Nieuwe tv aanschaffen

24-05-2025 16:23 4 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Onze tv is aan vervanging toe en we zijn nu op zoek naar een nieuwe. Voorkeur gaat uit naar Samsung, philips of LG. Prijs rond de 500euro. En ongeveer 43/48inch. Wie heeft een goede tip?
Ik ben ook toe aan nieuwe tv en kom erachter dat er maar weinig 43" tv's zijn.

Voor die prijsklasse kom je uit op een Qled in plaats van een Oled. Samsung heeft een leuke van 43", 529 euro bij Expert nu. Goede reviews.

Ik wil zelf liever een Oled in verband met de kijkhoek.
Wij hebben een LG van 50", maar de kijkhoek is echt bagger, verder prima tv moet ik zeggen. Zolang je er dus recht voor zit.

Als ik weer voor een nieuwe kan gaan, dan gaan we weer terug naar de Samsung. We hebben 2 oude staan en die kijken nog steeds fijn. Hoewel er 1 na een paar jaar vlekken kreeg in het scherm. Die heeft mijn man nu in zijn kantoor hangen.
Hecamel schreef:
24-05-2025 22:44
Wij hebben een LG van 50", maar de kijkhoek is echt bagger, verder prima tv moet ik zeggen. Zolang je er dus recht voor zit.

Als ik weer voor een nieuwe kan gaan, dan gaan we weer terug naar de Samsung. We hebben 2 oude staan en die kijken nog steeds fijn. Hoewel er 1 na een paar jaar vlekken kreeg in het scherm. Die heeft mijn man nu in zijn kantoor hangen.
Dan voor een Oled kiezsn. Ik heb nu een oude Samsung. Goede kijkhoek, maar deze schermen worden niet meer gemaakt.
Bij Qled moet je er recht voor zitten, bij Oled niet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven