Mode & Beauty alle pijlers

Gezocht: haarmascara?

14-05-2025 20:08 16 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een grijze pluk. I.p.v. elke keer naar kapper camoufleer ik deze beetje door er na het wassen met donkerblonde haarmascara overheen te gaan. Krijg ik mooie achakeringen van.
Ik heb deze van Syoss. Echter is deze nu ineens mega duur. Eerder onder de 10 euro en nu rond de 30-40 euro 🙈
Weet iemand hier uit eigen ervaring een fijn alternatief?
Wat een bizarre prijsstijging!
L'Oréal heeft ook zo'n mascara zag ik. En heb je het ooit met uitgroeispray of -poeder geprobeerd?
Ik zag vanmiddag toevallig van L’Oréal een permanent uitgroeiverfje. Kost iets van 13 EUR en blijft 3 weken zitten. Volgens mij ook 2 voor de prijs van 1 (Kruidvat).

Ik laat mijn uitgroei bij de kapper bijverven, maar dit leek me wel een handige tussendoor oplossing. Recensies zijn best goed zag ik.
Ik heb een stick. Lijkt qua vorm en materiaal heel erg op een lippenstift.
Maar dan in de kleur van mijn haar.

De mijne komt van Temu maar er zijn vast ook minder kuttige winkels waar je ze kunt kopen
TAFKAPML
Ik zoek geen uitgroei goedje
Maat echt een mascara waardoor het geblend wordt: beetje grijs, beetje donkerblond. Natuurlijk
Hopelijk nog een andere tip!
Die van L’Oréal is echt helemaal niet fijn
Hannes1979 schreef:
14-05-2025 21:35
waardoor het geblend wordt: beetje grijs, beetje donkerblond. Natuurlijk

Dat doet die stick ook.
TAFKAPML
Van welk merk etc ?
Linkje?
Hannes1979 schreef:
14-05-2025 21:52
Van welk merk etc ?
Linkje?

Geen merk. Temu

Iets als dit.

https://www.temu.com/nl/5-kleuren-haarl ... zlefxlcrad
TAFKAPML
Temu moet je echt boycotten
Maar voor deze tip! Even kijken waar ik deze kan halen
Hannes1979 schreef:
14-05-2025 22:08
Temu moet je echt boycotten
Duh.

Ik had al eerder gezegd dat mijne van Temu komt (en daarom geen linkje geplaatst) met de opmerking dat die ook vast in minder kuttige winkels te koop zijn.
TAFKAPML
Is haarmascara zo duur tegenwoordig? Ik heb het als puber veel gebruikt omdat ik highlights wilde maar te duur bij de kapper. Toen was het ook helemaal in, nu al jaren niet meer echt in winkels gezien. Vorig jaar nog wel haarkrijt zien liggen bij de action volgens mij maar of ze dat nu nog hebben? Ik geloof het niet en dat werkt alleen op blond haar als het al genoeg pigment afgeeft.
Ik heb deze: https://www.notino.nl/schwarzkopf/palet ... -16117391/
Kun je prima mee blenden. Nu even een willekeurige link geplakt, zelf heb ik 'm vorig jaar bij een DM drogist in Slovenië gekocht. Dus mocht je in de buurt van de grens wonen, kun je ook in Duitsland kijken bij een DM.
Nothing happens for a reason
ik heb zo'n spray van l'oreal. die blend prachtig in en zie je helemaal niet. ik gebruik hem voor de uitgroei bij de slapen net voor ik weer naar de kapper mag
En doooooor!
Ik snap wel dat een haar mascara beter werkt voor een streng haar dan een spray of een poeder, dat werkt toch even wat preciezer. Jammer dat Syoss zo veel duurder is geworden. Ik zie dat Schwarzkopf ook zo’n mascara heeft gehad, nog te koop bij Bol en Amazon voor ong 13/14€. Ik vermoed qua kwaliteit vergelijkbaar met Syoss gezien beiden hetzelfde moederbedrijf hebben (dus wellicht ook zelfde fabriek). De moeite van t proberen waard, succes!
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Ik heb het nu helemaal uit laten groeien, maar voor die tijd was ik wel tevreden over dit product.

https://www.douglas.nl/nl/p/5011213007? ... gJDk_D_BwE

Ik had wel donkerbruin haar, weet niet hoe de lichtere kleuren het doen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven