Het meest rechtse kabinet ooit - deel 2
maandag 26 mei 2025 om 17:07
We kunnen alleen maar hopen.
maandag 26 mei 2025 om 17:12
Het is vooral ook weer even de aandacht naar zichzelf/de PVV trekken. Na de aandacht voor de NSC met het vertrek van Omzigt, en de aandacht voor de BBB met de stikstofplannen van Wiersma, en Keizer die met een huizenprobleem zit dankzij de lijsttrekkers. Wilders mocht geen premier worden en komt aandacht tekort.
Coffee is never my cup of tea
maandag 26 mei 2025 om 17:25
Marianneke schreef: ↑26-05-2025 17:12Het is vooral ook weer even de aandacht naar zichzelf/de PVV trekken. Na de aandacht voor de NSC met het vertrek van Omzigt, en de aandacht voor de BBB met de stikstofplannen van Wiersma, en Keizer die met een huizenprobleem zit dankzij de lijsttrekkers. Wilders mocht geen premier worden en komt aandacht tekort.
Was het niet zo dat hij zelf geen premier wilde zijn?
huismuis
maandag 26 mei 2025 om 17:35
Wilders gaat echt het kabinet niet opblazen. Volgens de laatste peilingen redt ie het nooit met de VVD, en NSC is weggevaagd. En voor de rest is er geen enkele partij van betekenis die met PVV in een kabinet wil dus dat dreigement van Wilders gaat werkelijk nergens over.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
maandag 26 mei 2025 om 18:10
Dat roept ie de hele tijd al.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
maandag 26 mei 2025 om 21:12
Als ie lef heeft dan roept hij op om vanaf het begin van de zomervakantie alle grenzen in beide richting dicht te gooien voor controles. En dan ook iedereen controleren. Vluchtelingen helpen is immers zo'n lucratieve business dat je de "boomers" met campers ook moet controleren of ze niet stiekem een asielzoeker in de dakkkoffer meesmokkelen...
maandag 26 mei 2025 om 21:13
Het wordt wel veel makkelijker voor hem. Dan hoeft hij alleen nog maar vanaf de zijlijn te schreeuwen en hoeft hij niets te verzinnen waarom zijn ministers er geen donder van kunnen.Lady*Voldemort schreef: ↑26-05-2025 17:35Wilders gaat echt het kabinet niet opblazen. Volgens de laatste peilingen redt ie het nooit met de VVD, en NSC is weggevaagd. En voor de rest is er geen enkele partij van betekenis die met PVV in een kabinet wil dus dat dreigement van Wilders gaat werkelijk nergens over.
Wat ik trouwens niet snap: een paar weken terug was hij nog in hallelujah-stemming omdat het beleid van PVV/Faber zo goed werkte omdat er geen Syrische vluchtelingen meer kwamen. Waarschijnlijk had dat niet het gewenste effect (hij werd er immers redelijk belachelijk om gemaakt), dus daarom zal hij nu wel die persconferentie bedacht hebben.
appletje wijzigde dit bericht op 26-05-2025 21:14
24.33% gewijzigd
maandag 26 mei 2025 om 21:13
Appletje schreef: ↑26-05-2025 21:12Als ie lef heeft dan roept hij op om vanaf het begin van de zomervakantie alle grenzen in beide richting dicht te gooien voor controles. En dan ook iedereen controleren. Vluchtelingen helpen is immers zo'n lucratieve business dat je de "boomers" met campers ook moet controleren of ze niet stiekem een asielzoeker in de dakkkoffer meesmokkelen...
God ja, dat zou een heerlijk staaltje drama worden. Bring it on!
maandag 26 mei 2025 om 21:16
Files van Rotterdam tot Hazeldonk! En van Antwerpen tot Hazeldonk!. Heerlijk als zo'n PVV gezinnetje een takke-end met de caravan heeft gereden en dan een paar uur bij de grens moet wachten om het land in te kunnen

maandag 26 mei 2025 om 21:29
Appletje schreef: ↑26-05-2025 21:16Files van Rotterdam tot Hazeldonk! En van Antwerpen tot Hazeldonk!. Heerlijk als zo'n PVV gezinnetje een takke-end met de caravan heeft gereden en dan een paar uur bij de grens moet wachten om het land in te kunnenEens kijken wat ze dan van dichte grenzen vinden.
Grappig, ik denk dat Schiphol en andere luchthavens dan vastlopen. Kunnen de klimaatgekkies ook gelijk weer op het asfalt plaatsnemen.

Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn