Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4
dinsdag 14 januari 2025 om 23:06
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
vrijdag 18 april 2025 om 18:01
Ik weet iemand die nu baalt.
Negatieve aandacht is ook aandacht.
https://www.thebestsocial.media/nl/albe ... t-broodje/
Negatieve aandacht is ook aandacht.
https://www.thebestsocial.media/nl/albe ... t-broodje/
vrijdag 18 april 2025 om 22:29
vrijdag 18 april 2025 om 22:48
Als het hier niet kan, dan gaan we wel naar Duitsland.
Lekker plan! Dan ben je volwassen en ben je verantwoordelijk voor je gezin.
Nogmaals: als zij een baan had genomen, dan hadden ze over 5 jaar een huis kunnen kopen dat groot genoeg is voor het gezin. Nu zitten ze daar, zonder huis, zonder familie en nog echt jonge kinderen. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Hij gaat weer naar NL, zag je op het einde.
Nogmaals: als zij een baan had genomen, dan hadden ze over 5 jaar een huis kunnen kopen dat groot genoeg is voor het gezin. Nu zitten ze daar, zonder huis, zonder familie en nog echt jonge kinderen. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Hij gaat weer naar NL, zag je op het einde.
vrijdag 18 april 2025 om 23:06
*aangepast. Ik weet niet of ik onbedoeld spoiler, dat is me niet duidelijk hier met dit moderator beleid*Brokkel* schreef: ↑18-04-2025 22:48Als het hier niet kan, dan gaan we wel naar Duitsland.
peertjes wijzigde dit bericht op 18-04-2025 23:11
15.00% gewijzigd
vrijdag 18 april 2025 om 23:10
Wat een onderneming met 5 jonge kids alleen vliegen. Super gegaan, maar goed dat het niet druk was in Alicante op het vliegveld.
En lag er niks scherps, waar Roosje haar blote voetjes op kon zetten. Ze lijkt erg op haar vader, qua gezicht.
Pim en Melissa praten zo monotoon. Je hoort ook geen emotie. En Pim's familie eet geen vlees waar iets dierlijks in zit
Welkom in de hel
Oh ja, Olav met zijn armbreuk.
Quinten, gewoon doen en luisteren naar je werkgever.
Was dat een gezin uit Grote gezinnen, grote vakanties? Familie van Linda?
En lag er niks scherps, waar Roosje haar blote voetjes op kon zetten. Ze lijkt erg op haar vader, qua gezicht.
Pim en Melissa praten zo monotoon. Je hoort ook geen emotie. En Pim's familie eet geen vlees waar iets dierlijks in zit

Welkom in de hel

Oh ja, Olav met zijn armbreuk.
Quinten, gewoon doen en luisteren naar je werkgever.
Was dat een gezin uit Grote gezinnen, grote vakanties? Familie van Linda?
Je kon't altaid nog bakker worre
zaterdag 19 april 2025 om 09:11
Dat monotone praten viel mij ook al op. Vooral van Melissa. En vlees zonder iets zichtbaar dierlijks. En dan gaan we maar naar Duitsland want geld voor Nederland hebben we dan niet meer. Ik vind ze vreemde uitspraken en acties doen.
En nog over de Jelies: niet te geloven dat de echte fens zo voor hen strijden. Zien die echt niet dat de pillenbusiness voor de inkomsten zorgen daar en dat het een niet frisse handel is? Dat zijn natuurlijk wel de potentiële klanten voor Janneke. En als Janneke de reacties nu al niet aan kan staat haar nog een zware tijd te wachten denk ik. Vind het geklaag van haar echt gejank en medelijden op willen wekken.
En nog over de Jelies: niet te geloven dat de echte fens zo voor hen strijden. Zien die echt niet dat de pillenbusiness voor de inkomsten zorgen daar en dat het een niet frisse handel is? Dat zijn natuurlijk wel de potentiële klanten voor Janneke. En als Janneke de reacties nu al niet aan kan staat haar nog een zware tijd te wachten denk ik. Vind het geklaag van haar echt gejank en medelijden op willen wekken.
zaterdag 19 april 2025 om 11:54
Nou, dat. En ondertussen wel nog even laten doorschemeren hoe goed de pilletjes werken met het afvallen en zichzelf meer zelfverzekerd voelen.yellowpino schreef: ↑19-04-2025 09:11Dat monotone praten viel mij ook al op. Vooral van Melissa. En vlees zonder iets zichtbaar dierlijks. En dan gaan we maar naar Duitsland want geld voor Nederland hebben we dan niet meer. Ik vind ze vreemde uitspraken en acties doen.
En alles voor de kinderen. Hoe is dit alles in het belang van de kinderen?
Veel mensen die kritiek hebben denken dat ze zo veranderd zijn. Ze waren altijd al zo.
zaterdag 19 april 2025 om 13:14
Vergeet de olijfolie ook niet naast de pillen. Dat was ook gewoon pure oplichting.
Ook met de 2e batch, hoeveel verschillende smoezen had janneke wel hoe ze aan de olijfolie kwamen terwijl het helemaal geen oogsttijd was.
Echt 0 medelijden met ze, alleen met de kinderen die door hun geen toekomst hebben.
Ook met de 2e batch, hoeveel verschillende smoezen had janneke wel hoe ze aan de olijfolie kwamen terwijl het helemaal geen oogsttijd was.
Echt 0 medelijden met ze, alleen met de kinderen die door hun geen toekomst hebben.
#doeslief
zaterdag 19 april 2025 om 13:34
De pillen zitten in dezelfde hoek als de Ningxia en de zogenaamd Bijbelse YL olie van de kliekvanlies .yellowpino schreef: ↑19-04-2025 09:11Dat monotone praten viel mij ook al op. Vooral van Melissa. En vlees zonder iets zichtbaar dierlijks. En dan gaan we maar naar Duitsland want geld voor Nederland hebben we dan niet meer. Ik vind ze vreemde uitspraken en acties doen.
Triest dat mensen daar in trappen. Je leest jezelf toch ook in ? Dan weet je dat je wordt opgelicht.
Maar wanneer je kritiek hebt dan ben je jaloers volgens het juichvee. Tja.....
Dat men geld wil verdienen snap ik trouwens volledig. Is ook vrij normaal toch? Maar probeer dan niet met allerlei dom gezwets te doen alsof je andere motieven hebt.
zaterdag 19 april 2025 om 14:09
De Verlegjes zijn echt heel rustig. Dat praten viel me ook steeds op. Maar ook in hun hele doen en laten. Er zijn geen pieken en dalen.
Dat is heel opvallend.
Ze vertrouwt er ook op dat de kinderen als eendjes, hun moeder volgen. En het is allemaal goed gekomen.
Ik zie Linda dat zo niet doen, en mezelf ook niet.
Dagen vantevoren zou ik al stressen, als ik maar niet te laat kom, als ik maar geen kind kwijt raak, als er maar geen kind ziek wordt, als er maar geen kind in zijn broek poept. Je kunt ze slechts allemaal in een hokje proppen. Als de kids maar niet gaan huilen, rondlopen tijdens de vlucht. (de cameraploeg zal ook meegevlogen zijn natuurlijk, dat is wel zo)
Buggy vergeten. Oh, rustig informeren.
Bij mij zou dat echt gepaard gaan met een paar vloeken en zuchten. Zweetdruppels all over the place.
Papa had wel wat meer aandacht voor Roosje toen hij hun weer zag.
En dat hij bang was dat zijn gezin in 1 keer weg zou zijn, dat herken ik. Ik hou er ook niet van, terwijl we ook met de auto vaak alleen weg gaan. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dat van dichtbij heb meegemaakt.
Ook met die hypotheek, dat moet toch frustrerend en stressvol zijn? Ze zeggen wel dat het klote is, maar ze klinken en blijven zo rustig.
Wat doen ze in hun thee? Ik wil het ook
Dat is heel opvallend.
Ze vertrouwt er ook op dat de kinderen als eendjes, hun moeder volgen. En het is allemaal goed gekomen.
Ik zie Linda dat zo niet doen, en mezelf ook niet.

Buggy vergeten. Oh, rustig informeren.
Bij mij zou dat echt gepaard gaan met een paar vloeken en zuchten. Zweetdruppels all over the place.
Papa had wel wat meer aandacht voor Roosje toen hij hun weer zag.
En dat hij bang was dat zijn gezin in 1 keer weg zou zijn, dat herken ik. Ik hou er ook niet van, terwijl we ook met de auto vaak alleen weg gaan. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dat van dichtbij heb meegemaakt.
Ook met die hypotheek, dat moet toch frustrerend en stressvol zijn? Ze zeggen wel dat het klote is, maar ze klinken en blijven zo rustig.
Wat doen ze in hun thee? Ik wil het ook

Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
zaterdag 19 april 2025 om 14:15
Grappig dat officieel tekenen bij de Kraantjes. Ik hou wel van die humor. De banner ophangen en dan ...shit!? er komt al een kampeerder
.
Quinten is erg aanwezig ja.
Arie en Ivan houden de boel wel rustig. Die blijven ook rustig.
Goed in evenwicht dan.
Gezellig met Linda's familie, je ziet dat het zussen en nichtjes zijn.
Die familie met al die pubermeiden uit Grote gezinnen, grote vakanties is het volgens mij echt.
Is die vader dan haar broer?
De kids helemaal happy dat er weer speelkameraadjes zijn. Leuk om te zien.

Quinten is erg aanwezig ja.
Arie en Ivan houden de boel wel rustig. Die blijven ook rustig.
Goed in evenwicht dan.
Gezellig met Linda's familie, je ziet dat het zussen en nichtjes zijn.
Die familie met al die pubermeiden uit Grote gezinnen, grote vakanties is het volgens mij echt.
Is die vader dan haar broer?
De kids helemaal happy dat er weer speelkameraadjes zijn. Leuk om te zien.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
zaterdag 19 april 2025 om 14:41
zaterdag 19 april 2025 om 14:45
Verleg vind ik ook erg kalm blijven en eentonig praten. Goed omschreven, in spraak en emotie eentonig.
Niet vervelend. Als ze in paniek schieten, heeft dat ook invloed op de kinderen. Ze gaan ook niet echt tegen de kinderen in. Als gaan, gaan ze zei Melissa. Toen ze de zwemkleding nog niet aan hadden bij zee.
Als iets gevaarlijk is, praten ze iets harder. Niet te ver in zee, niet te ver in de kikkerpoel, niet op de loopband klimmen, niet hier gaan staan als ik incheck. Blijkbaar werkt dat ook, want de kinderen lijken niet ondeugend en luisteren.
Niet vervelend. Als ze in paniek schieten, heeft dat ook invloed op de kinderen. Ze gaan ook niet echt tegen de kinderen in. Als gaan, gaan ze zei Melissa. Toen ze de zwemkleding nog niet aan hadden bij zee.
Als iets gevaarlijk is, praten ze iets harder. Niet te ver in zee, niet te ver in de kikkerpoel, niet op de loopband klimmen, niet hier gaan staan als ik incheck. Blijkbaar werkt dat ook, want de kinderen lijken niet ondeugend en luisteren.
zaterdag 19 april 2025 om 14:51
Quinten begint wat betweterig over te komen. En steeds is hij geïrriteerd als hij iets moet wat bij het werk hoort en voor hem nieuw is. Die apps ook. De rest heeft die ervaring opgedaan het jaar daarvoor. Ook al is het familie, je moet gewoon luisteren naar je baas. Zou hij zo ook reageren bij een baas die geen familie is? Die pikt dat niet.Hij is wel geknipt als agent
.
Ik vind het wel knap dat hij die keuken regelt, als het heel druk is, is dat pittig om alles op tijd goed te hebben.
Ivan en Linda zijn echt een stuk relaxter dan in Nederland.
Nu ben ik wel benieuwd hoe het het huidige seizoen gaat, nu Quinten en Caressa weg zijn.
Ik vind het wel knap dat hij die keuken regelt, als het heel druk is, is dat pittig om alles op tijd goed te hebben.
Ivan en Linda zijn echt een stuk relaxter dan in Nederland.

Nu ben ik wel benieuwd hoe het het huidige seizoen gaat, nu Quinten en Caressa weg zijn.
zaterdag 19 april 2025 om 15:25
zaterdag 19 april 2025 om 17:16
?scottiewinkie schreef: ↑19-04-2025 14:51
Maar mensen gaan voorbij
zaterdag 19 april 2025 om 18:57
zaterdag 19 april 2025 om 18:57
zaterdag 19 april 2025 om 20:07
Volgens mij mag dit niet…
[/quote]
Dat staat al een jaar in dit topic.
Is via social media al bekend gemaakt.
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel.
Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in