht wenst te worden(zoals dat een Forum-ster betaamt)!!!!

Dan ben ik slechts een e-mail bij je vandaan.

Gewoon,naar iets van JOUW keuze.

Di-woe-en donderdagen,ben ik vrij.

Schroom niet! Autorijden is mijn hobby!.

Een dikke beterschapsknuffel voor jou!!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven