Domme denkfout [lege OP]
zaterdag 19 april 2025 om 15:56
zaterdag 19 april 2025 om 16:07
Ik denk dat je boosheid vooral gaat over hoe jij je hebt laten behandelen door hem en veel minder over hoe hij voor jou volslagen vreemden behandelt. Wellicht ook boos dat je ook nu nog weer de keuze gemaakt hebt om je met hem en zijn spelletjes in te laten? Door én die mailtjes niet meteen weg te flikkeren (en hem niet geblokkeerd hebt in je mail?) én die link toch aan te klikken en dan ook nog eens al die zooiblogs te gaan lezen?
zaterdag 19 april 2025 om 16:08
TO blijkbaar wel.
zaterdag 19 april 2025 om 16:09
Zoiets wilde ik ook schrijven. In z'n algemeenheid denk ik dat sowieso wel gezegd kan worden dat het goed is dat je weg bent bij iemand die blogs met een dergelijke inhoud schrijft.S-Groot schreef: ↑19-04-2025 16:07Ik denk dat je boosheid vooral gaat over hoe jij je hebt laten behandelen door hem en veel minder over hoe hij voor jou volslagen vreemden behandelt. Wellicht ook boos dat je ook nu nog weer de keuze gemaakt hebt om je met hem en zijn spelletjes in te laten? Door én die mailtjes niet meteen weg te flikkeren (en hem niet geblokkeerd hebt in je mail?) én die link toch aan te klikken en dan ook nog eens al die zooiblogs te gaan lezen?
zaterdag 19 april 2025 om 16:17
Zeker, jullie hebben gelijk. Mega boos ben ik op mezelf dat ik die link geopend heb.
Ik wil dit hele hoofdstuk ook vergeten, me niet meer bezig houden met hem en zijn acties.
Ik ga dit topic sluiten, want hierdoor ben ik er alleen maar meer mee bezig. Ook dat was geen goed idee van me.
Dank voor het lezen en meedenken!
Ik wil dit hele hoofdstuk ook vergeten, me niet meer bezig houden met hem en zijn acties.
Ik ga dit topic sluiten, want hierdoor ben ik er alleen maar meer mee bezig. Ook dat was geen goed idee van me.
zaterdag 19 april 2025 om 16:50
Het is ook een manipulatieve klotestreek van hem om je die links te sturenpipje schreef: ↑19-04-2025 16:17Zeker, jullie hebben gelijk. Mega boos ben ik op mezelf dat ik die link geopend heb.
Deze man is evil op een heel nieuw niveau
zaterdag 19 april 2025 om 17:02
pipje schreef: ↑19-04-2025 16:17Zeker, jullie hebben gelijk. Mega boos ben ik op mezelf dat ik die link geopend heb.
Zo werkt het meestal niet. Je kunt het niet net als je OP gewoon even wissen. Dat zie je zelf toch ook wel? Je bent al maanden verder en bezig met 'vergeten' en toch zit er nu nog zoveel boosheid. Die gaat niet zomaar weg door het weg te duwen.
zaterdag 19 april 2025 om 17:45
Dank voor je medeleven S-groot. Maar geen zorgen hoor, ik duw mijn emoties niet weg, werk er zelf op bepaalde momenten aan. Dacht even dat dit ook een manier voor me zou zijn, maar merk dat dit mij nu niet helpt.
De boosheid die ik vandaag voel is niet van maanden, die werd vandaag getriggerd toen ik zijn blog las.
Ik ga daar zelf mee aan de gang.
zaterdag 19 april 2025 om 18:09
Ik heb je OP niet kunnen lezen, maar ik denk dat je domweg veel meer tijd nodig hebt om van hem los te komen. Ook niet raar natuurlijk, dus gun jezelf ook vooral die tijd. In de tussentijd zou ik hem wel op alle mogelijke manieren blokkeren/verwijderen etc.pipje schreef: ↑19-04-2025 16:17Zeker, jullie hebben gelijk. Mega boos ben ik op mezelf dat ik die link geopend heb.
Live Life to the fullest

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in