Wat voor cadeau voor eindexamen?
maandag 19 mei 2025 om 16:31
Een van mijn (stief)kinderen zit midden in zijn eindexamens. En zoals het er nu uitziet, gaat hij slagen! De middelbare school is een flinke strijd geweest, elk jaar is hij met hangen en wurgen overgegaan. Nou willen wij hem graag een mooi cadeau geven voor zijn slagen, maar het lukt niet zo goed om iets te bedenken. Jongens van 18 zijn niet zo makkelijk om cadeaus aan te geven! Hij heeft, behalve gamen, niet echt hobby's, en daarvoor heeft hij alles al. Een weekend weg met zijn vader heeft hij voor zijn verjaardag gekregen. De laatste tijd heb ik een beetje gepolst wat hij leuk zou vinden, maar we komen niet echt verder.
Mijn vraag is dus, wat geven jullie je kinderen / dierbaren als cadeau voor het eindexamen?
Mijn vraag is dus, wat geven jullie je kinderen / dierbaren als cadeau voor het eindexamen?
donderdag 22 mei 2025 om 09:47
Dan zou ik dat doen. En bewaren tot hij wat weet.Zomeravond schreef: ↑22-05-2025 08:14Dat dus! "Doe maar geld ofzo", is het uitgebreidste antwoord, maar als we vragen waarvoor, dat is het "geen idee".
Of zijn rijbewijs? Als je dat niet gewoon krijgt (bij mij hoorde dat mijn de opvoeding).

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in