Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
Wat zonde Vibeke.... Vind ik echt heel jammer dat hij pas in oktober komt. Wat was zijn reden dan? Werk ofzo?
quote:Aruba schreef op 20 juli 2009 @ 14:46:

ik voel me soms zo'n huilie. Maar waarom zijn er zoveel enge dingen die je kunnen overkomen (tijdens een zwangerschap) en waarom stond ik daar nooit bij stil en nu wel?

sja meis eerst is het spannend tot je zwanger bent

dan bén je zwanger en zit je in de stress tot 12 weken

ben je de twaalf weken voorbij ga je met angst en beven toeleven naar de 20 weken echo.... goddank alles goed

dan zit je met de billen samengeknepen tot de 26 weken dat je kindje overlevingskansen heeft en daarna maak je je druk over eventuele vroeggeboortes , testen vragen toeters en bellen van de verloskundige ... en dan moet je je bevalling in en hoop je op je blote knieën of je kindje echt gezond en wel ter wereld mag komen

dan ligt er een gezonde spruit in je armen en dan ben je bang voor wiegedood... of enge ziektes ...

zo kon ik vandaag opeens heel hard rennen met mijn bekken om yammini uit bed te halen want mn buren hadden uitslaande brand ... stel je toch voor dat je zelf ook een tukje had gedaan

en nog heel veel jaren en angsten verder dan zijn ze 16 enkomen ze vragen of ze op vakantie mogen naar salou ... hou je hart maar vast .... er blijft wat te vrezen...

en ja ik ben ook nog steeds een huilie
Jeetje Yam. Brand? Gossiedikke dan gaat mijn hart ook een slagje sneller bij die gedachte. Waar zit je nu dan? Viel het mee, al geblust?

Maar je beschrijft het precies goed zo. Zo gaat het inderdaad ook echt.
Gatver wat eng Yamuna. Is bij jullie wel alles in orde?
ja gelukkig viel de schade mee

de brand niet overgeslagen ik zit alleen nu in een huis vol rook , yammini is opgehaald door oma.

maar zelfs met een brak lijf kun je vliegen als de nood aan de man is ...
Ja je moet wel dan voor je meisje.

Maar mooi balen dan die rook in je huis. Kun je er wat tegen doen? Want dat stinkt vreselijk he.
En heb je nou niet enorm last van je bekken dan, van dat rennen ineens?
Heb je je verzekeraar al gebeld ivm de rookschade? Of valt dat mee?

Fijn dat ze bij oma terecht kon. En dat de rust wedergekeerd is. Maar inderdaad, nu meer last of dat niet?
ehm ja dat wel ...

maar wat moet dat moet .. eerst baby naar buren verderop, toen de huisdieren naar buiten, alle ramen en deuren dicht.

yamman was al aan het blussen met de tuinslang tot de brandweer aankwam. was nog een heel gedoe , de brandweermannen zagen er voor de hond uit als "pakwerkers"

dus de hond wilde alles grijpen wat voor zn snuit langs kwam

met de politie in de straat had hij helemaal het idee dat hij "werken" moest ( toetie is gepensioneerd politiehondje)

En nu de hele middag met alle ramen en deuren tegen elkaar open ... lekker doorwaaien ....
Owja ja, dat had je wel eens verteld dat jullie hond een oud politiehond is. Bij de dieren nu ook weer rustig? Weet je al waardoor de brand ontstaan is?
Ach die hond.. wat een trouw beest.

Gelukkig is alles goed gegaan.
de rust is weer wedergekeert hoor beestjes ook allemaal weer rustig,

brand kwam door (kortsluiting?) in de wasdroger
Oei dat zijn enge dingen. Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Wat eng Yamuna dat er brand bij de buren is, was het een grote brand. Angst dat het oversloeg?

En dan te denken kortsluiting in de droger, tja die dingen als ik hem aan zet staat hij ook nog eens s'nachts aan.

Even verzekering bellen, want er zijn speciale vaklieden die alles goed schoon maken.
Aruba, wat komt het dichtbij!

Vind het zo leuk voor je allemaal, nog steeds!
Yam, wat een spanning zeg. Gelukkig is het 'goed' afgelopen!

Aruba, ik kan me alleen maar aansluiten bij wat Yam zegt. Het is gewoon altijd spannend. Elke fase brengt weer nieuwe problemen/angsten met zich mee. De kunst is om er goed mee om te gaan. En dat is best lastig soms!

Zoals ik het nu zie hoef ik ook nooit meer zwanger te worden. Wat een ellende zeg. Dit is echt zoveel leuker. Maar goed, je weet niet wat hormonen doen he? Misschien krijg ik ooit nog wel eens rammelende eierstokken. Misschien ook niet.

Nog maar even, dan heb jij je mannetje ook in je armen. Spannend hoor!
Weten jullie eigenlijk hoe het zit met inentingen? Worden die sterker naarmate ze groter worden?

Klein manneke is al een paar dagen niet lekker in zijn velletje. En het is dezelfde inenting geweest afgelopen vrijdag als de maanden ervoor. Maar hij heeft er nu veel meer last van lijkt het.
Jeetje yamuna, wat eng zeg! wat zul je bang geweest ijn en waardeloos dat je met je bekken moest renne, arme jij, maar ook arme buren, lijkt me vreselijk brand!

Nou probeer maar even rustig aan te oden, hoop dat het snel weer wat beter gaat!

Moest stiekem wel een beeje lachen om het verhal dat e hind dacht dat het pakmensen waren, ha, ha, zie het al helemaal voor me, sorry....

rits, wat leuk ook de wandelwagen, mijn pukkie vind het helemaal leuk, ze kan alles goed zien, heb hem nu in de ussenstand, dus hald liggend, half zittend, eetje zoals de wipper zeg maar. vandaag viel ze bijna in slaap en toen legde ik haar plat ging hartstikke goed.

Misschien was hij al niet helemaal lekker en valt de inenting daardoor zwaarder zeg maar, dat kan goed zijn hoor.

Oudste is een keer verschrikkelijk ziek geweest na een inenting, maar dat was ook omda ze er nog een dubbele oorontsteking overheen kreeg. dus misschien is het niet alleen de inenting, maar ook iets anders, misschien wordt hij gewoon een beetje verkouden.

Aruba, ik ben ook nog steeds bang hoor, bang dat ik ze ergens kwijt raak, dfat ze weglopen, dat de oudste met haar fietsje onder een vrachtwagen of bus rijdt. dat iemand mijn kinderen steelt, noem maar op. het blijft, het lot vna een ouder he?

Maar ondertussen zijn er duizend keer meer genietmomenten!
marloussie, stom ze van je familie, maar misschien valt het mee en is je kleine meid nog maar klein, maar i begrijp het wel. voor jou Vibeke vind ik het ook erg sneu!

Ring, toch maar niet naar U2?
Ja de wandelwagen was erg handig. Wij gebruikten hem tijdens het eten vanavond als wipper. Kon hij ons mooi zien vanuit de wagen en wij konden rustig eten.

Ja dat van die inentingen is echt zo zielig. Hij huilt zich steeds helemaal overstuur ('s avonds). Echt zo zielig, zo doet hij anders nooit.

Baal dat ik hem morgen weg moet brengen. Hoop maar dat het dan alweer wat beter gaat.

Gelukkig slaapt hij nu (eindelijk).

Jammer Ring dat je niet naar U2 gaat. Maar ik snap het wel, je meisje is nog zo klein.
Zielig Rits! Je arme mannetje, is nooit leuk als ze niet lekker zijn! Beterschap, hoop dat een goeie nachtrust helpt!
Wat raar dat hij zo naar wordt van die inentingen. Maar kan me voorstellen dat deze misschien een hogere dosis bevat. Klinkt wel logisch.
Ja ik ga het de volgende keer zowiezo even navragen hoe dat zit denk ik.

Zo breng ik hem niet graag weg vanavond.

Lekker van je verlof aan het genieten Aruba?
Zeker aan het genieten! Alles gewassen en gestreken
Haha huisvrouwtje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven