Klets mee met Lé
dinsdag 1 december 2009 om 12:07
Nou ik mocht een extra nachtje in het ziekenhuis blijven. Ik was duizelig en had constant witte vlekken voor mijn ogen. Die vlekken zie ik nog steeds. Komt blijkbaar door de epidurale verdoving. Moet nu plat liggen,maar ben wel thuis.
De knie is redelijk gelukt. Niet helemaal, maar afwachten hoe het gaat. De uitslagen van manlief waren goed maar arme Pips is gezakt.
Plat liggend forummen gaat niet zo makkelijk.
Liefs Zoeb.
De knie is redelijk gelukt. Niet helemaal, maar afwachten hoe het gaat. De uitslagen van manlief waren goed maar arme Pips is gezakt.
Plat liggend forummen gaat niet zo makkelijk.
Liefs Zoeb.
dinsdag 1 december 2009 om 22:49
Zoebie wat geweldig om te horen dat je een heerlijke kerst tegemoet gaat met het goede nieuws van je man. Hoop met je knie dat ook alles weer snel goed is.
HPL, sorry ik wist niet van je afrijden. Wat jammer meis. Zwaar kut maar he, jij laat je niet op je kop zitten dus zet hem op, heb je al weer een andere datum? Of is het handiger het ons niet te vertellen? Maar zeker veel succes toegewenst.
HPL, sorry ik wist niet van je afrijden. Wat jammer meis. Zwaar kut maar he, jij laat je niet op je kop zitten dus zet hem op, heb je al weer een andere datum? Of is het handiger het ons niet te vertellen? Maar zeker veel succes toegewenst.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 1 december 2009 om 22:52
quote:HoiPippiLangkous schreef op 01 december 2009 @ 13:51:
Ach Zoeb, zo erg is het ook weer niet hoor Ben er al weer overheen. En weer ¤210 armer, dat ook.
Hé lekker mens, je bent in goed gezelschap! Ik zakte ook de eerste keer. Nu mag je de volgende keer lekker snel nog een keertje van je hupsakee. Vroeger moest je dan zes weken wachten of zo. Hoeft nu niet meer, althans, hier was ik zo weer aan de beurt.
Was het erg?
Kan ik ergens een verslag lezen?
Ach Zoeb, zo erg is het ook weer niet hoor Ben er al weer overheen. En weer ¤210 armer, dat ook.
Hé lekker mens, je bent in goed gezelschap! Ik zakte ook de eerste keer. Nu mag je de volgende keer lekker snel nog een keertje van je hupsakee. Vroeger moest je dan zes weken wachten of zo. Hoeft nu niet meer, althans, hier was ik zo weer aan de beurt.
Was het erg?
Kan ik ergens een verslag lezen?