Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4
dinsdag 14 januari 2025 om 23:06
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
zondag 27 april 2025 om 15:26
Ik weet niet wat jij schreef, maar wat op social media staat en het voorstukje dat mag toch? Dat voorstukje zit aan de gewone uitzending geplakt.
zondag 27 april 2025 om 16:27
En de ouders vinden dit dus ook nog eens leuk en lief. Mijn zesjarige zou dit echt niet mogen en als hij dan toch weg zou lopen, dan had ik hem verteld dat dat niet de bedoeling was. Sowieso was mijn zesjarige niet alleen naar een springkussen gegaan in de avond in een ander land.Loesiepoesie2 schreef: ↑27-04-2025 14:39Wat ik mij afvraag, het kind gaat alleen naar een spingkussen die leeg is, en gaat zelf alleen naar winkeltjes/kraampjes terwijl de ouders zich aan het bezatten zijn en geen weet hebben waar hun kind is.
zondag 27 april 2025 om 16:50
Sofie gaat er prat op dat ze zo jong al zo lekker zelfstandig zijn. Ze vinden het zelf normaal anders had ze het niet in het dagverslag gezet. En dan ook nog een kettinkje voor Sofie gekocht. Junior weet al precies hoe hij de aandacht van mama krijgt. Een 6 jarige zo op pad sturen en zelf aan de zuip gaan: koekoek.Lente19251003- schreef: ↑27-04-2025 16:27En de ouders vinden dit dus ook nog eens leuk en lief. Mijn zesjarige zou dit echt niet mogen en als hij dan toch weg zou lopen, dan had ik hem verteld dat dat niet de bedoeling was. Sowieso was mijn zesjarige niet alleen naar een springkussen gegaan in de avond in een ander land.
zondag 27 april 2025 om 18:09
Als ik zo'n jong kind had zou ik hem niet uit het oog verliezen op zo'n drukke dag, in het buitenland iedereen aan de alcohol. Er hoeft maar 1 verkeerde tussen te lopen..Lente19251003- schreef: ↑27-04-2025 16:27En de ouders vinden dit dus ook nog eens leuk en lief. Mijn zesjarige zou dit echt niet mogen en als hij dan toch weg zou lopen, dan had ik hem verteld dat dat niet de bedoeling was. Sowieso was mijn zesjarige niet alleen naar een springkussen gegaan in de avond in een ander land.
#doeslief
zondag 27 april 2025 om 18:38
Wat er op de socials van de gezinnen staat die nu in het programma te zien zijn, zijn ook gewoon spoilers. Mia schreef iets in de zin van ... in het programma ziet het er naar uit dat.... Maar het kwam goed want op hun socials.... Dan ben je aan het spoileren.heidewitzka schreef: ↑27-04-2025 15:26Ik weet niet wat jij schreef, maar wat op social media staat en het voorstukje dat mag toch? Dat voorstukje zit aan de gewone uitzending geplakt.
zondag 27 april 2025 om 18:53
Ik typte eigenlijk grotendeels hetzelfde als 3 posts boven mij, alleen dat ik dat op social media had gezien (en niet in het voorstukje). Maar goed als iemand anders dat een spoiler vindt wil ik dat wel even aanpassen hoorheidewitzka schreef: ↑27-04-2025 15:26Ik weet niet wat jij schreef, maar wat op social media staat en het voorstukje dat mag toch? Dat voorstukje zit aan de gewone uitzending geplakt.

zondag 27 april 2025 om 19:00
Hij is al 7Lente19251003- schreef: ↑27-04-2025 16:27En de ouders vinden dit dus ook nog eens leuk en lief. Mijn zesjarige zou dit echt niet mogen en als hij dan toch weg zou lopen, dan had ik hem verteld dat dat niet de bedoeling was. Sowieso was mijn zesjarige niet alleen naar een springkussen gegaan in de avond in een ander land.

Ik zou dat overigens ook nooit gedaan hebben op die leeftijd, dan maar een iets minder zelfstandige 7 jarige

zondag 27 april 2025 om 23:39
Dit dus. En hoeveel geld kreeg hij mee voor een springkussen? Dat moet een flink bedrag zijn geweest als je er een transformer en een kettinkje voor kunt kopen. Zo onverantwoordelijk om een jongetje van die leeftijd zoveel geld mee te geven en alleen op pad te sturen in een vreemd land in de avond. Hoe denk je dan als ouders? Echt zo niet oké dit.Loesiepoesie2 schreef: ↑27-04-2025 14:39Wat ik mij afvraag, het kind gaat alleen naar een spingkussen die leeg is, en gaat zelf alleen naar winkeltjes/kraampjes terwijl de ouders zich aan het bezatten zijn en geen weet hebben waar hun kind is.
maandag 28 april 2025 om 09:22
Ik las op FB dat Pinoso een lentemarkt zou houden en tegelijkertijd Koningsdag zou vieren. Ik dacht, laten we er naar toe gaan om te kijken, het was best gezellig en na een tijdje verscheen er een camera en kwamen de Jelies binnen. Alsof ze de koninklijke familie waren... ze liepen rond maar de mensen waren helemaal niet onder de indruk. Na een tijdje bedankte de speaker die er was om de boel een beetje te animeren de familie Jelies voor hun komst naar de lentemarkt (ik weet niet waarom) en maar 1 of 2 mensen applaudisseerden.
Ik moest wel een beetje lachen. Waar zijn alle fans gebleven?
maandag 28 april 2025 om 10:10
Wat genant dit!!!VivaEspaña schreef: ↑28-04-2025 09:22Ik las op FB dat Pinoso een lentemarkt zou houden en tegelijkertijd Koningsdag zou vieren. Ik dacht, laten we er naar toe gaan om te kijken, het was best gezellig en na een tijdje verscheen er een camera en kwamen de Jelies binnen. Alsof ze de koninklijke familie waren... ze liepen rond maar de mensen waren helemaal niet onder de indruk. Na een tijdje bedankte de speaker die er was om de boel een beetje te animeren de familie Jelies voor hun komst naar de lentemarkt (ik weet niet waarom) en maar 1 of 2 mensen applaudisseerden.
Maar leuk dat je dit met ons deelt, want dit lezen wij niet in de dagverslagen over heerlijke dagen.
#doeslief
maandag 28 april 2025 om 13:33
kijk dat zijn de leuke dingen om te lezen!VivaEspaña schreef: ↑28-04-2025 09:22Ik las op FB dat Pinoso een lentemarkt zou houden en tegelijkertijd Koningsdag zou vieren. Ik dacht, laten we er naar toe gaan om te kijken, het was best gezellig en na een tijdje verscheen er een camera en kwamen de Jelies binnen. Alsof ze de koninklijke familie waren... ze liepen rond maar de mensen waren helemaal niet onder de indruk. Na een tijdje bedankte de speaker die er was om de boel een beetje te animeren de familie Jelies voor hun komst naar de lentemarkt (ik weet niet waarom) en maar 1 of 2 mensen applaudisseerden.

maandag 28 april 2025 om 14:45
Ha ha Ik dacht even dat je dit gedroomd had, maar het was echtVivaEspaña schreef: ↑28-04-2025 09:22Ik las op FB dat Pinoso een lentemarkt zou houden en tegelijkertijd Koningsdag zou vieren. Ik dacht, laten we er naar toe gaan om te kijken, het was best gezellig en na een tijdje verscheen er een camera en kwamen de Jelies binnen. Alsof ze de koninklijke familie waren... ze liepen rond maar de mensen waren helemaal niet onder de indruk. Na een tijdje bedankte de speaker die er was om de boel een beetje te animeren de familie Jelies voor hun komst naar de lentemarkt (ik weet niet waarom) en maar 1 of 2 mensen applaudisseerden.

Wel gênant zeg de royal family Jelies, misschien zien we het nog terug op sbs binnenkort.
maandag 28 april 2025 om 14:46
In NederlandVivaEspaña schreef: ↑28-04-2025 09:22Ik las op FB dat Pinoso een lentemarkt zou houden en tegelijkertijd Koningsdag zou vieren. Ik dacht, laten we er naar toe gaan om te kijken, het was best gezellig en na een tijdje verscheen er een camera en kwamen de Jelies binnen. Alsof ze de koninklijke familie waren... ze liepen rond maar de mensen waren helemaal niet onder de indruk. Na een tijdje bedankte de speaker die er was om de boel een beetje te animeren de familie Jelies voor hun komst naar de lentemarkt (ik weet niet waarom) en maar 1 of 2 mensen applaudisseerden.

Ik denk dat ze daar buiten de NLse bijbelclub weinig contacten hebben.
maandag 28 april 2025 om 17:15
Was dat voor opname voor het nieuwe TV programma? wat een afgang. Sofie laat zien dat ze het waterpark voor zich alleen hebben. Euh...als er een grote stroomstoring is hebben de mensen misschien iets anders aan hun hoofd?VivaEspaña schreef: ↑28-04-2025 09:22Ik las op FB dat Pinoso een lentemarkt zou houden en tegelijkertijd Koningsdag zou vieren. Ik dacht, laten we er naar toe gaan om te kijken, het was best gezellig en na een tijdje verscheen er een camera en kwamen de Jelies binnen. Alsof ze de koninklijke familie waren... ze liepen rond maar de mensen waren helemaal niet onder de indruk. Na een tijdje bedankte de speaker die er was om de boel een beetje te animeren de familie Jelies voor hun komst naar de lentemarkt (ik weet niet waarom) en maar 1 of 2 mensen applaudisseerden.
maandag 28 april 2025 om 17:45
Die zijn niet meer te zien in Een huis vol. Dan kan het geen spoiler zijn daarvoor.poohtjesschrijft schreef: ↑28-04-2025 17:40Mag de teaser die op tv is geweest over Jelies wel al besproken worden of is dat dan ook spoileren ?
Hier wordt al een paar jaar gepost over wat op de socials staat.
Dat staat daar al maanden voor de televisie uitzendingen op.
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel.
Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
maandag 28 april 2025 om 18:01
Oke , nou dan kan ik wel posten dat ik me gruwelijk aan Janneke geërgerd heb. Zit daar een beetje te vertellen dat het recht van een vrouw het aanrecht is . Dat verklaart alles over haar waardeloze moederschap naar de dochters toe . Ik vind het schokkend anno 2025 . En ontzettend sneu voor de dochters . Die moeten dus gaan trouwen om weg te komen uit de dorre vallei .
maandag 28 april 2025 om 22:14
Ik neem het even op voor Sofie. Ze waren er al voor de stroomstoring. Daarna nog een story dat alle glijbanen dicht gingen door de storing en sindsdien stilte…ik denk dus behelpen voor de nagelkerkjes. Geen internet, geen restaurants open, geen oranje coffee te krijgen, geen churros en zelfs de temperatuurborden doen het natuurlijk niet…yellowpino schreef: ↑28-04-2025 17:15Was dat voor opname voor het nieuwe TV programma? wat een afgang. Sofie laat zien dat ze het waterpark voor zich alleen hebben. Euh...als er een grote stroomstoring is hebben de mensen misschien iets anders aan hun hoofd?
Van luxe naar de rimboe…ik zie een nieuw format
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
maandag 28 april 2025 om 22:28
Juniper_ schreef: ↑28-04-2025 22:14Ik neem het even op voor Sofie. Ze waren er al voor de stroomstoring. Daarna nog een story dat alle glijbanen dicht gingen door de storing en sindsdien stilte…ik denk dus behelpen voor de nagelkerkjes. Geen internet, geen restaurants open, geen oranje coffee te krijgen, geen churros en zelfs de temperatuurborden doen het natuurlijk niet…
Van luxe naar de rimboe…ik zie een nieuw format
De horreur.
Maar dan kunnen ze er een vlog over maken. Ze hebben gelukkig een bbq, ik weet niet of het een electrische is.
En ze kon het ook op insta zetten.
Wel serieus een probleem daar met die storing.
Een forumlid dat in dit topic meeschrijft woont in Spanje, toch?
Hoe is het bij jullie?
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel.
Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
dinsdag 29 april 2025 om 06:51
Gewoon geen dagverslag van sofie!! Arme helma en Sandra, ik hoop dat ze alsnog hebben kunnen slapen.
Zal de telefoon leeg zijn en waarschijnlijk nog geen stroom?
Het zit de nagelkerkjes weer niet mee deze vakantie.
Gelukkig staan hun bloemetjes wel mooi in bloei door de vele regenval die het land goed gedaan heeft, kunnen ze daar naar kijken inplaats van naar hun scherm.
Zal de telefoon leeg zijn en waarschijnlijk nog geen stroom?
Het zit de nagelkerkjes weer niet mee deze vakantie.
Gelukkig staan hun bloemetjes wel mooi in bloei door de vele regenval die het land goed gedaan heeft, kunnen ze daar naar kijken inplaats van naar hun scherm.
#doeslief
dinsdag 29 april 2025 om 07:35
Bizar hè, deze uitspraak. Het is 2025 maar bij de Jelies draaien we de tijd een eeuw terug. In diezelfde post zegt Jennie ook dat ze hoopt op een lekkere Urker (of zoiets want ze is nauwelijks verstaanbaar). Gelukkig heeft nu weer een paar maanden tijd om een vent te zoeken want ze verlaat het heerlijke Spanje, waar ze het zo vrezelijk naar haar zin heeft, voor Nederland. Lekker werken, feesten en zuipen.poohtjesschrijft schreef: ↑28-04-2025 18:01Oke , nou dan kan ik wel posten dat ik me gruwelijk aan Janneke geërgerd heb. Zit daar een beetje te vertellen dat het recht van een vrouw het aanrecht is . Dat verklaart alles over haar waardeloze moederschap naar de dochters toe . Ik vind het schokkend anno 2025 . En ontzettend sneu voor de dochters . Die moeten dus gaan trouwen om weg te komen uit de dorre vallei .
Inderdaad een serieus stroomprobleem in het zuiden. Ik hoop dat het snel opgelost wordt.
dinsdag 29 april 2025 om 08:12
Gelukkis is de stroom terug, het viel er tegen 12:30 uit, geen stroom, geen telefoon, geen internet, helemaal niks.
Bij ons is het vanacht tussen 12 en 1 uur teruggekomen. Was wel heftig hoe afhankelijk je bent aan alles. Gelukkig hadden wij een radio met baterijen en konden we horen wat er aan de hand was.
Maar heel Spanje en Portugal zat zonder stroom. Maar gelukkig is het opgelost en we gaan weer door.
Trouwens ik lees net op IG van de Jellies dat ze in Nederland zijn en ze schrijft over de stroom uitval maar dat ze zonnepanelen hebben en konden bellen
!!!!!!
Heel het land zonder telefoon en zij konden bellen???
Bij ons is het vanacht tussen 12 en 1 uur teruggekomen. Was wel heftig hoe afhankelijk je bent aan alles. Gelukkig hadden wij een radio met baterijen en konden we horen wat er aan de hand was.
Maar heel Spanje en Portugal zat zonder stroom. Maar gelukkig is het opgelost en we gaan weer door.
Trouwens ik lees net op IG van de Jellies dat ze in Nederland zijn en ze schrijft over de stroom uitval maar dat ze zonnepanelen hebben en konden bellen

Heel het land zonder telefoon en zij konden bellen???

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in