Entertainment alle pijlers

Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4

14-01-2025 23:06 2280 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

:popcorn: Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.

(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
VivaEspaña schreef:
29-04-2025 08:12
Gelukkis is de stroom terug, het viel er tegen 12:30 uit, geen stroom, geen telefoon, geen internet, helemaal niks.
Bij ons is het vanacht tussen 12 en 1 uur teruggekomen. Was wel heftig hoe afhankelijk je bent aan alles. Gelukkig hadden wij een radio met baterijen en konden we horen wat er aan de hand was.
Maar heel Spanje en Portugal zat zonder stroom. Maar gelukkig is het opgelost en we gaan weer door.

Trouwens ik lees net op IG van de Jellies dat ze in Nederland zijn en ze schrijft over de stroom uitval maar dat ze zonnepanelen hebben en konden bellen O_O!!!!!!
Heel het land zonder telefoon en zij konden bellen???
Thuisbatterij?
Die hebben wij ook een.

Fijn dat het bij jullie opgelost is.
Je kon't altaid nog bakker worre
Vanavond zullen we bij @shownieuws te zien zijn, morgen bij @radio10nl en morgenavond zitten we bij @omroepmax_

Wat een gigantisch mediageile mensen zijn t geworden zeg! BAH! :frusty:
Janneke heeft er blijkbaar geen moeite meer mee om weg te gaan zonder
haar kinderen.
En 8 kinderen weer "even" bij vrienden ondergebracht. Heel bijzonder.
Al vermoed ik dat de oudste meiden alleen thuis zijn, maar dat zal niet (meer) vermeld worden.
De Jelies.
Zum kotzen, echt.
Nova schreef:
29-04-2025 09:11
En 8 kinderen weer "even" bij vrienden ondergebracht. Heel bijzonder.
Al vermoed ik dat de oudste meiden alleen thuis zijn, maar dat zal niet (meer) vermeld worden.
Ik vermoed dat ze allemaal gewoon thuis zijn en dat Aida en Jantine de boel moeten runnen..
poohtjesschrijft schreef:
28-04-2025 18:01
Oke , nou dan kan ik wel posten dat ik me gruwelijk aan Janneke geërgerd heb. Zit daar een beetje te vertellen dat het recht van een vrouw het aanrecht is . Dat verklaart alles over haar waardeloze moederschap naar de dochters toe . Ik vind het schokkend anno 2025 . En ontzettend sneu voor de dochters . Die moeten dus gaan trouwen om weg te komen uit de dorre vallei .
Nou wat stom ja en Johan ernaast die het nog even beaamd. En zit te blaten over het Jelies imperium :facepalm:

Op Instagram reageert er iemand onder dit filmpje, dat het zo jammer is deze gedachte en dat zij haar dochters leert zelfstandig te zijn en een goede opleiding te volgen en zo niet afhankelijk te zijn van iemand anders!
Ik heb shownieuws net teruggekeken. Johan en Janneke zaten daar niet aan tafel, maar werden opgewacht op Schiphol in een filmpje. Johan zegt dat hij blij is bij de mensenzender SBS te zijn nu omdat bij een huis vol niet alles in beeld mocht. Als voorbeeld noemt hij de luchtbuks die niet in beeld mocht… En dat ze niet helemaal hunzelf konden zijn (waarom doe je dan seizoenenlang mee vraag ik me af?)
Er zit een vrouw in de studio (even gemist wie dat is) die de familie de hemel in prijst. Dat ze alles voor hun gezin over hebben en naar Spanje zijn geëmigreerd zodat ze daar elk kind een appartement kunnen geven.

Ze lieten een voorstukje zien, daarin zitten Johan en Harry in de auto/bus zonder gordel, of in ieder geval niet over hun schouder. Deed me denken aan het programma over de grote gezinnen op vakantie waar ook niet zo nauw gelet werd op de veiligheid in de auto. Dat kan dus bij SBS :-o
Een mensen zender?

:-? Òkay..

Niet zo netjes om de NPO op een bepaalde manier wat zwart te maken, ze hebben daar hun bekendheid aan te danken.

Ik ga wel kijken naar het programma, ik ben nieuwsgierig hoe het daar nu gaat. Wat ze hebben opgebouwd. Maar interviews hoef ik niet te zien. (en ook geen petjes, posters, shirts, stickers, vlaggetjes, sop emmers, oid) Jan met de pet zit daar, denk ik, ook niet op te wachten. Van geen een gezin uit EHV eigenlijk. Een keer ivm die Televizier ring was grappig, maar hoe het programma bedoeld was, vond ik het prima. Een kijkje in het leven en verder niet teveel poespas, ook ivm de kids. Veel mensen weten helemaal niet eens wie dit zijn. Hoe meer ze in beeld komen, hoe meer commentaar ze mogen ontvangen.
Oh, nu zijn ze geëmigreerd om elk kind een appartement te kunnen geven? Ze hebben nog niet eens en eigen slaapkamer nu. Ik dacht dat ze vakantie's wilden organiseren voor Jan met de pet. En rust wilden.

Ze waren tijdens de stroomstoring niet thuis ?
Bij de Jelies op sm staat een filmpje dat Harrie een kozijn niet meer kan
houden en dat die van de tafel valt.
Je ziet Harrie verschrikt kijken, maar Va reageert poeslief :there:
er zijn al reacties onder dat dat alleen is omdat het gefilmd wordt.
(dat denk ik zelf ook, zonder camera was hij vast uit z'n slof geschoten,
dat zie je duidelijk aan Harrie zijn reactie)
Maar je hebt natuurlijk ook al de fens die dat weerspreken.
Janneke zei toch dat de kinderen bij lieve :pukey: vrienden mochten logeren?

Nu plaatst ze een storie waar je ziet dat die kinderen dus gewoon thuis zijn
en gefilmd worden. :whip:
Vandaag mag loewie een dagje mee naar het strand want het is niet te warm.
Wat fijn voor die hond dat ie ook een keer weer niet een hele dag in huis zit opgesloten.
#doeslief
myname1 schreef:
29-04-2025 13:11
Bij de Jelies op sm staat een filmpje dat Harrie een kozijn niet meer kan
houden en dat die van de tafel valt.
Je ziet Harrie verschrikt kijken, maar Va reageert poeslief :there:
er zijn al reacties onder dat dat alleen is omdat het gefilmd wordt.
(dat denk ik zelf ook, zonder camera was hij vast uit z'n slof geschoten,
dat zie je duidelijk aan Harrie zijn reactie)
Maar je hebt natuurlijk ook al de fens die dat weerspreken.
Poeslief.. hij maakt zich meer zorgen om het kozijn, terwijl t arme ventje pijn in z’n buik heeft. Kijk me aan.. kijk me aan.. zegt hij, vind ik niet zo lief, pas daarna vraagt hij of hij pijn heeft.
Ik zit buiten met radio 10 aan. Zometeen, na de reclame, komt Janneke aan het woord.
Wat raar om dat zo te horen.
byrma wijzigde dit bericht op 29-04-2025 15:58
8.06% gewijzigd
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Byrma schreef:
29-04-2025 15:54
Ik zit buiten met radio 10 aan. Zometeen komt Janneke aan het woord.
Wat raar om dat zo te horen.
Ik ben hier in Spanje op het werk en luister ook altijd naar radio 10 en hoorde het net ook. Blijf toch even luisteren wat ze te zeggen heeft.
Ik zag net het stukje uit Shownieuws. De Jelies :pukey: , wat vals om NPO nu een trap na te geven, dankzij diezelfde NPO zijn ze wel bekend geworden. En ze mochten niet zichzelf zijn? Waarom doe je dan al die jaren mee??
Bij de NPO mocht er geen buks in beeld zegt Johan. Ja natuurlijk mag dat niet. Want Johan wil met Harrie met de buks schieten. Beneden de 18 jaar mag je geen buks Johan en je mag hem alleen op je eigen terrein gebruiken.
Tjonge hoe dom kan je zijn. En Janneke die al die tijd alleen maar staat te glimlachen en verheerlijkt opkijkt naar Johan.
Oh dat programma is vanavond al.
🙈
VivaEspaña schreef:
29-04-2025 08:12
Gelukkis is de stroom terug, het viel er tegen 12:30 uit, geen stroom, geen telefoon, geen internet, helemaal niks.
Bij ons is het vanacht tussen 12 en 1 uur teruggekomen. Was wel heftig hoe afhankelijk je bent aan alles. Gelukkig hadden wij een radio met baterijen en konden we horen wat er aan de hand was.
Maar heel Spanje en Portugal zat zonder stroom. Maar gelukkig is het opgelost en we gaan weer door.

Trouwens ik lees net op IG van de Jellies dat ze in Nederland zijn en ze schrijft over de stroom uitval maar dat ze zonnepanelen hebben en konden bellen O_O!!!!!!
Heel het land zonder telefoon en zij konden bellen???
De kinderen zijn toch bij lieve vrienden die of grit leven (bedoeld ze denk ik mee off grid) misschien hebben die satelliet verbinding ofzo.
#doeslief
VivaEspaña schreef:
29-04-2025 15:56
Ik ben hier in Spanje op het werk en luister ook altijd naar radio 10 en hoorde het net ook. Blijf toch even luisteren wat ze te zeggen heeft.
Uitgerekend nu gaat man iets op maat zagen buiten.
Ik heb nog geen Janneke gehoord.
Jenn-1806 schreef:
29-04-2025 09:25
Ik vermoed dat ze allemaal gewoon thuis zijn en dat Aida en Jantine de boel moeten runnen..
Ik ook!!!!!!!!!!
Loesiepoesie2 schreef:
29-04-2025 13:58
Vandaag mag loewie een dagje mee naar het strand want het is niet te warm.
Wat fijn voor die hond dat ie ook een keer weer niet een hele dag in huis zit opgesloten.
Toevallig vroeg iemand gister of loewie wel mee was ( volgens mij in de comments op insta)
Dus tadaaa hij komt ff in beeld op het strand
Gaat wel wat worden hoor ,’al die reacties op de Jelies , ben erg benieuwd
Komt het vandaag al?
Dat was me ontgaan.
Wordt dat in dit topic besproken?
Nou nou nou, die gaat er goed op los. Alsof er alleen maar waardelose Spanjaarden zijn, en hier geen Nederlandse frikandellen kan kopen, Klopt hier heb je geen cafetaria maar hier kan je ook wel vanalles kopen, doe ikzelf ook. Ik vind haar met dat comentaar wel heel diep gevallen. :mad: :steam:
VivaEspaña schreef:
29-04-2025 17:25
Nou nou nou, die gaat er goed op los. Alsof er alleen maar waardelose Spanjaarden zijn, en hier geen Nederlandse frikandellen kan kopen, Klopt hier heb je geen cafetaria maar hier kan je ook wel vanalles kopen, lp doe ikzelf ook. Ik vind haar met dat comentaar wel heel diep gevallen. :mad: :steam:
Heb je het over het programma op Max nu? Ik schakel er pas net in, dus heb het denk gemist
Ze komen nu aan het woord de Jelies op Nederland 1

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven