Entertainment alle pijlers

MAFS Zonder Spoilers

08-04-2025 20:08 1279 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er mee?
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Marcella wil dat Bjorn initiatief neemt maar zegt het niet. En daar wacht ze op .... en wacht ze op ... en wacht ze op. :bonk:
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
07-05-2025 21:59
Marcella wil dat Bjorn initiatief neemt maar zegt het niet. En daar wacht ze op .... en wacht ze op ... en wacht ze op. :bonk:
Volgens mij wil ze hem vanaf het begin niet.
Fijne groepsdynamiek.
Everything you see I owe to spaghetti!
Sabeltandcavia schreef:
Ze doet zelf ook net niks nee, maar wil het ook helemaal niet, dus dan lekker die bal terug kaatsen dat het aan hem ligt.
Heb wel te doen met hem.
Urbanmom schreef:
07-05-2025 22:02
Volgens mij wil ze hem vanaf het begin niet.
Precies, het is gewoon een excuus. Dan kan ze hem afwijzen omdat hij niet genoeg initiatief toont. Maar eigenlijk vindt ze hem gewoon niet aantrekkelijk
Olof heb ik helemaal niks mee, zou ook heel geïrriteerd raken als ik terecht gewezen zou worden voor paar uurtje hottub met anderen.

Dennis en Stefan gaat hem toch misschien niet worden met dit koppelsweekend. Dennis is wel aan het zeuren / klein kind gedrag met zijn ik ben hier met jou en niet voor anderen.
Winterkoud schreef:
07-05-2025 22:08
Olof heb ik helemaal niks mee, zou ook heel geïrriteerd raken als ik terecht gewezen zou worden voor paar uurtje hottub met anderen.

Dennis en Stefan gaat hem toch misschien niet worden met dit koppelsweekend. Dennis is wel aan het zeuren / klein kind gedrag met zijn ik ben hier met jou en niet voor anderen.
Dennis en Olof doen precies hetzelfde. Emetioneel onvolwassen types en daar kom je geen stap verder mee. Als je nog weg kunt….. run!
Sabeltandcavia schreef:
Ze wil dat hij initiatief neemt, maar ze moet niks van hem hebben. Snap die vrouw niet.
In a field of roses, she is a wildflower
pampalate schreef:
07-05-2025 22:05
Precies, het is gewoon een excuus. Dan kan ze hem afwijzen omdat hij niet genoeg initiatief toont. Maar eigenlijk vindt ze hem gewoon niet aantrekkelijk
Ja, dat zal het zijn. Ben dan toch gewoon eerlijk.
In a field of roses, she is a wildflower
Urbanmom schreef:
07-05-2025 22:19
Dennis en Olof doen precies hetzelfde. Emetioneel onvolwassen types en daar kom je geen stap verder mee. Als je nog weg kunt….. run!
Ja inderdaad, en nu Stefan ook contact zoekt met de andere en niet meer 100% beschikbaar voor Dennis, voelt Dennis zich buitengesloten. Maar erover praten, oei stel je voor.

Ze hadden beter Stefan en Gerben samen kunnen koppelen 😁 maar misschien allebei te lief dan als ze samen zijn.
pampalate schreef:
07-05-2025 22:05
Precies en hij voelt het aan en weet daardoor niet meer hoe hij zich moet gedragen, loopt op eieren zo voelt het voor mij. Zou hij haar wel aanraken dan deinst ze terug.
Bah stop er dan mee, zo misselijk dat gedrag. En Eva doet nu net alsof Bram iets vreselijks heeft gedaan op die huwelijksreis, hij was alleen maar enthousiast en had geen idee dat zij niets van hem wilde.
Prinsessen gedrag.
Dennis roept dat hij niet op kinderkamp is, maar daar zou hij qua emotionele ontwikkeling goed passen. Wat een verwend kind.

Marcella vindt Bjorn onaantrekkelijk en heeft geen enkele moeite voor hem gedaan, maar gaat wel huilen omdat hij in haar ogen niet genoeg moeite voor haar doet. Vermoeiend zo'n vrouw.

Dinges en Bram snap ik niet helemaal. Boeit ook niet, totaal oninteressant.

Femke en Olov...wat een toxisch gedoe. Je moet er maar zin in hebben met iemand die je nauwelijks kent. Maar ja, hij wil de nieuwe Gaston worden en zij wil vast graag in de Housewives van het zuiden of zoiets, dus daar moet je even voor doorbijten.

Peter en Mariska :cheer2:

Joey en Svea: geen idee.
Wie heeft MAFS dan eigenlijk ooit als succesvolle springplank weten te gebruiken? Want de enigen die ik af en toe nog voorbij zien komen zijn Astleigh en Rowan en dat is nu juist omdat dat vrij normale mensen zijn.
:hello:
Dinsdagavond en ook gisteravond niet kunnen kijken wegens werkverplichtingen/drukte en vanavond kijk ik dus ook niet omdat ik aankomend weekend pas de afleveringen van di en wo kan gaan zien. En mezelf dus ook verboden al bij te lezen hier :sigh:
Volgende week ben ik weer volledig van de partij (of is het dan al afgelopen? O_O )
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Lucy, idd dat! Ze durft niet alleen te zijn met Olof omdat ze weet dat ze dan weer de wind van voren krijgt.

Olof moet het programma eens terug kijken met een therapeut.
De hele tijd zijn onzekerheid op de ander projecteren.
Marcella moet eerlijk zijn naar Bjorn.
Ik vind je niet leuk.

5 woorden, en dan is alles duidelijk.
Dit is schadelijk voor Bjorn, Programmaleiding mag daarin best wat meer beschermen.
Het programma kan beter heten: In therapy for the first time
Everything you see I owe to spaghetti!
Calamitycat schreef:
08-05-2025 15:43
Dinsdagavond en ook gisteravond niet kunnen kijken wegens werkverplichtingen/drukte en vanavond kijk ik dus ook niet omdat ik aankomend weekend pas de afleveringen van di en wo kan gaan zien. En mezelf dus ook verboden al bij te lezen hier :sigh:
Volgende week ben ik weer volledig van de partij (of is het dan al afgelopen? O_O )
Ik miste je al :hello:

Een MAFS-marathon en dan ook nog zonder ons. Jij durft! :mrgreen:

Je bent net op tijd, want volgende week zijn de laatste drie afleveringen.
Ik vind hier dingen van.
Caaf, lading oxazepam in mijn mik en ik ga ervoor :proud:
Gelukkig dat ik volgende week nog samen met jullie alle avonturen kan beleven! Dat kijkt toch echt veel gezelliger.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Ik lees net dit tenenkrommende artikeltje waarin Carlo doet alsof MAFS een integer programma is. :nut:

https://www.tvgids.nl/amusement/married-at-first-sight
Ik vind hier dingen van.
meisje85 schreef:
08-05-2025 15:13
Wie heeft MAFS dan eigenlijk ooit als succesvolle springplank weten te gebruiken? Want de enigen die ik af en toe nog voorbij zien komen zijn Astleigh en Rowan en dat is nu juist omdat dat vrij normale mensen zijn.
Bram en Patty
Chantal en Nikolai
Rowan en Astleigh
Sonny en Dylan misschien?
meisje85 schreef:
08-05-2025 15:13
Commerciële springplank bedoel je toch? Nou ja, inderdaad Rowan en Astleigh een beetje

Zeg, wat doen we eigenlijk volgende week? Want dan is ook het Songfestival. :O
Ik vind hier dingen van.
Gefeliciteerd experts! Het is jullie gelukt iemand een complex aan te praten. Stelletje amateurs.
sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 08-05-2025 20:54
2.02% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
Marcella geeft steeds Bjorn de schuld, ik blijf haar toch vals vinden. En dan die 2 (!!) coaches die Bjorn extra pushen om te gaan huilen, echt WTF

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven