Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
Heb je al bedacht wat je in je verlof gaat doen?
Die zilveren, die eerste is wel een typische familiecar he.
Inbouwen is nog veel duurder volgens mij. De goedkoopste oplossing zou dan nog zijn mijn rijbewijs opnieuw halen. Maar ja zit ik nu de komende tijd niet zo op te wachten natuurlijk.
Ja, een toyota corolla verso. mooie auto hoor, heb ik les in gehad, reed super lekker
viva is echt weer lekker traag
In mijn verlof? Auto's kijken

Heb al gewassen en alles gepoetst. Overmorgen auto apk keuren en naar de kapper. En dan is mijn lijstje al een end leeg en ga ik maar weer nieuwe dingen verzinnen
Tja moeilijk, of je doet gewoon allebei de autoos weg en zoekt op mp naar een nieuwe automaat
hihi! En lekker relaexn natuurlijk! wat gaat het ineens hard tenminste voor mij, voor jou waarschijnlijk niet, maar voor mijn gevoel ben je pas net 20 weken, maar je zit alweer bijna op het eind!
quote:syennaj schreef op 19 juli 2009 @ 21:23:

Tja moeilijk, of je doet gewoon allebei de autoos weg en zoekt op mp naar een nieuwe automaatDat is inderdaad het plan! Jij bent goed!
sorry, had het even niet door.....
is ook alweer half 10 he?
Ik ga hard? En dat zeg jij terwijl jullie kleintjes al bijna weer een half jaar oud zijn. Dat gaat pas hard! Vooral met Rits had ik dat heel erg. Dat we zo gelijk opliepen en toen in eens niet meer. Kan me jouw zwangerschap ook nog heel goed herinneren. Met die enge bloedingen. Zo fijn dat alles goed is gegaan he.
Dacht eigenlijk dat jij een nieuwe wilde en dat je mannetje zijn auto wilde houen en ach, ik hou gewoon verder mijn mond, want ik maak het alleen maar erger
Was ook sarcastisch
Ja zeker, mijn kleine mop ligt lekker in haar bedje te slpaen, ik besef me dat nog steeds dagelijks hoor, dat het een klein wondertje is omdat alles goed gegaan is!

Mijn grote meid is ook een heerlijke mop hoor!

is vandaag heel hard een tand door haar lip heengevallen omdat ze zich van woede voorover gooiede, ze heeft het momenteel erg zwaar met zichzelf
Hahahaha nee joh. Nu we zijn verhuist naar een dorp/stad waar ze alles hebben en niet meer in het 'niets' wonen hoeven we geen 2 auto's meer. We hebben ook nog een auto/carpoolwagen van de zaak van vriend.
quote:Aruba schreef op 19 juli 2009 @ 21:26:

Was ook sarcastisch weet ik
Ik heb op een ander topic een tip gelezen over een boek over het anders benaderen van kinderen, ga morgen dat boek kopen, ben erg benieuwd
Wel fijn alles in de buurt!
Waarom was ze zo boos dan. Wil ze iets wat ze nog niet kan?
omdat ze haar klei moest opruimen, echt de wereld verging! Stampen, krijsen, echt ik heb haar nog nooit zo gezien, maar ja, ze moest het kwijt schijnbaar.

Maar wel superzielig dat ze dan ook nog een haar tanden door haar lip valt
En hoe was dat voor de allerkleinst er was? Merk je verschil?
Ja, ze is superjaloers, maar hiervoor was ze af en toe ook echt al moeilijk hoor. Het is gewoon een pittig dametje dat zel erg goed weet wat ze wil. maar ze is wel syperlief hoor, maar ik merk zelf ook dat ik er erg moe van wordt, dus daarom wi ik dat boek ook gaan kopen, om het eens op een andere manier te gaan doen
Maar ze is wel mijn grote schat hoor, want ze is ook zo verschrikkelijk lief en schattig!

vandaag lag de jongste inde box en elke keer als ze op d'r buik draaide en het zat was dan rende ze er naar toe en draaide ze haar om. en vannavond lagen ze samen in haar bed te keten en te lachen, zo schattig!
Lief!

Welk boek is dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven