Den Haag - met dichter 10 - tips?
donderdag 29 mei 2025 om 07:59
donderdag 29 mei 2025 om 08:03
donderdag 29 mei 2025 om 08:10
Misschien eschermuseum, voor dochter denk ook wel leuk door de vele illusies in zijn tekeningen. Panorama van mesdag ook leuk.
Mijn zoon van 9 vond de gevangenenpoort erg interessant, maar die is ook erg geschiedenisminded.
In Scheveningen nog sealife. Wel prijzig. Nooit geweest, dus geen idee of het het geld waard is.
Omniversum is zeker leuk! In tegenwoordig combi met museon (dus voor 1 prijs kan je naar beide toe), ook leuk voor 10-jarige.
Mijn zoon van 9 vond de gevangenenpoort erg interessant, maar die is ook erg geschiedenisminded.
In Scheveningen nog sealife. Wel prijzig. Nooit geweest, dus geen idee of het het geld waard is.
Omniversum is zeker leuk! In tegenwoordig combi met museon (dus voor 1 prijs kan je naar beide toe), ook leuk voor 10-jarige.
donderdag 29 mei 2025 om 09:00
donderdag 29 mei 2025 om 09:46
Combi Museon/Omniversum gaan jullie vast leuk vinden https://www.museon-omniversum.nl/films Na afloop stap je op bus 21 richting Scheveningen. Beste kun je dan in Scheveningen ergens een hapje eten, weet je tenminste zeker dat je al in de buurt bent van het theater.
Het is complete chaos in juni vanwege de NAVO top, dus ook het OV wordt omgeleid. Daarom is het handig om tegen die tijd de HTM app te installeren want dan heb je de meest actuele informatie.
Het is complete chaos in juni vanwege de NAVO top, dus ook het OV wordt omgeleid. Daarom is het handig om tegen die tijd de HTM app te installeren want dan heb je de meest actuele informatie.
donderdag 29 mei 2025 om 09:54
Wilde net deze vraag ook stellen, want: De dagen rondom de NAVO-top zelf is het gebied rondom het World Forum geheel afgesloten en zal Museon-Omniversum dicht zijn van 20 t/m 26 juni.
donderdag 29 mei 2025 om 10:28
Omniversum is zeker erg leuk! Ook leuk om dan meteen even het Museon in te gaan. Dat is tegenwoordig 1 kaartje. Eventueel zou je ook nog het Gemeentemuseum in kunnen, dat zit er naast, maar is wel relatief 'saai' voor je dochter denk ik. Het Museon is dan leuker.
Panorama Mesdag is ook leuk als je naar een kunstmuseum wil.
Oh en het Kinderboekenmuseum vind ik zelf ook echt heel erg leuk. Zit nog maar even in Den Haag, want ze gaan verhuizen naar Utrecht.
Panorama Mesdag is ook leuk als je naar een kunstmuseum wil.
Oh en het Kinderboekenmuseum vind ik zelf ook echt heel erg leuk. Zit nog maar even in Den Haag, want ze gaan verhuizen naar Utrecht.
donderdag 29 mei 2025 om 18:10
donderdag 29 mei 2025 om 18:48
Tot en met 10 juni ligt er blowup art door de hele stad.
Je kunt de Kèkstègâh, beklimmen. Dat ligt naast ‘plaats’ voor een kopje koffie of een ijsje, via daar zou je naar de paleistuinen kunnen lopen en kom je vast een leuk lunch tentje tegen.
De ooienvaart is een bootje wat door Den Haag vaart. De opstapplaats is vlakbij avenue culinaire, oftewel de dunne bierkade, vol leuke eettentjes en in augustus komt daar het varende jazzfestival voorbij.
Madurodam is overigens ook leuk voor die leeftijd en gratis te bezoeken met een VriendenLoterij VIP pas.
Je kunt de Kèkstègâh, beklimmen. Dat ligt naast ‘plaats’ voor een kopje koffie of een ijsje, via daar zou je naar de paleistuinen kunnen lopen en kom je vast een leuk lunch tentje tegen.
De ooienvaart is een bootje wat door Den Haag vaart. De opstapplaats is vlakbij avenue culinaire, oftewel de dunne bierkade, vol leuke eettentjes en in augustus komt daar het varende jazzfestival voorbij.
Madurodam is overigens ook leuk voor die leeftijd en gratis te bezoeken met een VriendenLoterij VIP pas.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
zaterdag 31 mei 2025 om 14:36
Zeker te oud. Museon is wel heel leuk voor die leeftijd en heel makkelijk te bereiken met de tram of fiets vanuit Scheveningen.Hannes1979 schreef: ↑31-05-2025 14:13Dank jullie wel! We gaan 10-11 juni.. dus hopelijk dan alles mee nog open
En we hebben een museum jaarkaart
Kinderboeken museum.. twijfel of ze daar niet met te oud voor is?
In Panorama Mesdag word ik echt ontzettend beroerd.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zaterdag 31 mei 2025 om 14:59
vivapimpelmees schreef: ↑29-05-2025 09:00In principe niets. Maar deze TO is nogal van het eenrichtingsverkeer en zal anderen niet helpen.
Ik vind het juist leuk om dit soort topics te lezen, zo doe ik ook ideeën op.
zaterdag 31 mei 2025 om 20:50
Zeker niet te oud! Ze hebben verschillende afdelingen, voor peuters, kleuters, kinderen en tieners. En met een museumkaart is het ook niet erg als het toch geen succes blijkt te zijn.Hannes1979 schreef: ↑31-05-2025 14:13Dank jullie wel! We gaan 10-11 juni.. dus hopelijk dan alles mee nog open
En we hebben een museum jaarkaart
Kinderboeken museum.. twijfel of ze daar niet met te oud voor is?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in