Entertainment alle pijlers

Het Blok 2025

29-04-2025 12:27 60 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijkt iemand? Ben nu bezig om de eerste aflevering van gisteren terug te kijken. Het is in ieder geval een leuke mix van kandidaten!
En Daan vind ik echt fantastisch.
Ik ben net begonnen aan vandaag maar wat is die Mark een enorme engnek zeg.
We're just two lost souls
Ik heb de hele eerste week net bijgekeken.
Faisel is echt een heerlijke vent.
Dat kunstzinnige stel had ik van verwacht dat ik mij er snel aan ging irriteren, maar tot nu toe leuke mensen! De jonge meiden zijn wat meer op de achtergrond maar ik ben er benieuwd wat zij gaan doen.

Ik had ook verwacht dat Naomi mij erg tegen ging staan, maar ik vind haar nu een paar afleveringen best heel leuk. Heerlijk hoe open ze over alles is en ik ging enorm goed op haar stiekeme opmerkingen over Heidy en Mark. Ze is best een hard werker volgens mij.

Heidy en Mark. :facepalm:
Ik heb net de afleveringen van donderdag en vrijdag teruggekeken, maar wat irriteer ik mij aan Heidy en Mark zeg! Vreselijk zelfingenomen stel.

Naomi vind ik ook veel leuker dan ik verwacht had.

Ik ben benieuwd hoe het volgende week gaat.
Ik hoop dat we volgende week een oplevering gaan zien!
Ik ben de afleveringen aan het terugkijken....wat een klus! Wel een prachtig pand in een schattig stadje.
Hele verschillende koppels. Benieuwd wanneer de eerste wrijvingen ontstaan.
De eerste week vond ik vrij saai. Er gebeurde weinig spannends.
Hopelijk gaat komende week het klussen in de appartementen beginnen! En een oplevering zou helemaal leuk zijn!
Ik vind de eerste week juist leuk, ook al gebeurd er niets spannends. Lekker met elkaar aan de slag bij het slopen. Samen eten, Naomi die eitjes kookt voor iedereen en broodjes toast. Ik moet erg lachen om haar uitspraken.

Marc en Heidi zijn een beetje anders. Caravan is te min, koken doen ze niet, eitjes van Naomi waren te hard, beetje blauw. En wat doen zij zelf? Niets, lopen de kantjes er vanaf door vaak te pauzeren en te roken. En maar uitrekenen hoe zij zelf het meeste voordeel hebben. Net goed dat zij het meest incourante appartement hebben gekregen. Maar oh oh, wat is Heidi verbolgen zeg. Blind voor hun eigen acties. Ik denk dat zij de grootste irritatie worden van het programma.

Waarschijnlijk doordat het een monument is, krijgen zij weinig ruimte voor eigen initiatief. Tekeningen liggen al vast en ik heb het idee dat de aannemer dit jaar meer aanwezig is om de kwaliteit te borgen.

Ik ben benieuwd wat wij deze week te zien gaan krijgen.
Ik doe mijn best
Ik heb nog niet zo'n goed beeld van hoe die appartementen nu precies zijn qua ruimte e.d. Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.
We zitten er nu voor maar ze zitten al een half uur te mauwen over de appartementen. Nog niks geklust...niks aan dat gezever.
Eerst nog een week samen klussen dus. Dan pas in de eigen appartementen. En aan het einde nog dat gezamenlijke project. Kan me indenken dat je daar dan niet meer op zit te wachten. Voorlopig lijkt het me wel heel handig als gezamenlijk onderkomen bij slecht weer.
Ik zou willen dat ik zo weinig zelfinzicht en zelfkennis had als Mark.
WinkelTiramisu schreef:
05-05-2025 23:45
Ik zou willen dat ik zo weinig zelfinzicht en zelfkennis had als Mark.
Maar het is ook wel een beetje flauw dat hij een 4 krijgt zonder uitleg erbij.
Vivamensje schreef:
06-05-2025 15:13
Maar het is ook wel een beetje flauw dat hij een 4 krijgt zonder uitleg erbij.
Dat ben ik wel met je eens. Iemand wordt eigenlijk voor schut gezet op deze manier en je kan jezelf ook niet verdedigen. Ik ben benieuwd wat de aannemer te vertellen heeft hierover.
Hakika schreef:
06-05-2025 15:16
Dat ben ik wel met je eens. Iemand wordt eigenlijk voor schut gezet op deze manier en je kan jezelf ook niet verdedigen. Ik ben benieuwd wat de aannemer te vertellen heeft hierover.
Ik vond het ook pijnlijk. Waarschijnlijk komt het door de frequente (rook)pauzes.
Ze vinden wel veel botten!
vivapimpelmees schreef:
06-05-2025 20:59
Ze vinden wel veel botten!
Valt wel mee dacht ik..een mens heeft er meer dan 200. Volgens mij hebben ze nog niet eens 1 heel persoon gevonden.
Doodeng! Ik zou niet meer die kelder in durven denk ik.
Ik vind het wel interessant hoe de geschiedenis van zo'n plek daardoor letterlijk bovenkomt. Ik heb alleen niet meegekregen waarom ze dat gat eigenlijk aan het graven zijn?
Volgens mij voor het aanleggen van de standleidingen?
Dat klinkt wel logisch ja
Saai!

Wanneer begint het nou echt?
Ik vind het ook saai. Dat gemaakte leuk doen erger ik me nu al aan. Van mij mogen ze beginnen met meer van het klussen te laten zien.
Jezus, wat een appart stel die Heidy en Mark. Het is natuurlijk ook wel "goed" gemonteerd zo. Maar ergens op aangesproken worden kunnen ze niet tegen.

Tijdens dat verjaardagsfeestje Begon ik ze wat menselijker te vinden. Maar daar kom ik van terug. Ja het is een spel en je gaat in principe voor je eigen winst. Maar nu is iedereen nog bezig met het groepsgedeelte. Beetje minder egoïstisch zou ze wel sieren.

Vader en zoon vind ik wel leuk, maar die vader zit wel snel in mijn irritatie merk ik.

Piep reclames trouwens...
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Heidi en Mark, echt zo verschrikkelijk! Die houding!
Mark is ondernemer, ben benieuwd waarin eigenlijk.

Maar dit luie/relaxte gedoe hebben ze straks alleen zichzelf mee als ze aan de eigen appartementen bezig gaan.
Een echte ondernemer en manager..totaal geen ruimte voor zelfreflectie. Wel feedback geven, maar niet kunnen ontvangen.

Maar misschien zijn het geen groepsdieren en knallen ze straks wel. Kan mij voorstellen dat ze zich aangemeld hebben met een solistische inslag. Lekker klussen in je eigen appartement met af en toe iets gezamenlijk. Dat is wel wezenlijk anders dan de start van deze editie.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven