Wat doe jij met je vakantiegeld?
zaterdag 24 mei 2025 om 18:45
Mijn vakantiegeld wordt ook maandelijks verrekend, man is zzp-er dus die krijgt ook geen vakantiegeld. Op zich wel jammer maar aan de andere kant zou ik ook niks weten waaraan ik het wil uitgeven. De vakantie is al betaald, het huis is pas vijf jaar oud en dingen die wij willen kopen kunnen we gewoon van de lopende rekening betalen. Wij hebben geen dure hobby's en ook niet echt interesse in dure spullen. Het enige waar wij veel geld aan uitgeven is vakantie en eten.
zaterdag 24 mei 2025 om 18:46
Tja, wij gaan gewoon met de trein naar een huisje in de niet zo verre zon. Zo heeft ieder zijn gewoonten denk ik dan maar.Speculaastaart schreef: ↑24-05-2025 18:30Wij vinden het de moeite en de benzine niet waard om voor een weekje te gaan kamperen in de verte zon. Het hebben van een kampeermiddel in een stalling wordt ook erg duur als dat voor een weekje per jaar is. Voor drie weken is het dat ook. Ooit hopen we langer en vaker te gaan.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 24 mei 2025 om 18:47
Voor mij tenminste wel. Maar het voordeel is dan wel dat mijn werkgever er dat vast voor me afgetrokken heeft, dus dat geld mis ik ook niet.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 24 mei 2025 om 19:27
zaterdag 24 mei 2025 om 19:38
zaterdag 24 mei 2025 om 19:42
Lady*Voldemort schreef: ↑24-05-2025 18:47Voor mij tenminste wel. Maar het voordeel is dan wel dat mijn werkgever er dat vast voor me afgetrokken heeft, dus dat geld mis ik ook niet.
Bij mij gaat dat ook zo. En alsnog vind ik het best een hoog bedrag wat ik elke keer zomaar weer krijg.
Dit jaar niet op vakantie, wel dagjes weg. Dus het gaat deels gebruikt worden voor de trein en buitenshuis eten. En ik heb net nieuwe schoenen gekocht.
huismuis
zaterdag 24 mei 2025 om 19:49
Op de spaarrekening. Deels huispotje, deels vakantie.
En vandaag n dagje sauna
En w.b. t belasting deel, dat komt deels ook wel weer terug als kinderbijslag en andere zaken.
En ben ook wel blij dat er hier in de buurt een rondweg wordt vernieuwd inclusief nieuwe brug enz. Dus zo erg vind ik dat ook weer niet.
En vandaag n dagje sauna

En w.b. t belasting deel, dat komt deels ook wel weer terug als kinderbijslag en andere zaken.
En ben ook wel blij dat er hier in de buurt een rondweg wordt vernieuwd inclusief nieuwe brug enz. Dus zo erg vind ik dat ook weer niet.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
zaterdag 24 mei 2025 om 20:04
zaterdag 24 mei 2025 om 20:13
Dat gaat hier net zo helaas. 30 % inkomen ingeleverd, gedeeltelijk afgekeurd, werkend naast uitkering en dan belasting moeten terug betalen.LemoosGaatDoor schreef: ↑24-05-2025 17:53Naar de belastingdienst zoals alle andere jaren sinds ik deels ben afgekeurd.
zaterdag 24 mei 2025 om 20:20
Toeristenbelasting moet vaak ook nog apart worden afgerekend. Excursies inderdaad, een keer een taxi ergens heen. Kop koffie/drankje in een strandtent, fooien, souvenirs etc etc. Laatste all inclusive vakantie nog zo'n 600€ extra uitgegeven denk ik. Vooral dure excursies.
zaterdag 24 mei 2025 om 20:22
Die 56% vind ik inderdaad wel heel schunnig. Ik weet dat het weer recht trekt met je aangifte, maar meer dan de helft naar het algemeen belang vind ik bizar.
zaterdag 24 mei 2025 om 20:29
We hebben een kleine vakantie geboekt. We kunnen daar zelf koken en dat zal waarschijnlijk ook het grootste gedeelte van de week zo zijn. We hadden een mega goede aanbieding dus zijn weinig kwijt voor de accommodatie, ook qua reiskosten zullen we erg goedkoop uit zijn.
De rest van het vakantiegeld gaat op de spaarrekening. We willen graag een grotere auto. Maar ook tweedehands auto’s zijn erg duur tegenwoordig.
De rest van het vakantiegeld gaat op de spaarrekening. We willen graag een grotere auto. Maar ook tweedehands auto’s zijn erg duur tegenwoordig.
zaterdag 24 mei 2025 om 20:39
Nou vreselijk, algemeen belang. Dat moet je niet hebben inderdaad.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 24 mei 2025 om 20:42
49,5% zou ik dan net leuk vinden.Lady*Voldemort schreef: ↑24-05-2025 20:39Nou vreselijk, algemeen belang. Dat moet je niet hebben inderdaad.
zaterdag 24 mei 2025 om 20:48
Nou he.
Of je neemt een keer een vakantie die je vakantiegeld niet ruimschoots overschrijdt. Verwend gedoe dit.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in