Bosch wasmachine met of zonder i-dos?
donderdag 1 mei 2025 om 20:52
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe wasmachine.
Nu zie wasmachines met automatisch wasmiddel dosering of zonder.
Wie heeft ervaring met i-dos van Bosch? Of ander merk die automatisch doseert?
Is het wat,of toch beter zonder?
Kan je ook nog zelf ander wasmiddel gebruiken tussendoor? Of een Wasparfum?
Nu zie wasmachines met automatisch wasmiddel dosering of zonder.
Wie heeft ervaring met i-dos van Bosch? Of ander merk die automatisch doseert?
Is het wat,of toch beter zonder?
Kan je ook nog zelf ander wasmiddel gebruiken tussendoor? Of een Wasparfum?
woensdag 14 mei 2025 om 22:14
donderdag 15 mei 2025 om 04:48
Volgens mij kan dat niet.KatjaSasja schreef: ↑14-05-2025 20:23Echt? Dus per was iets anders? Bijv. de ene keer zwart wasmiddel en parels en de volgende was wit poeder en wasverzachter?
Je kan een fles wasmiddel en wasverzachter erin doen en dan is het wachten tot die op zijn denk ik.
Ik ben in de winkel gaan kijken en er zit 1 bakje naast waar je zelf je eigen wasmiddel kan gebruiken,maar dat is maar 1 bakje en niet 3 die je bij een normaal wasmachine hebt.
Dus als je idos uitzet en je eigen wasmiddel wil gebruiken kan je alleen wasmiddel erin doen en geen wasverzachter of Wasparfum,of zie ik het nu verkeerd?
donderdag 15 mei 2025 om 07:17
Als er maar 1 bakje is, kan je er inderdaad alleen wasmiddel in doen. Ook raar dan. Nog meer reden om het niet nodig te hebbenmano28 schreef: ↑15-05-2025 04:48Volgens mij kan dat niet.
Je kan een fles wasmiddel en wasverzachter erin doen en dan is het wachten tot die op zijn denk ik.
Ik ben in de winkel gaan kijken en er zit 1 bakje naast waar je zelf je eigen wasmiddel kan gebruiken,maar dat is maar 1 bakje en niet 3 die je bij een normaal wasmachine hebt.
Dus als je idos uitzet en je eigen wasmiddel wil gebruiken kan je alleen wasmiddel erin doen en geen wasverzachter of Wasparfum,of zie ik het nu verkeerd?

donderdag 15 mei 2025 om 14:29
Ja idd! Ik gebruik ook vaak wasparfum,dus toch maar een wasmachine zonder idos.Irregular_Choice schreef: ↑15-05-2025 07:17Als er maar 1 bakje is, kan je er inderdaad alleen wasmiddel in doen. Ook raar dan. Nog meer reden om het niet nodig te hebbenik gebruik heel vaak wasparfum tegenwoordig, dat ruikt zo lekker!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in