Wanneer weet je zeker dat je een trio wil?

15-12-2025 19:27 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn partner wil graag meer ontdekken op seksueel gebied zo ook een trio. Maar ik heb dit altijd niet nodig gevonden om dit met hem te delen. Wat zijn jullie ervaringen of verhalen?
Wat als t me relatie alsnog kapot maakt? Of wat als een trio niet genoeg zal zijn?!
Wacht ff, jullie zijn nog druk met zijn overspel en hij stelt een trio voor?

Hij kon me hoog de boom in!
En daar wil je dan ook privé over chatten? :sarcastic:
BrutaImmaculata schreef:
15-12-2025 19:36
En daar wil je dan ook privé over chatten? :sarcastic:
Wat een malle Eppie
Lila-Linda schreef:
15-12-2025 19:37
Wat een malle Eppie
Gekke Henkie erbij en het trio is compleet.
Als je het zelf, los van wat je partner er van vindt, ook wil. En als je niet denkt oh nee jempie mn relatie.
Je partner wil géén trio. Hij wil vreemdgaan met jouw medeweten en toestemming
Wel een trio met een extra man zeker?
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
En zodra TO afhaakt kan hij door trio'en met zijn ex en die extra man.
Hij gaat vreemd, zegt bi te zijn en wil dingen ontdekken maar ook bij jou blijven.
Jij geeft aan hem niet te kunnen bieden op sexueel vlak wat hij zou willen en nu stelt hij een trio voor.
Hij gaat dus direct weer over jouw grens. Wat is de reden dat je bij deze man wil blijven na het bedrog en daarna deze actie?

Hij zou voor je moeten vechten na de misstap die hij begaan heeft. Niet meteen jou betrekken in een fantasie die hij heeft die jouw grens over gaat.
Lila-Linda schreef:
15-12-2025 19:34
Wacht ff, jullie zijn nog druk met zijn overspel en hij stelt een trio voor?

Hij kon me hoog de boom in!
Laat me raden: met een tweede vrouw erbij. Zeker niet een man. Hij wil gewoon een andere vrouw n*uken.
Frost schreef:
15-12-2025 22:25
Laat me raden: met een tweede vrouw erbij. Zeker niet een man. Hij wil gewoon een andere vrouw n*uken.
In dit geval een man denk ik…. Maar niet om haar te plezieren
Och To, neem even een time-out met het openen van topics over je pareltje. Niemand gaat een trio aanraden als pleister op een huwelijk dat op instorten staat. Gebruik je gezonde verstand en vind je ruggengraat, dat helpt je huwelijk veel meer dan wanhopige seksuele acrobatiek.
Nooit. Wij hebben een monogame heteroseksuele relatie. Dat zijn de basisprincipes waarop wij gestart zijn. Degene die hieraan morrelt of deze ter discussie stelt heeft per definitie de relatie beëindigd.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven