NET tumor in de pancreas met uitzaaiingen in de lever
donderdag 9 juni 2022 om 11:17
Korte samenvatting:
Na een paar weken felle pijn heb ik gisteren de diagnose NET tumor in de pancreas met uitzaaiingen in de lever gekregen. Ik was me al aan het voorbereiden op het einde, dus dit was de best mogelijke uitslag die ik kon krijgen. Maar nu is de euforie gezakt, vandaar dit topic.
In de volgende post volgt het hele (lange) verhaal.
Na een paar weken felle pijn heb ik gisteren de diagnose NET tumor in de pancreas met uitzaaiingen in de lever gekregen. Ik was me al aan het voorbereiden op het einde, dus dit was de best mogelijke uitslag die ik kon krijgen. Maar nu is de euforie gezakt, vandaar dit topic.

In de volgende post volgt het hele (lange) verhaal.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 13 mei 2025 om 13:45

Pieremachochel
dinsdag 13 mei 2025 om 15:08
Fijn om te lezen!
Je pense donc je suis
dinsdag 13 mei 2025 om 15:11
Wat goed!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 18 mei 2025 om 10:13
Alles okay hier, bijgeboekt tot donderdag, want vrijdag eerste scan. Afleiding hier, dat is fijn. Soms een minder goede dag, maar dat is okay. Ik zit in een berustende fase. 
Afgelopen 3 dagen naar de stad in het noorden geweest, hotel geboekt. Nu terug in het huisje in het zuiden van Rhodos. Veel rustiger hier.
Er was even onrust door de aardbeving een paar dagen geleden, maar niets aan de hand. Komt vaker voor hier.
Afgelopen 3 dagen naar de stad in het noorden geweest, hotel geboekt. Nu terug in het huisje in het zuiden van Rhodos. Veel rustiger hier.
Er was even onrust door de aardbeving een paar dagen geleden, maar niets aan de hand. Komt vaker voor hier.
zondag 18 mei 2025 om 13:12
Yep, er kwam een tsunami alert, dat was even spannend omdat we niet wisten hoe serieus het was. Een aardbeving hebben we nogal gehad. Deze keer wakker geworden omdat het bed schudde. 30 seconden later was het gedaan, maar toen een kwartiertje later tsunami alert op onze telefoon.
zondag 18 mei 2025 om 13:15
Een tsunami alert is vrij standaard bij een serieuze aardbeving. Er zijn natuurlijk dagelijks aardbevingen in Griekenland. De meeste voel je niet. Soms merk je het door heen en weer zwaaiende lampen. Paar jaar geleden heb ik een aardbeving op Kreta meegemaakt en dat was een land- i.p.v. zeebeving en dan is er wel meer ellende.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in