Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
donderdag 22 mei 2025 om 10:38
donderdag 22 mei 2025 om 10:42
Huh ja natuurlijk. Wat zou hij hebben aan een jonge dame die er uit ziet als een veertig plusser? Dan had hij die wel gekozen denk ik?Galileogalilei schreef: ↑22-05-2025 10:38Wat een bakvisje die nieuwe vriendin van Wesley Sneijder, ze is niet alleen jong maar ze ziet er ook zo uit.
donderdag 22 mei 2025 om 10:49
donderdag 22 mei 2025 om 10:59
https://www.ad.nl/show/wesley-sneijder- ... ~ab55ec03/Galileogalilei schreef: ↑22-05-2025 10:49Denk je dat?
Ik bedoel dat ik haar veel jonger vind lijken dan 23, als ze 17 zou zijn zou ik dat ook geloven.
Het AD heeft er een artikel over geschreven, de titel alleen al is bizar.

Het is 2025, waarom probeert een krant dit 'uit te leggen' ?
donderdag 22 mei 2025 om 11:01
En zo snel al, maar er was geen overlap hoor.

Het feit dat benoemd moet worden

donderdag 22 mei 2025 om 11:13
Omdat het AD veredelde tabloidpulp is.MissNuada schreef: ↑22-05-2025 10:59https://www.ad.nl/show/wesley-sneijder- ... ~ab55ec03/
Het AD heeft er een artikel over geschreven, de titel alleen al is bizar.![]()
Het is 2025, waarom probeert een krant dit 'uit te leggen' ?
donderdag 22 mei 2025 om 11:39
Ik weet niet wat er toen gespeeld heeft en of het om hem ging toen. Nu heeft Pointer echter onderzoek naar hem gedaan en kwam dit naar voren.
https://www.nu.nl/muziek/6356617/tienta ... weden.html
A question that sometimes drives me hazy: Am I or are the others crazy?
donderdag 22 mei 2025 om 11:48
Als ik mijn vorige werkgever bekijk in de huidige tijdsgeest, had ik een hele sterke zaak tegen de directeur gehad wegens intimidatie, grensoverschrijdend (verbaal) gedrag en pesterijen. Ik ben daar ook weg gegaan om die redenen. Helaas pas nadat ik er behoorlijk schade door opgelopen heb.
Maar in die tijdsgeest werd je zowat weggelachen met dit soort klachten want als ik beter zou zijn in mijn werk, hoefde er niet naar me geschreeuwd, gescholden... te worden. Dat is lang de (toen geaccepteerde) mores geweest in ondernemingen die op hoog niveau meespeelden in het veld.
Maar in die tijdsgeest werd je zowat weggelachen met dit soort klachten want als ik beter zou zijn in mijn werk, hoefde er niet naar me geschreeuwd, gescholden... te worden. Dat is lang de (toen geaccepteerde) mores geweest in ondernemingen die op hoog niveau meespeelden in het veld.
donderdag 22 mei 2025 om 11:54
Ik heb de musical over Rob gezien. Mini rol voor Belinda en het was nog net niet de Rob en Jet lovestory.juliet64 schreef: ↑21-05-2025 17:44Bij de familie de Nijs is het ook hommeles. Oudste zoon Robert beschuldigt zijn moeder Belinda ervan dat ze het verleden niet los kan laten, ook al waren zij en Rob al meer dan 20 jaar uit elkaar. Volgens Robert hitst ze fans van Rob op tegen Jet de Nijs en slingert allerlei onwaarheden de wereld in. Volgens Belinda is dat natuurlijk helemaal niet waar en de verhoudingen tussen moeder en zoon zijn danig verstoord. Uitgebreid artikel in de T. en in de Privé van deze week.
donderdag 22 mei 2025 om 14:55
klopt, ja. In mijn jeugd was het ' normaal' dat een werkgever tekeer ging tegen medewerkers. Je was ook niet iemand werkgever maar iemands ' baas'. Ook bepaalde collega's die al 30 jaar in het vak zaten tegen nieuwelingen. ' want ik werk hier al 30 jaar en ik doe het al 30 jaar zo dus dat is de manier'OlleGrieze schreef: ↑22-05-2025 11:48Als ik mijn vorige werkgever bekijk in de huidige tijdsgeest, had ik een hele sterke zaak tegen de directeur gehad wegens intimidatie, grensoverschrijdend (verbaal) gedrag en pesterijen. Ik ben daar ook weg gegaan om die redenen. Helaas pas nadat ik er behoorlijk schade door opgelopen heb.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

vrijdag 23 mei 2025 om 10:11
vrijdag 23 mei 2025 om 11:43
Oh dat geloof ik meteen hoor, maar het leek er toch altijd op dat Belinda overal boven stond. Uit de verhalen van zoon blijkt toch dat het een beetje anders zit.
Nothing happens for a reason
zaterdag 24 mei 2025 om 09:07
“Ruim twaalf uur per dag is Nicol Kremers (35), de ex-vrouw van realityster Peter Gillis, naar eigen zeggen bezig met haar 18-plus content (op only fans). „Het loopt supergoed”, vertelt ze trots. „Jaren geleden kreeg ik steeds vaker de vraag om pikante content te maken. Ik dacht toen bij mezelf: ’Waarom eigenlijk ook niet?’ Ik maak er namelijk onwijs veel mensen blij mee en kan er een goede boterham van eten. Momenteel heb ik bijvoorbeeld ook een win-actie lopen waarbij fans zich kunnen aanmelden om samen met mij een pikant filmpje te maken. Ik heb al onwijs veel aanmeldingen, vooral van mannen.”
Je moet er maar zin in hebben. En dat ruim 12 uur per dag.
Je moet er maar zin in hebben. En dat ruim 12 uur per dag.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in