Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025

13-09-2024 16:18 969 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je de wereld aan in de zomer en is het leven kommer en kwel in de winter?

Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Tel samen af naar de lente!

Afbeelding

Afbeelding
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
:sun:

Licht! Alles leeft weer! Sappige groene blaadjes. :daisy:
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Echt he! Alles is ineens poef groen! En overal paardenbloemen, madeliefjes raapzaad en die witte scherm dingen (fluitenkruid?).

Gister voor het eerst een zomerjurkje aan, want ik hoefde gelukkig niet vroeg de deur toen het nog fris was. Precies goed voor buiten in de zon, maar nog te koud voor binnen want daar is het nog maar 19-20 graden. Huis moet nog wat verder opwarmen, tot die tijd pak ik een elektrische deken erbij want ik moet en zou een zomerjurkje aan. :lol:
Wat een zalig weer en alles is mooi groen :flirting:
Het is zo heerlijk, nu al drie dagen op rij, in de avond buiten gegeten. En dat eind april.

Helaas kunnen de dekentjes, winterjassen, wollen vesten en warme thuistruien nog niet gewassen en wel opgeborgen worden nu het zondag maar 12 graden word! 12 graden, veel te koud!

Ongelovelijk wat een verschil en ik heb er zo geen zin in. De rest van volgende week blijft ook fris helaas.

Ik vind in de periode van het jaar alles beneden de 20 graden te koud

Maar morgen op mijn vrije dag maar eerst genieten van de warmte, ik hou daar zo van!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Ik heb vanmiddag vrij genomen, geniet van de warmte! Energie! :sun: :jump:
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Ik heb deze week mijn wintertruien uit mijn kast gehaald en een deel van mijn zomer kleding erin. Ook gisteren een deel van mijn dekbed gehaald want veel te warm.

Vind het wel fijn hoor maar heb sinds gisteren wel weer van die vage hoofdpijn. Zou fijner zijn voor me als het wat meer geleidelijk was gegaan. Heb morgen een sollicitatie gesprek waarvoor ik een half uur moet fietsen, ik vertrek wat vroeger zodat ik heel rustig aan kan doen en niet al te bezweet aankom.
Wij hadden voor vandaag - vrije dag - een regel en doe-dag gepland. Schoonmaken en administratie enzo.

Na 10 minuten stofzuigen bedachten we dat schoonmaken en de administratie ook begin volgende week als het koeler/natter is nog wel kan.
Dus snel alles afgestofzuigd (want dat wilden we wel) en hup erop uit. We hebben een leuk uitje gedaan met ijs toe. Heerlijke zon erbij. Heel fijn.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Hebben jullie de hemelse voorspellingen voor volgend weekend gezien?
- Gandhi
Hier volgend weekend zon en 17 graden. Lekker maar hemels...?
Hier volgende week zondag 22 :sun: graden

Knap echt op van dit weer!

Goed weekend allemaal :sun:
Elizabethie schreef:
03-05-2025 08:41
Hier komend weekend zon en 21 graden. Precies goed voor mij :sun:

Vandaag is het hier trouwens ook nog best lekker. De poes ligt alweer buiten te zonnebaden :lol:
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Elizabethie schreef:
03-05-2025 08:41

Oh sorry, was even in de veronderstelling dat het in heel nederland was. Wij krijgen 25 graden voor een dag of 3-4.
- Gandhi
Honolulu schreef:
03-05-2025 14:04
Oh sorry, was even in de veronderstelling dat het in heel nederland was. Wij krijgen 25 graden voor een dag of 3-4.
En waar is dat ongeveer? Ik wil volgend weekend weg namelijk 😎
Honolulu schreef:
03-05-2025 07:38
Hebben jullie de hemelse voorspellingen voor volgend weekend gezien?
Nou, niet bij mij. Max 20 graden met noordoostenwind is niet stervenskoud maar ook niet hemels.
Afgelopen donderdag was hemels.

Maar de voorspellingen voor na deze week zien er veelbelovend uit. Eerst deze week uitzitten met weer een warme jas en warme kleding aan. Zucht :swear:
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Vond het vandaag wel lekker. Niet meer die hitte maar nog wel zonder jas naar buiten kunnen. Was soms wel wat fris in de schaduw en wind maar toch. Ook heel de dag een paar ramen open gehad want op mijn slaapkamer was het vanmorgen nog 25 graden. Geen wonder dat ik met hoofdpijn wakker werd.

Morgen maar 14/15 graden, dat hoeft voor mij nou ook weer niet maar wat doe je er aan.
Heerlijke dagen geweest, helaas is het vandaag echt fris.
Morgen ook niet echt denderend ( zo jammer weer van de vrije dagen)

Tegen het einde van de week wordt het weer 18+ hier.

Vooralsnog een prima lente wat mij betreft.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Ik zie 18 graden staan voor komend weekend, voor hemels weer moet het toch écht boven de 20 graden zijn.

Maar blij word ik er wel van! Een stuk beter dan de 13 graden komende week. Gelukkig tijdens de werkweek en niet tijdens het weekend!
Ugli schreef:
04-05-2025 23:29
Ik zie 18 graden staan voor komend weekend, voor hemels weer moet het toch écht boven de 20 graden zijn.

Helaas is de vreugde ook hier gedaald. Maar toen ik het schreef stonden er 4 dan van 23-25 met volle zon op het programma. Dat vond ik best hemels voor mei. Maar inderdaad ook hier nu tussen 18-20. Met meer bewolking.
- Gandhi
Hier staat voor volgend weekend 22 graden met zon en een wolkje. Dat zou lekker zijn.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven