Entertainment alle pijlers

Het Blok 2025

29-04-2025 12:27 251 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijkt iemand? Ben nu bezig om de eerste aflevering van gisteren terug te kijken. Het is in ieder geval een leuke mix van kandidaten!
En Daan vind ik echt fantastisch.
Die Naomi is echt niet wijs. Er is gestemd, maar omdat de uitkomst haar niet bevalt, blijft ze maar roepen dat het ze door de strot is geduwd en dat er een stemming had moeten zijn. En maar blijven blèren.. :facepalm:
Ik ben wel klaar met dit seizoen, dit gaat niet over verbouwen, dit gaat alleen maar over drama en onrust stoken
xiongmao schreef:
02-06-2025 21:25
Naomi denkt dat ze zo stoer is, maar komt alleen maar over als ze een klein kind. Kwek kwek, zo oneerlijk, hij gaat niks doen.

"Anouk en ik willen ons graag opgeven voor de decoratie" ugh.

Oh, hoor dat Viktor het met me eens is.
Ik ook hoor 😉

Naomi moet leren wanneer ze die grote mond houdt, wat is zij vermoeiend zeg 🤯 Moet wel lachen om Victor die tegen Naomi ingaat..
Ik vind het meer een soap dan een verbouwingsprogramma. Het gaat alleen maar over die 2 stellen sneuneuzen. Een beetje drama mag, maar dit is heel veel gezeur terwijl de andere stellen niet aan bod komen.
Anouk en Maurits zijn ook erg irritant. Dat toontje.

Maar eens met jullie dat het wel heel veel gelul, drama etc is en niet genoeg klussen.
Wat een ordinair gedoe, zeg. Niets aan.
Haha, ik zou normaal iemand als Naomi echt rete-irritant vinden maar op de een of andere manier moet ik nu de hele tijd eigenlijk wel om haar gniffelen. De manier waarop is echt niet oke, maar kom op, zo'n Marit (klaag klaag zeur zeur maar ondertussen neem ik wel met iedereen een loopje) en Heidi en Mark (oh we zijn zo geweldig maar we doen geen reet en lopen wel mega achter maar da's allemaal de schuld van hullie) zijn gewoon nóg erger.

Ik vind het heerlijk vermaak.

En inderdaad: totaal niet vergelijkbaar met Australië. Alleen al niet als je kijkt naar omvang en budget. Heb helaas alles op Videoland al gezien en wacht met smart op nieuwe seizoenen!
We're just two lost souls
Ik vraag me steeds af hoe zij het zullen vinden om zichzelf zo op televisie te zien. En hoe hun omgeving ernaar kijkt.
Als je Marit bent en Naomi komt weer naar je toe met zo’n zoet stemmetje ‘Marit? Kan ik even met je praten?’ Dan weet je gewoon alweer hoe laat het is toch? Die komt je de huid weer vol schelden en je van je werk afhouden omdat ze zelf niks te doen heeft.

En Marit maakt op momenten ook echt wel vreemde of onhandige keuzes maar dat gejank van Naomi slaat echt alles. De hele aflevering gisteren ging er eigenlijk over dat ze niet wilde dat Vincent voorman was? En daarna dat ze het mega vet super oneerlijk vond dat ze niet met Anouk mag. Terwijl ze letterlijk op taak ‘je hoeft niks te doen alleen stylen maar dat is al voor je bepaald’ staat. Het lijkt de kleuterklas wel.
Ik was vorige week al zo'n beetje afgehaakt. Gisteren en stukje gekeken maar weer afgehaakt. Wat een treurnis zeg. In Australië is er ook drama en onderling gedoe en deinst de programmaleiding er niet voor terug om als het zo uitkomt eens even flink in het vuurtje te porren. Daar denk ik ook wel eens, moet dat nou allemaal? Maar de nadruk ligt toch op de verbouwing, op het opleveren van mooie ruimtes. En ik begrijp heus dat hier de budgetten veel lager liggen, en dat ze (om een voorbeeld te noemen) misschien niet steeds fancy impressietekeningen kunnen laten zien van hoe het gaat worden, maar ik had wel meer aandacht verwacht voor wat de kandidaten doen en waar ze naartoe werken. Op deze manier vind ik er niets aan.
Ik weet niet of ik het nog lang trek met die Naomi.
Andere deelnemers kunnen ook zeuren, maar die vrouw (of eeh, eerder kind)!
Blijft zeuren en janken, kan haar mond niet houden en doet verder niks dan zeuren en janken. Altijd verhaal willen halen en alleen haar eigen zin willen doordrammen.
Naomi kan beter haar energie stoppen in het klussen, want daar doet ze niks aan.
Klein kind
Inderdaad. Ik zou al lang enorm tegen haar uitgevallen zijn. Onuitstaanbaar.
Ik neem hem altijd op, maar spoel inmiddels de stukjes van haar grotendeels door [ :-$
xiongmao schreef:
02-06-2025 21:49
Anouk en Maurits zijn ook erg irritant. Dat toontje.

Maar eens met jullie dat het wel heel veel gelul, drama etc is en niet genoeg klussen.
Anouk heeft ook zo’n gemeen lachje als ze met Naomi verhaal gaat halen. Volgens mij vindt ze het heel “ stoer” om zo’n vriendin te hebben. Ik vermoed dat ze irl niet zulke vriendinnen heeft.
kiddootje schreef:
03-06-2025 15:03
Anouk heeft ook zo’n gemeen lachje als ze met Naomi verhaal gaat halen. Volgens mij vindt ze het heel “ stoer” om zo’n vriendin te hebben. Ik vermoed dat ze irl niet zulke vriendinnen heeft.
Ja de 2 stellen versterken elkaar in nare karaktertrekken: roddelen, anderen belachelijk maken, pesten, intimideren. En daarna zich verkneukelen dat ze alles naar hun hand gezet hebben. Heel naar.
kiddootje schreef:
03-06-2025 15:03
Ik zie het vanuit Maurits en Anouk juist als tactiek. Dit zijn de ‘vrienden’ die je wilt hebben om een kans te maken om dit programma te winnen. Expertise, snelle en goedkopere levering van bouwmateriaal, en zolang je bij Victor en Naomi goed ligt, hoef je niet te vrezen voor gezeik naar je hoofd.

Geen idee of ze dit zo bewust doen als wat ik er nu van heb gemaakt hoor, maar ik dacht te zien dat ze op een gegeven moment wat afstand namen. Nu niet meer. Maar ik denk dat Anouk inderdaad irl niet zulke vrienden heeft en ik denk ook niet dat zij elkaar na het programma nog blijven zien, dat Anouk helemaal niet zo onder de indruk is van Victor en Naomi, maar dat het strategisch is om hen aan hun zijde te houden.
Mangogo schreef:
03-06-2025 14:34
Ik neem hem altijd op, maar spoel inmiddels de stukjes van haar grotendeels door [ :-$
Blijft er nog wel wat over dan? 😋
Wat wordt Faissel als een irritante man neergezet. Of, nouja ik vind hem vooral heel irritant. Staat daar maar een beetje met zijn handen in zijn overal en voert zelf verder geen klap uit. Behalve wat vage tripjes naar weet ik veel waar.

Denk dat Anouk het idd tactisch speelt. Van de zusjes vind ik Marit op de eoa manier ook een beetje achterbaks overkomen. Heeft soms ook een wat vage glimlach.

Maar goed, de mensen zullen buiten het blok best prima mensen zijn. Mijn type mensen zijn het ieder geval niet.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Ukkie1978 schreef:
03-06-2025 19:10
Blijft er nog wel wat over dan? 😋
Weinig haha. Maar dan hou ik wel tijd over.
Wat zetten die twee stellen (Naomi/Vic en Anouk/Maurits) zich onsympathiek en vooral niet integer op over de verdeling van die €18.000. Op het eind willen de twee dames zich voor hun ‘stylingadvies’ ook nog eens extra laten betalen. Zo laat je jezelf wel kennen. Ik merk dat ik het niet zo leuk vind om naar te kijken, ook omdat de andere stellen zo gelaten reageren.
De drama neemt de overhand.
Ik wil ze ook echt zien klussen, want als kijker heb je geen idee waar ze mee bezig zijn.
Vic krijgt echt problemen als hij Naomi zou verlaten, ze maakt dan echt gehakt van hem.
Naomi & Vic zijn echt zo’n stel( of Naomi alleen) die we straks terug gaan zien in realityshows. Echte meisjes in de Jungle, Good Luck Guys etc.
Je hebt inderdaad geen enkel beeld. Geen plattegrondje, geen moodboards, geen enkel zicht op wat de kandidaten doen, alleen het gekibbel wordt uitgezonden. Heel jammer. Vorige editie van het blok was ook wel een hoop drama maar ik meen me te herinneren dat je steeds de plannen van de kandidaten in plattegrond of tekening ofzo zag. En dat je dan nog een beetje zag waar ze naartoe werkten. En hoewel de challenges voor extra geld toen echt belachelijk waren en ook belachelijk gejureerd werden, was het in elk geval iets diverser dan alleen maar hamertje tik (waar je als kijker ook nog eens totaal niet kon zien wat er wel/niet gebeurde).

Het lijkt een hele goedkope productie zo. Presentator komt eens in de week een keertje kijken, jury hetzelfde. Verder lopen er denk ik twee cameraploegen rond, één van de twee gaat af en toe mee naar een andere locatie, en that’s it. Het budget voor het verbouwen wordt straks ruimschoots terugverdiend in de verkoop, en klaar.

Ik snap eigenlijk niet waarom ik nog kijk.. de vorige editie vond ik al slecht, deze nog veel slechter.
Nou het lijkt idd meer op hoe meer drama hoe beter. Ik vind t ook echt vreselijk dat die Naomi en Anouk zo lopen te klitten. Dit verpest echt de sfeer en dat is zo zonde. Doet me een beetje denken aan de middelbare school. Ik wil wel verder kijken want ben heel erg benieuwd naar de opleveringen, maar vind die drama wel echt irritant. Ik ben wel heel benieuwd naar Wilfred en Edith. Die hebben ook totaal geen stress terwijl er geen enkele ruimte af is.

Was het vroeger niet 1x per week ipv elke dag?
Tuinhuis schreef:
04-06-2025 12:04
Nou het lijkt idd meer op hoe meer drama hoe beter. Ik vind t ook echt vreselijk dat die Naomi en Anouk zo lopen te klitten. Dit verpest echt de sfeer en dat is zo zonde. Doet me een beetje denken aan de middelbare school. Ik wil wel verder kijken want ben heel erg benieuwd naar de opleveringen, maar vind die drama wel echt irritant. Ik ben wel heel benieuwd naar Wilfred en Edith. Die hebben ook totaal geen stress terwijl er geen enkele ruimte af is.

Was het vroeger niet 1x per week ipv elke dag?
Ja of 2 keer per week meen ik maar niet 5 dagen.
Ze maken er nu echt een soap van en dat is jammer.

Naomi en Anouk inderdaad als highschool besties die de boel daar wel effe rondcommanderen.

Zoals iemand hier al schreef; ik liet me echt niet naar buiten sturen en van mijn werk afhouden omdat madame publiekelijk een fittie heeft met een andere kandidaat.

Bah, zij is echt zo iemand waar je in het echte leven ver van wegblijft want als je het met haar aan de stok krijgt heb je het halve dorp tegen je 😆
Poep, wie heeft jou gescheten?
Het valt me op dat de helft nogal kinderachtig reageert wanneer een ander nee zegt of er iets niet gebeurt wat zij willen, met het nodige gezeur en geklaag.. Dan behoor je volwassen te zijn 🤷

Blijven jullie kijken? Dan kijk ik niet meer en blijf ik dit wel lezen 😋

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven