Mode & Beauty alle pijlers

Pantalon en randjes onderbroek

16-05-2025 15:32 32 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat ik een nieuwe functie krijg, waarbij ik eigenlijk geen spijkerbroek aan kan naar kantoor, wil ik pantalons dragen. Maar bij pantalons zie je het randje van mijn onderbroek zitten over mijn bil. Dat vind ik niet mooi.

Ik draag vaak een string, maar als ik ongesteld ben moet ik en een tampon en een maandverband of grote menstruatieonderbroek dragen. En dan zie je randjes.

Hoe lossen jullie dit op? Oplossingen waar ik al aan gedacht heb:
Een rok of jurk dragen is soms mogelijk, soms ook niet.
Broekje met pijpjes, daar blijft het maandverband met vleugels niet lekker in zitten
Ander menstruatieondergoed, maar kan niet iets vinden wat genoeg absorbeert en niet zichtbaar zou moeten zijn.
Naadloos ondergoed weleens geprobeerd?

En voor je menstruatie: heb je een weleens een menstruatiecup geprobeerd? Mijn ervaring is dat je daar langer mee door kunt dan met een tampon.
Pilea schreef:
16-05-2025 15:35
Naadloos ondergoed weleens geprobeerd?

En voor je menstruatie: heb je een weleens een menstruatiecup geprobeerd? Mijn ervaring is dat je daar langer mee door kunt dan met een tampon.
Dan heb je toch nog steeds randjes?
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2025 16:11
Als het goed is zou je het niet moeten zien. De stof is vrij dun zonder naden. Je hebt ze van o.a. van de HEMA, Uniqlo en Intimissimi.

Deze vind ik oke maar vroeger was de kwaliteit beter waardoor je nu net zo goed die van de HEMA kan proberen. Al dit soort ondergoed lijkt wel gelijmd tegenwoordig. De hipsters zitten ook goed en zie je de naden niet. Uiteraard niet een te kleine maat nemen want anders zie je het wel.
https://www.intimissimi.com/nl/nl/produ ... _INTD=705J
The North Remembers
Ik heb wel de cup geprobeerd, maar ivm lichte verzakking lekt het dan nog steeds, dus helpt het niet.

Naadloos ondergoed heeft geen naden, maar wel randjes inderdaad :idee:
Gaya schreef:
16-05-2025 16:22
Als het goed is zou je het niet moeten zien. De stof is vrij dun zonder naden. Je hebt ze van o.a. van de HEMA, Uniqlo en Intimissimi.

Deze vind ik oke maar vroeger was de kwaliteit beter waardoor je nu net zo goed die van de HEMA kan proberen. Al dit soort ondergoed lijkt wel gelijmd tegenwoordig. De hipsters zitten ook goed en zie je de naden niet. Uiteraard niet een te kleine maat nemen want anders zie je het wel.
https://www.intimissimi.com/nl/nl/produ ... _INTD=705J
Oh ik weet ineens welke soort je bedoelt. Ik werk in een wasserij voor 'persoonsgebonden goed' en daar kom ik ze nog wel eens tegen. Vreselijk spul om te vouwen :lol: . Maar ik zal van de week onder het vouwen wel even speuren naar de merken die er niet gelijmd uitzien.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Ik heb zojuist ondergoed besteld bij Zalando in de hoop dat die onzichtbaar zijn onder een pantalon. Ik zal het komen zeggen of het goede zijn of niet.
https://www.zalando.nl/sloggi-feel-high ... o-o11.html
https://www.zalando.nl/sloggi-feel-high ... u-o11.html
Ik had er twee van Sloggi, maar die zijn niet meer te krijgen.
In a field of roses, she is a wildflower
Zelfs de Action heeft lasercut onzichtbaar ondergoed. Ik vind het nogal afzak spul maar je ziet er echt niks van
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2025 16:26
Maar ik zal van de week onder het vouwen wel even speuren naar de merken die er niet gelijmd uitzien.
Dank je en Gaya ook
Hélène_Amélie schreef:
16-05-2025 16:32
Ik heb zojuist ondergoed besteld bij Zalando in de hoop dat die onzichtbaar zijn onder een pantalon. Ik zal het komen zeggen of het goede zijn of niet.
https://www.zalando.nl/sloggi-feel-high ... o-o11.html
https://www.zalando.nl/sloggi-feel-high ... u-o11.html
Ik had er twee van Sloggi, maar die zijn niet meer te krijgen.
Ik ben benieuwd!
Er is naadloos ondergoed zonder randjes, dat heet: lasercut
Het klinkt niet logisch maar hipster met kant over de billen tekenen bij mij vaak weinig tot niet. Deze draag ik ook als ik ongesteld ben.
Hier een willekeurig linkje maar op heel veel plekken te krijgen. https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip ... LPINK.html

Ik verdraag zelf alleen katoenen ondergoed en dat is dat naadloze spul meestal niet. Dus ik ben hier blij mee.
Ik heb zoiets van Sloggi: https://nl.sloggi.com/10214634.html?co ... eo%20brown

Door de dunne stof en het geschulpte randje zie je geen harde lijn over je billen lopen.
Ik ben van het pragmatische soort. Een mens draagt nu eenmaal ondergoed e helemaal voorkomen dat je het ziet is bijna onmogelijk. Een string zie je ook zitten.

Ik vind een string vreselijk zitten en omdat ik ga voor comfortabel draag ik fijn ondergoed. Als iemand het ziet, fan is dat maar zo. En ik draag spijkerbroeken, jumpsuit, pakken etc. Van de voorkant prachtig en de achterkant ook met een randje ondergoed.
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2025 16:26
Vreselijk spul om te vouwen :lol: . Maar ik zal van de week onder het vouwen wel even speuren naar de merken die er niet gelijmd uitzien.
Goed plan ;-) Sommige merken vouwen irritanter dan andere.
Voordeel is dat ze snel drogen. Daar heb je in de wasserette weinig aan met drogers maar op vakantie ideaal met handwas.
The North Remembers
Bij mij zie je een string echt niet zitten hoor. Maar ik vind een string het meest comfortabel, dus dat kost mij geen moeite.
Stormke81 schreef:
16-05-2025 17:07
Ik ben van het pragmatische soort. Een mens draagt nu eenmaal ondergoed e helemaal voorkomen dat je het ziet is bijna onmogelijk. Een string zie je ook zitten.

Ik vind een string vreselijk zitten en omdat ik ga voor comfortabel draag ik fijn ondergoed. Als iemand het ziet, fan is dat maar zo. En ik draag spijkerbroeken, jumpsuit, pakken etc. Van de voorkant prachtig en de achterkant ook met een randje ondergoed.
Dit eigenlijk, maar opvallend vaak valt het randje ook reuze mee.
Het ligt misschien ook aan de dikte van de stof van de pantalon die je draagt? Dunnere stof en strakker model zal eerder tekenen.

Ik vind de naadloze onderbroeken van HEMA fijn. Iets als dit:
https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip ... GREEN.html
Ik heb naadloos van Ten Cate en dat zie je stukken minder dan de Zeeman shorts. Maar wie goed kijkt ziet het nog steeds. Uiteindelijk zit er aan elke onderbroek een eind en daarmee een rand, ook aan een string.

Het hangt ook wel van de kwaliteit van je pantalon af hoe storend het is.
Ik had eerst ook lekkage met cup maar inmiddels heb ik er toch meer handigheid in gekregen en lukt het wel. Kan zijn dat je nog iets meer moet experimenteren met de juiste positie voor jouw lijf.

Concreet: op internet staat overal dat je de cup niet te hoog moet inbrengen. Dus dat deed ik niet. Maar inmiddels ben ik er achter: voor mij moet dat dus wel. Als ik hem zo hoog mogelijk inbreng heb ik geen lekkage en lager wel! Ik heb ook een lichte verzakking trouwens.

Menstruatiedisk kan ook nog een optie zijn (maar vind ik persoonlijk niet fijn).
Je kunt ook pantalons kopen van dikkere stof, of die wat wijder vallen.
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2025 16:11
Pcies!
Stormke81 schreef:

Dit!
En koop de pantalon iets losser vallend, dan tekent het minder.
Stormke81 schreef:

Dit is eigenlijk het beste :)
In a field of roses, she is a wildflower
Ik kan geen strings meer verdragen. Bij mij zie je denk ik altijd een randje ondergoed en dat kan me ook niks schelen. Ik zie het bij zoveel mensen. Dat maakt toch niks uit?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven